środa, 17 września 2014

Nowości w mojej szafie

Witajcie!!!

Jesień zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie pora pomyśleć o nowej garderobie:) Dlatego dzisiaj przygotowałam post o moich nowościach ubraniowych z ostatnich tygodni- może nie do końca jesiennych i nie całkiem nowych :P

Zacznę oczywiście od moich ukochanych butów:) Moja kolekcja wzbogaciła się o trzy piękne i tanie pary :P

 Na zalando.pl przy okazji innego zamówienia, kupiłam pierwszą parę za 39 zł 


Kolejne dwie pary kupiłam przypadkowo, będąc w Warszawie natchnęłam się na promocje w New Look-u  ciężko było odmówić sobie zakupu nowych butów w cenie 21 zł
i 18 zł :)

Za całe 20 zł kupiłam również spodnie materiałowe, które wyglądają o wiele lepiej niż na zdjęciu :P

Miętowe jeansy też za 20 zł leżą idealnie :)


Nie byłabym sobą oczywiście, gdyby w moich nowościach nie pojawiły się nowości z SH:)
Tym razem upolowałam.....

Czarna koszulka z pieskami za 12 zł 
Tunika H&M za 11 zł

Nowa spódnica za 20 zł

A na zakończenie jeansowe legginsy za 14 zł



Mam nadzieje, że jesiennych zakupów w najbliższych miesiącach będzie więcej :) 
A wy co upolowałyście w ostatnim czasie ???
Buziaki :*

34 komentarze:

  1. Super zakupy! Pierwsze buty prezentują się cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałam ich nie kupować :P Żałowałabym jak nie wiem co - bo są świetne i ta cena :)

      Usuń
  3. jeansowe legginsy najcudniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż 3 pary butów? Szalejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kolbatowe buciki są super ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy łowca promocji z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mgiełka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko ceny butów wołają o pomstę do nieba :P ja też chcę:D:D czemu mi się nigdy nie trafiają takie ceny?????:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie promocje to niestety nie u nas w lubelskim;/

      Usuń
  9. Miętowe spodnie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy:) Wszystkich spodni i legginsów zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chabrowe buciki oraz łupy z SH skradły moje serce :))
    A ja ostatnio w lumpie wyszperałam kilka sweterków, a więc przygotowania do jesieni idą pełną parą i niskim kosztem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jakiś sweterek i ja bym sobie znalazła :)

      Usuń
    2. Ja też się zaopatrzyłam w sweterki w SH, 3 pary butów też kupiłam :)

      Usuń
  12. miętowe spodnie najbardziej mi się podobają, super są,

    OdpowiedzUsuń
  13. w ogóle nie przepłaciłaś :) bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Masa nowiutkich cudowności! :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze te spodnie z materiału są świetne - a miętuski no choruję na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne NOWOŚCI :) Nie wiem co mi się podoba najbardziej - wszystko jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zakupy, o cenach nie wspominając;)

    OdpowiedzUsuń
  18. legginsy i jeansy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w miętowych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze buty świetne :)
    U mnie ostatnio pojawiły się jegginsy i koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  21. O legginsy takie sama był chciała i te miętowe spodnie !! Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy te pieski to bulgożki francuskie? :)

    OdpowiedzUsuń