wtorek, 30 września 2014

Magiczny krem CC

Witajcie!!!

Jestem dzisiaj mega zadowolona, ponieważ niedawno dowiedziałam się , że wygrałam laptop w konkursie :D :D :D Od razu nabrałam energii i dlatego dzisiaj pojawi się nowy post :P

Po jednym ze spotkań blogerek w Lublinie firma Eveline wysłała do każdej z uczestniczek paczkę z nowościami firmy. Znalazł się tam między innymi nawilżająco rozświetlający krem CC, do którego przyznam się szczerze byłam nastawiona bardzo niechętnie :P 


Zdanie o kremie zmieniłam już po pierwszym użyciu, byłam bardzo mile zaskoczona tym produktem z którym nie miałam nigdy nic do czynienia.



PLUSY:
  • wyrównuje koloryt cery 
  • dobrze nawilża - bardzo dobrze utrzymuje nawilżenie skóry, nie potrzeba żadnych innych kremów przed nałożeniem kremu CC
  • estetyczne opakowanie, plus kartonowe pudełeczko
  • filtr SPF 12
  • efekt wygładzenia i rozświetlenia - taki efekt z pewnością zadowoli osoby u których zaczynają pojawiać się pierwsze zmarszczki, a jeśli jest rozświetlenie to nasza twarz wygląda na mniej zmęczoną
  • łatwość aplikacji - podoba mi się że kiedy nie mam czasu, wystarczy nałożyć ten krem dodatkowo zmatowić pudrem w kamieniu i jestem gotowa do wyjścia 
  • wydajność


MINUSY:
  • brak zmatowienia, którą obiecuje producent- jednak dla mnie nie stanowi to problemu, ponieważ mój makijaż wykańczam pudrem w kamieniu
  • cena - za krem trzeba zapłacić około 25-28 zł jak dla mnie mogłoby być troszkę mniej


Więcej minusów w tym produkcie nie widzę:) Jeśli chodzi o krycie nie wiem gdzie miałam tą cechę przypisać, ponieważ dla osoby która nie ma większych problemów z cerą jest wystarczająca. Jednak dla osób z większymi problemami może okazać się za słabe, ale musimy brać pod uwagę że krem CC nie jest podkładem :) Ja ostatnio używam tylko lżejszych produktów do twarzy a ten krem wpisuje się idealnie w moje oczekiwania:)

 A wy co myślicie o kremach CC, używacie i jakie polecacie??

Buziaki:*

16 komentarzy:

  1. Dosyć drogi jak na produkt z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnego cc. Ten wydaje się całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go właśnie testuję i zwróciłaś mi uwagę na niektóre właściwości - przypatrzę się im :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie średnio się sprawdza póki co bo mam sporo wyprysków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranych, już czytałam na FB :* Moja mama używa tego kremu i bardzo go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. produktu nie znam, ale gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama używam lżejszych podkładów ostatnimi czasy - aktualnie mam krem wyrównujący kolor z Alterry który wypada u mnie bardzo dobrze i krem BB z AVON który niestety jest jeszcze troszkę za jasny (czekam z nim na zimę) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam teraz jeden z miyo i on słaby jest :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawił mnie produkt, zapewne wypróbuję;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i bardzo polubiłam. Ładnie wyrównuje koloryt skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię produkty tego typu. Teraz mam z Bourjois i Wibo. Przy czym pierwszy lepszy od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt nie dla mnie, ja potrzebuję czegoś matującego

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremu CC jeszcze nie miałam okazji używać. Ze względu na brak zmatowienia skóry chyba by mi nie podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, nie sądziłam, że będzie miał aż tyle zalet! Może w przyszłym roku się na niego skuszę, na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten kremik, ale ciągle czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń