niedziela, 9 sierpnia 2015

Moja budowa cz. 4 - Pokój kosmetyczny :)

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla was kolejną dawkę pokojowych nowości:) W poprzednich postach pokazywałam wam już naszą sypialnię i garderobę oraz łazienkę teraz przyszła pora na kolejne pomieszczenie, a nie ukrywam że jest to mój ulubiony pokój:) A dlaczego ?? Zaraz się same przekonacie....


 Każda z nas marzy o takim miejscu w swoim domu, gdzie nikt by nam nie przeszkadzał, a tysiące naszych kosmetyków znalazło by swoje miejsce:) Wiem że kobieta która ma takie miejsce jest szczęściarą i ja nią jestem :) Tak, tak jestem szczęściarą, tym bardziej że mogłam sobie pozwolić na zajęcie całego pokoju - tylko dla mnie:) Urządziłam go jak chciałam i nikt oprócz mnie tam nie przebywa, jesteście ciekawe mojego pokoju "kosmetycznego" więc zapraszam do oglądania.....



Zacznę od kolorów które panują w moim królestwie, chciałam aby przeważała w nim biel i czerń, dlatego  większość mebli jest w jasnych kolorach a mocniejszym akcentem jest siwa ściana (którą sama malowałam:P)oraz granatowe zasłony. Zacznijmy jednak oglądanie od początku, w rogu znajduje się komódka zakupiona kiedyś na wyprzedaży w Biedronce za jakieś 50 zł, która ślicznie wygląda i pełni funkcję magazynu kosmetycznego oraz miejsca na moje zapachy. Nad nią znajduje się już wam znana półka na lakiery, o której pisałam TU.


W dalszej części znajduje się moje centrum dowodzenia:) Moja, piękna, wymarzona, cudowna i funkcjonalna toaletka :) Czyli biurko z Ikea "Micke", na którym znajdują się same "potrzebne" rzeczy:P A dokładniej......


Dwa pojemniki na moje ukochane pomadki .....


Chusteczki kosmetyczne muszą być i słoiczek z błyszczykami....

Lustro i świeczniki (również z Ikea) w których przechowuje pędzle oraz kredki do oczu..........


Oraz dwa koszyczki (IKEA) większy jest miejscem na toniki, płyny micelarne oraz krem do rąk który zawsze muszę mieć pod ręką, mniejszy jest miejscem na przechowywanie maseczek.



Moja toaletka posiada dwie szuflady, dzięki nim wszystkie moje cienie, róże, pudry, kremy i inne rzeczy mają swoje miejsce.


Pod toaletką znajdują się półeczki plastikowe z Biedronki, oraz worek z próbkami i kosmetyczka z maseczkami.



Obok biurka stoi komoda Malm (oczywiście z Ikea), w której pochowane są wszystkie inne mniej lub bardziej potrzebne rzeczy. Wybrałam ten model z myślą o moim pokaźnym zbiorze biżuterii, dzięki niej moje kolczyki, bransoletki i łańcuszki znalazły swoje miejsce i do tego lustro, które można rozłożyć i złożyć :)



Za komodą znajduje się jedna z moich nagród - pufa z Tymbarka:) Zimową porą uwielbiałam siadać na niej z książką w ręku :)


W moim pokoju nie mogło oczywiście zabraknąć ślubnych zdjęć :)



Na przeciwko mojej toaletki znajduję się coś do grania i oglądania, co by mi się nie nudziło podczas zabiegów upiększających :P


A tak wygląda moje królestwo w całej okazałości, powiem nieskromnie że jestem z tego pokoju bardzo dumna i czuje się w nim genialnie!!! A dzięki takiemu miejscu mam większy porządek w łazience, ponieważ większość zabiegów pielęgnacyjnych wykonuje właśnie w tym pomieszczeniu. 

A na zakończenie widok z mojego pokoju:)

Jak wam się podoba ?? Czekam na wasze opinie i sugestie co mogłabym jeszcze w nim zmienić/dodać. Na pewno przydałoby się jeszcze duże lustro nad toaletką, oczywiście w białej ramie :)

P.S. W jednym z następnych postów pokaże wam jak porozmieszczałam kosmetyki w poszczególnych szufladach:)
Miłej i gorącej niedzieli wam życzę !!!
Buziaki:*

37 komentarzy:

  1. O jacie, ale masz tam pięknie! Genialny taki pokój, bardzo podoba mi się ten zegar na ścianie- jest śliczny.Fajnie to sobie wszystko rozplanowałaś, a to duże okno i widok za nim- BOSKO! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie mieć taki pokój kosmetyczny na wyłączność - marzenie! :)
    Podoba mi się kolorystyka i prostota wnętrza :)
    I widok jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę, że masz takie królestwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki pokój :) Wszystko jest świetnie urządzone!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa :) Dziwnie byłoby mieć swój pokój tylko dla celów kosmetycznych..co nie oznacza że nie byłoby to fajne. Jednak ja zamiast takiego wolałabym mieć swoją wymarzoną domową siłownie <3 mnóstwo ciężarów i sprzętów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, zazdroszczę takiego miejsca, choć chyba wolałabym połączyć pokój kosmetyczny z garderobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. jest piękny, taki kosmetyczny pokój to moje marzenie. czekam na przegląd kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko przepięknie zaplanowane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pokój :) Podoba mi się lusterko. Półki na lakiery zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam swój pokój kosmetyczny & garderoba ale takiego widoku z okna zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! O pokoju kosmetycznym to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widoku z okna zazdroszczę!
    Niestety ja muszę na razie pogodzić się z krajobrazem ulic i niewielkiej ilości drzew :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super jest mieć taki pokój dla siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany jaki odlot; ) swój pokój kosmetyczny urządziłabym w kolorach białym czarnym i różowym; ) więc twojtwój bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana a skąd masz żyrandol? Bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam wszystko mieszczę w 1 szufladzie i 1 półce w komodzie :D większość rzeczy by mi się przeterminowała zanim bym je zużyła. Pokój jest bardzo ładny, trochę ta pufa mi nie pasuje, ale ważne, żeby dobrze Ci służyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz cudny widok z okna!! A pokój świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze podobało mi się to lusterko. Sama także zamierzam kupic jakies biurko albo zrobic jakiś własny projekt. Piękny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takim pokojem sama bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny kącik, szczerze zazdroszczę :) Sama gnieżdżę się w kawalerce - o takim miejscu 'tylko dla mnie' nie ma mowy...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny pokój <3 ja jestem rozbita za dwa, jeden mój gdzie mam pielegnację i kolorówkę a lakiery do paznokci mam w komputerowym :p Jednak to nie mój dom a rodziców więc na razie musi być tak a co będzie w przyszłości...nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takim pokojem na pewno nie pogardziłabym, kosmetyki muszą mieć swoje miejsce :)
    A masz jakąś lampkę na toaletce bo na zdjęciach nie zauważyłam? Ja mam trochę ciemno w pokoju z rana i muszę mieć dobre oświetlenie gdy wykonuję makijaż

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ten pokój! już sie nie mgoę doczekać az tam sie pojawię znowu i rzucę się na te pufkę ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pokój :) Ja właśnie remontowałam swój i póki co w pokoju nie mam żadnych mebli... 'robią się' dopiero i tak czekam sobie na nie już dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ci zazdroszczę, że możesz sobie pozwolić na taki pokój ! Ja niestety łączę sypialnie z garderobą i pokojem kosmetycznym w jednym... a i jeszcze do tego salon ;D - w skrócie pomieszczenie uniwersalne :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ Ci zazdroszczę takiego pokoju. W moim małym mieszkanku nie mam nawet miejsca na porządną toaletkę...

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokoj na kosmetyki czyste szalenstwo 😉
    Bardzo gustowny

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zobaczyłam Twój pokój, to i mi się zaczął taki marzyć, tylko ja w swoim bym chciała jeszcze mieć garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sprawa, fajnie ci to wyszło, bardzo estetycznie, widać,że wszystko przemyślałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepięknie urządziłaś ten swój kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. O mamo! Jak dużo przestrzeni tam masz! Też chcę!

    OdpowiedzUsuń