poniedziałek, 16 września 2013

BingoSpa - Jedwab do ciała

Witajcie!!!

Jak wam mija początek tygodnia??? U mnie jak zawsze ostatnimi czasy, intensywnie i bardzo dobrze, wole nie mieć czasu  na nic niż się nudzić :) Także po pracy ugotowałam obiad, byłam na spacerze z dzieciakami i naszą " Pusią", buty letnie spakowane, za chwilę przygotuje paczkę do wysyłki a teraz mam czas dla was:) A już 18 września mam dla was mała niespodziankę, więc koniecznie zajrzyjcie do mnie w środę :)
A dzisiaj mam dla was kolejną recenzję, dzisiaj na "tapetę" biorę produkt firmy BingoSpa, który dostałam w ramach współpracy z ową firmą. Do testów wybrałam trzy produkty a jeden z nich to jedwab do ciała.


Po ostatnim testowaniu z BingoSpa byłam troszkę rozczarowana poprzednimi kosmetykami, jednak  tym razem jest o wiele lepiej, a jedwab do ciała jest moim faworytem w tej serii. Jedwab do ciała to 300ml butla z białym balsamem do ciała, który jest bardzo lekki, idealnie sprawdził się w upały, które w sierpniu sięgały ponad 30 stopni. Dzięki jego lekkiej konsystencji balsam nie kleił się i nie spływał w wysokich temperaturach.


Jedwab ma piękny, intensywny zapach, który po nałożeniu na skórę staję się delikatny i nie męczący. Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania, dzięki temu aplikacja przed wyjściem do pracy, gdzie się zawsze spieszę jest dość sprawna:)


Na składach zbytnio się nie znam, jednak ilość parabenów na pewno nie zachwyca;/ Kolejnym wielkim minusem jest plastikowa butelka, z której wydobycie kosmetyku sprawie wiele trudności. Na początku nie było z tym problemów, jednak po kilku aplikacjach było coraz ciężej a ja nie raz zabrudziłam wszystko dookoła balsamem:) Lepszym rozwiązaniem byłaby pompka, o wiele by to ułatwiło aplikację.


Jedwab może nie jest  królem nawilżaczy, jednak mi taki stopień nawilżenia całkowicie wystarcza, tym bardziej że balsam ma idealną, lekką formułę, która nie pozostawia na skórze tłustej warstwy dlatego jest idealnym produktem na upalne dni. Do tego wystarczy kilka kropli aby nawilżyć partię ciała, więc czegóż można chcieć więcej:)


Jedwab w pełni spełnił swoją rolę i na pewno do niego wrócę w upalne dni, cena też jest zachęcająca, całe 12 zł to nie jest duży wydatek jak na takiej jakości produkt:) Jedwab do ciała i inne kosmetyki firmy BingoSpa można kupić w ich firmowym sklepie internetowym (Tu).

A wy miałyście okazję wypróbowania serum do ciała z tej, albo z innej firmy???

Buziaki:*

23 komentarze:

  1. to następna pozytywna recenzja jaką o nim czytam, czuję się skuszona :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana :* U mnie na blogu pojawił się wpis z wiadomościami odnośnie spotkania blogerek w Kielcach m.in. zmienił się lokal, w którym się spotykamy. Zapraszam do lektury ;)
    http://iv90-jewellery.blogspot.com/2013/09/spotkanie-blogerek-kielce-22-09-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem co sobie myśleli w bingospa pakując ten produkt w takie opakowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie, mam nadzieję że po naszych recenzjach naprawią ten błąd :)

      Usuń
  4. posiadam ten jedwab i podobne spostrzeżenia, pompka była by super do aplikacji i wtedy już niczego nie mogłabym się tu doczepić

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii :) Wygląda na bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwab do włosów miałam, ale do ciała to nie :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam ten jedwab. Ale troszkę się na nim zawiodłam, myślałam, że będzie się trochę różnił od zwykłych balsamów - w końcu nazwa jedwab powinna zobowiązywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nigdy nie używałam żadnych olejków, balsamów ani innych tego typu specyfików i to chyba mój błąd ;) kusząco sie prezentuje :)
    P.S świetna minka na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja bez tego typu kosmetyków chyba bym zginęła, mam bzika na punkcie nawilżania ciała :)

      Usuń
  9. Muszę go kiedyś spróbować na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam jedwab do wlosow z BS, niestety zapach mnie nie powalil...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic z tej firmy jeszcze nie próbowałam. Baa o jedwabiu do ciała nawet nie słyszałam. Ale to chyba coś dla mnie bo nienawidzę tłustych kremów i balsamów. Czuję się po nich klejąca i brudna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli z tego produktu zdecydowanie byłabyś zadowolona :)

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam jedwabiu do ciała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z BINGO SPA miałam jedwab,ale do włosów i zupełnie się u mnie nie sprawdził :-/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałam ostatnio kosmetyki tej firmy z serii kolagenowej. Na szczęście z tego co widziałam mają dozowniki z pompkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli gwarantuje, że z aplikacją nie będziesz miała problemów hi hi

      Usuń
  15. Kochana, zapraszam do mnie na nowy wpis w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń