sobota, 27 września 2014

Kolejne spotkanie lubelskich blogerek

Witajcie!!!

20 września miałam przyjemność brania udziału w kolejnym spotkaniu lubelskich blogerek. Jednak dopiero dzisiaj znalazłam chwilę aby podzielić się z wami tym miłym wydarzeniem :)
W spotkaniu miało uczestniczyć 10 blogerek, jednak z różnych przyczyn nasza grupa skurczyła się do 6, ale za to jakich blogerek :)



Spotkałyśmy się już po raz drugi w Akwarela Cafe, gdzie jedzenie jest przepyszne a porcja sernika była ogromna:) Ekipa była mi znana, więc plotkom nie było końca a prawie 6 godziny minęły jak jedna chwila.

 
Organizatorka Anetka przygotowała dla nas drobne niespodzianki, które umiliły nam ten dzień:)


Spotkanie uważam za bardzo, bardzo udane - małe grono na takich spotkaniach bardzo mi odpowiada tym  bardziej, że na spotkaniu były same znane twarze:) Dziękuję dziewczynki za spotkanie i widzimy się za tydzień :*

Wybaczcie ale to zdjęcie musiało się pojawić w tym poście :P Uwielbiam Was :*



A poniżej kilka paczuszek, jakie przytargałam do domu. Dziękuje raz jeszcze sponsorom za umilenie nam tego i tak fantastycznego dnia :)








Dziewczynki częstujcie się i tak długo wyczekiwanymi zdjęciami :)
Miłej soboty, buziaki :*

19 komentarzy:

  1. Jakie uśmiechnięte buźki ! Super ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle piękne i szczęśliwe :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne twarzyczki, widać że spotkanie było bardzo udane, :) Prezenty fajne, te plasterki uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi szkoda, że nie mogłam z Wami być. :( Ooo już ja widzę jak tam musiało być głośno!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę piękne znajome mordeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze jest się spotkać z osobami które już się zna ; )) . Widać,że Spotkanie udane ! :) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne dziewczyny, spotkanie pewnie udane na 200% :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze uśmiechy z twarzy Wam widzę nie schodziły :) Widać że udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne uśmiechy, widać że była dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądam jakbym coś wypiła :P
    A w sobotę 4-go mam wolne więc możemy zdobywać Olimp :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna relacja i kameralne spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałyście świetnie, uśmiechnięte i zadowolone to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super upominki:):) Też bym się chętnie wybrała na takie spotkanie, ale w mojej okolicy niestety nic nie ma. Zawsze fajnie jest powymieniać się opiniami:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Wam fajnie :) Widzę,że dobrze się bawiłyście - nawet w tak wąskim gronie :*

    OdpowiedzUsuń