czwartek, 2 października 2014

Moja budowa cz.I

Witajcie!!!


Dzisiaj będzie post całkowicie odbiegający od tematyki bloga, jednak już od dłuższego czasu chciałam wam pokazać i opowiedzieć co obecnie zajmuje najwięcej mojego czasu:) Niektóre z was już wiedzą że razem z mężem budujemy dom, dodam że w tempie ekspresowym :) Dokładnie rok temu zaczęliśmy kopać fundamenty a dzisiaj.........a dzisiaj dom już stoi i za dwa miesiące planujemy się do niego wprowadzić:) Dlatego pomyślałam, że wzbogacę blog o serię postów pt. "Moja budowa", w których będę przedstawiała najciekawsze etapy budowy oraz urządzania domu  :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać jak zmieniał się nasz dom przez ostatni rok i na jakim etapie są prace. Wybraliśmy dom o nazwie Opałek 2n 2g o powierzchni 179 m2, w naszym domu będzie 4 pokoje, 3 łazienki, salon, kuchnia i garaż na dwa samochody. A tak zachęcał nas ze zdjęć z projektu:)


Na tyle nam się spodobał projekt że wygląd budynku chcieliśmy odwzorować z projektu i prawie nam się udało :) W środku natomiast nanieśliśmy drobne korekty w rozmieszczeniu pomieszczeń.  A teraz zapraszam na obejrzenie kilku zdjęć z przebiegu naszej budowy....

 Przed fundamentami....


A tak jest teraz:) Jak widać na ostatnim zdjęciu praca wre, obiecuje że wstawię zdjęcie jak już się zakończą wszystkie prace na zewnątrz. Niestety nie mogę znaleźć zdjęć kiedy były stawiane ściany i powstało piętro;/

Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzy naszego domu, jestem w pełni zadowolona z poczynionych prac, chociaż miałam pewne obawy czy aby na pewno efekt będzie zadowalający - jak dla mnie jest :)

A w następnej części serii przedstawię wam efekty ukończonej pierwszej łazienki :)
Mam nadzieje, że spodobają wam się tego typu posty:)

Buziaki :*
 


44 komentarze:

  1. Piękny dom macie :) Jestem bardzo ciekawa kolejnych postów w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super Wam to idzie :) Piękny projekt wybraliście - bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post, sama niedługo rozpoczynam budowę domu z mężem, tak więc moja tematyka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają tego typu domy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dobrze mieć gniazdko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny dom !! :) Czekam aż pokażesz jak będzie gotowy w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pozazdrościć! z chęcią będę oglądać posty z tej serii :)
    a po co aż 3 łazienki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna na dole, dwie na górze - jedna nasza "małżeńska" druga dla dzieci :P

      Usuń
  8. Mieć swój dom to świetna sprawa - gratuluję :) Chętnie będę czytać tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł na posty :) czekam na więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się własny domek. Ile mniej więcej wyszła Wam budowa o ile można wiedzieć :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale prężnie idziecie do przodu! Niezłe tępo, zazdroszczę :)) I piękny dom się szykuje :)
    My dopiero MOŻE w tym roku fundamenty zalejemy, ale czekamy na razie na pozwolenie na budowę ;)
    Dlatego bardzo chętnie będę zaglądała do Twoich postów o budowie domu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny domek ;) A mi się marzy taki drewniany ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyczekuję kolejnych postów z tej tematyki ze względu na moje zboczenie zawodowe:))))) Piękny dom:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dom to super sprawa! Już gratuluję i życzę, żeby jak najszybciej budowa się skończyła:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny domek! Ja jestem na etapie ocieplania poddasza, za kilka dni ruszamy z wykańczaniem łazienki i powoli gruntujemy całość malujemy. Nam niestety nie uda się pewnie jeszcze w tym roku wprowadzić ale na wiosnę to na pewno! oto nasz http://www.dobredomy.pl/projekt/juliusz/

    OdpowiedzUsuń
  16. łał jak pięknie :) zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  17. też taki kiedyś sobie wybudujemy z Andrzejem:D Piękny jest:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe urozmaicenie postów i piękny dom :)
    sweetasnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Duży postęp w ciągu roku śliczny wybraliście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się. czekamy na kolejne posty ;3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, zawsze marzyłam o własnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękny dom! czekam na dalsze zdjęcia ze zmianami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę, ja zawsze marzyłam o własnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. w przyszłości dość odległej zamierzam wybudować właśnie ten dom. idealne rozmieszczenie pomieszczeń i metraż. Potrzebuję podwójnego garażu,

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny domek :) Będziecie mieli co robić podczas wykończeniówki i przy meblowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny DOM! Cieszę się z WAMI WASZĄ radością! :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) My z Najdroższym - jesteśmy dopiero na etapie "papierkowej" roboty...

    OdpowiedzUsuń
  29. Marzy mi sie taki i pomału planuje koszty. :) duzo poświęciliscie funduszy?

    OdpowiedzUsuń