wtorek, 3 lutego 2015

Moja budowa cz. 3 - łazienka nr 1

Witajcie!!!

Dzisiaj przyszła pora na kolejny post z serii "Moja Budowa". Dzisiaj chciałam wam pokazać naszą "prywatną" łazienkę która jest stworzona tylko dla mnie i dla męża - dla naszych dzieci przewidziana jest oddzielna łazienka, która na dzień dzisiejszy nie jest jeszcze skończona.
W naszym domu będą trzy łazienki, skończone są dwie i właśnie dla największej łazienki będzie poświęcony dzisiejszy post :)



Jak widać na powyższym zdjęciu do "naszej" łazienki wchodzi się z sypialni, łazienka ma prawie 9 metrów kwadratowych jednak pomniejszają ją skosy - dzięki nim łazienka wydaje się o wiele mniejsza.



Moja łazienka jest w kolorach czerni i bieli - i powiem wam, że tylko takie kolory wchodziły w grę:) Nie widziałam w swojej łazience żadnych "ciekawszych" barw takich jak zielenie, beże czy nie daj boże pomarańcze :P Więc stanęło na tym, że mam dwie łazienki w podobnych kolorach - czyli black and white :P


Jak widać nie wszystko jeszcze jest skończone na 100% brakuje małych detali jak kinkiety, koszyczki na kosmetyki czy zaślepki do grzejników:)



W łazience musiał się znaleźć dwuosobowy prysznic - dla męża (!!!) i wielka wanna oczywiście dla mnie :P




Jeśli chodzi o płytki, zdecydowaliśmy się na firmę Paradyż My Way kolekcja Velatio - czyli miłość od pierwszego wrażenia ♥♥♥


A na zakończenie moje "kryształowe" uchwyty za całe 9,90 za sztukę które wyglądają cudnie :)


Tak prezentuje się moja łazienka nr 1, mam nadzieje że wam się choć trochę spodoba. Oczywiście czekam na ewentualne uwagi czy porady :)

Buziaki :*


66 komentarzy:

  1. Super, bardzo elegancka. Zazdroszczę, sama bym taką chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudoooowna! Idealnie trafiona w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę same kafelki w łazience! Też od razu jak je zobaczyłam to wiedziałam, że one muszą u nas być! U mnie jest przewaga bieli a pod prysznicem mamy mozaikę z velatii. W drugiej lazience mamy vampe. Twoja łazienka piękna i duża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem Ci, że nawet pralkę mamy chyba nawet taki sam model :) 7kg? Dostałaś bon na 200 zł do DDouglasa?

      Usuń
    2. Tak 7 kg :) Ja dostałam 300 zł na zakupy odzieżowe :)

      Usuń
    3. Oooo, to takiej promocji nie widziałam a chyba byłabym bardziej zadowolona niż z Douglasa :) tzn nie jest źle, ale kosmetyków sporo mam, a ciuchy też by się przydały :) ale nie narzekam bo i tak fajnie :)

      Usuń
  4. takie półeczki nad wanną są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak od momentu rozpoczęcia budowy wiedziałam że chce takie coś :)

      Usuń
  5. Piękna łazienka Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będziecie podziwiać w realu :)

      Usuń
  6. Pięknie :) Zazdroszczę miejsca na prysznic i wannę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, piękna , bardzo mi się podoba. trochę w stylu glamour, elegancka i ma to coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna! :) klasyczne kolory są najlepszym połączeniem, podoba mi się ogólna prostota, natomiast 'półeczka' przy wannie mnie urzekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany jaka duża. Prysznic, wanna i jeszcze okno. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jest troszkę przyduża ale właściciele są duzi to i łazienka musi być duża :)

      Usuń
  10. ślicznie, też myślę nad takim prysznicem, tylko obawiam się, że trzeba go będzie non stop myć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go myje raz na 2 tygodnie, myje normalnie a później ściągam wodę ściągaczką do szyb i tyle - oczywiście robię to raz na 2 tygodnie

      Usuń
  11. Ależ Ty to zrobiłaś !:D podoba mi się opcja dwuosobowego prysznica ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też bo lubimy razem z mężem jak jest dużo miejsca :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna łazienka, prosto i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prysznic mi się bardzo podoba i chce podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. elegancko i klasycznie i tak..czysto :D ajjj, mogę się wykąpac? :D obiecuję, nie nachlapię :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna. Płytki mają bardzo ciekawy wzór i te uchwyty - po prostu cudne. Moją uwagę jeszcze przykuło miejsce na świeczki i różne tego typu rzeczy przy wannie. Idealnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie odstając od reszty i ja uważam, że piękną masz łazienkę:) A mnie najbardziej spodobał się kibelek hehe, taki fajny ma kształt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że każdy znalazł coś dla siebie ha ha

      Usuń
  17. Piękną masz łazienkę :) Jest i prysznic i wanna, czyli dla każdego coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna, marzy mi się remont łazienki. Umywalka, wanna, wszystko idealne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się takie kolory nie podobają, ale kto co lubi ;) , pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ja nie mogłabym mieć Łazienki np. w beżach czy zieleni

      Usuń
  20. Podoba mi sie i to bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna, uwielbiam czerń. A te kafelki z mozaiką piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest śliczna marzy mi się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna duża łazienka - marzenie chyba każdej kobiety ;) Ja osobiście wybrałabym inne kolory, ale to przeciez Twoja łazienka. Wiem, ze takie szyby od prysznica są straszne w utrzymaniu, przestrzegam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, że nie ja swoją myje raz na 2 tygodnie i to w zupełności wystarcza

      Usuń
  24. na wiosnę planuję remont łazienki i zastanawiam się nad tym jaki wybrać prysznic - nie sądzisz, że taki cały przezroczysty będzie bardzo trudny w utrzymaniu? Obstawiam, że strasznie będzie na nim widać wszystkie zacieki...

    OdpowiedzUsuń
  25. Super łazienka! czerń i biel to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  26. na bogato. świetnie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kuuurcze rewelacja kochana ;)) w takiej wannie to chyba bym polubiła kąpiele ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNA łazienka - dodatkowo w mojej ulubionej kolorystyce :)
    Masz na prawdę wyjątkowy gust :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo stylowo:) Najbardziej urzekła mnie ta podświetlana półeczka/wnęka przy wannie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo elegancka łazienka, podoba mi się zwłaszcza kibelek schowany we wnęce i prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorystyka wspaniała, a rozmiar łazienki według mnie jest idealny! Podłoga pewnie podgrzewana? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna elegancka i bardzo w Twoim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super łazienka, kiedy będą urządzała swoją, a mam nadzieję, że już niedługo to nastąpi to też planuję wannę i prysznic. Jedne co bym zmieniła to żyrandol, który mnie bardzo się podoba, ale do innego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny post

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna łazienka :D Prysznic wymiata :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Łazienka cudowna i zazdroszcze ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Też budujemy Opałka 2n2g. Mam pytanie odnośnie garderoby i wejścia do niej. Czy Wy poszerzyliście odrobinę garderobę kosztem łazienki? Czy łazienka nie jest teraz za wąska i co ze słupami w łazience/garderobie? Pozdrawiam AsiaM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garderoba i łazienka została tak jak było w projekcie, jedyną rzeczą jaką zmieniliśmy to właśnie słupy, które zostały wyrzucone

      Usuń
  38. Nie przepadam za czernią, to raczej kolor Pana Mysza. Ale Twoja łazienka wygląda stylowo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie i elegancko, a czarne kafelki po prostu bomba! :) Sama wybrałabym inne kolory, ale u kogoś bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne uchwyty! gdzie udało się je Pani dostać tak niedrogo? z reguły w sklepach meblarskich ładna gałka kosztuje ok. 30 złotych ... :-/

    OdpowiedzUsuń