wtorek, 10 marca 2015

Upominki z Dnia Kobiet :)

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla was przegląd naszych prezentów, którymi obdarowali nas sponsorzy na naszym ostatnim spotkaniu:) Z tego miejsca chciałam serdecznie podziękować wszystkim firmom za przekazanie nam upominków z okazji dnia kobiet:) Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! A teraz zapraszam na oglądanie :)






Wspaniałości do pielęgnacji ciała od
Pięknie pachnące świeczki i woski od



Do pielęgnacji włosów w najbliższym czasie używać będę produktów od PILOMAX


Kosmetyki do makijażu od MIRACULUM .....






oraz od firmy LAMBRE :)


Firma KNEIPP obdarowała nas umilaczami do kąpieli i ciała :)


Kosmetyki z The Secret Soap Store odbierałam osobiście i powiem wam, że jestem nimi jak i całym stoiskiem zachwycona. Bardzo mnie cieszy, że wreszcie sklep tej firmy pojawił się w Lublinie - wyspa znajduje się w nowo otwartych Tarasach Zamkowych na poziomie -2.  Tyle zapachów i kolorów dawno nie widziałam, zresztą same zobaczcie :)




A takie wspaniałości będę miała przyjemność testować :)




Od firmy HEAN dostałyśmy próbeczki i cienie - niestety ale paczka dotarła już po spotkaniu
jednak nie ma tego złego bo za miesiąc widzimy się z dziewczynami ponownie więc na pewno je dziewczynom przekaże:)


A na zakończenie cały przegląd prezentów razem :)

Dziękujemy raz jeszcze :)



30 komentarzy:

  1. Dostałyście wiele wspaniałości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałości! Udanego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak razem to jest ich całkiem sporo. Super, że dostałyście tyle kosmetyków do wypróbowania, też bym chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dobroci :D Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowności ;)
    Teraz tylko testować

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, firmy sprawiły nam prawdziwy dzień kobiet :)

      Usuń
  7. Ale wspaniałości ♥ miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe upominki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej
    z niecierpliwością czekam na recenzję kosmetyków do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz miłych testów kochana !

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko - spisałaś się na MEDAL - cudowne UPOMINKI :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zbiór na cały rok by to dla mnie był :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę na stoisku Twój peeling MOHITO ^^ Rozkosz dla zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo dobrze ze wrzucilas ten post :D ebde wiedziec jak co oznaczac < 333

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam w szoku, jak zaczęłaś przynosić nam te kosmetyki :D
    Ps. Jak się spotkamy w kwietniu, to koniecznie musimy iść do TSSS :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ja się zakochałam w ich mydle peelingująym....

      Usuń
  16. Wspaniałe rzeczy, ile kolorów ♥
    Stoiskiem w Tarasach również jestem zachwycona, ale na razie powstrzymałam się od zakupów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja na dzień dobry musiałam coś kupić - i nie żałuje bo rzeczy tam mają genialne !!!

      Usuń
  17. Tyle wspaniałości, ale Ci zazroszczę!

    OdpowiedzUsuń