środa, 23 stycznia 2013

Rozwiąznie konkursu!!!

Witajcie!!!
Dzisiaj post z wynikami mojego drugiego rozdania:)
Dziękuje wam za tak  duże zainteresowanie moim drobnym konkursikiem :)
W konkursie  przydzieliłam 244 głosów według podanego regulaminu.
A oto co było do wygrania:

 

Żeby nie przedłużać, osoba która zdobywa powyższe nagrody to.........



........Serenitka B

Gratuluję serdecznie i czekam na e-maila od ciebie:) A pozostałam osobom chce podziękować za tak liczny udział i zapraszam was na kolejne moje rozdania:)
Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. O kurcze,myślałam że dziś mnie nic fajnego nie spotka a tu taka niespodzianka:)
    Dopiero co wróciłam od dentysty,obolała i zmęczona a tu taka fajna wiadomosć;)
    Dziękuje:) już skrobie maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Szczęście ostatnio jej sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Ja właśnie niedawno skończyłam to masełko i muszę przyznać, że skradło moje serce :)

    OdpowiedzUsuń