niedziela, 19 października 2014

Co robię kiedy mnie nie ma :)

Witajcie!!!

W końcu znalazłam chwilę i troszkę chęci aby coś napisać;/ Musicie mi wybaczyć ale ostatnio żyję tylko i wyłącznie budową, moje myśli w dzień i w nocy krążą tylko wokół jednego tematu:) Teraz zamiast pisaniu o kosmetykach moją głowę zaprzątają takie sprawy jak, jaki mam wybrać żyrandol, tapetę i baterię do umywalki :P Także bardzo proszę was o wyrozumiałość, a że zakończenie budowy zbliża się wielkimi krokami niedługo powrócę do was z nową siłą :) A na dzień dzisiejszy do grudnia postów będzie mniej ale będą:) A dzisiaj coś o moich zużyciach.
Nowy dom będą miały również moje kosmetyki:) Dlatego staram się w ostatnim czasie zużywać jak najwięcej rozpoczętych kosmetyków, dlatego moje denko z ostatnich miesięcy uzbierało się dość pokaźne. Bardzo mnie to cieszy bo nie ukrywam, że dążę do tego abym miała jak najmniej rzeczy do przenoszenia :P






Dzisiaj będzie beż tekstu, tylko zdjęcia- sorry ale muszę jeszcze dzisiaj zamówić gałki kryształowe do szafki w łazience :P I właśnie tak wyglądają moje ostatnie dni :D:D:D:D

Trzymajcie kciuki żebym dokonała dobrych wyborów odnośnie domu :P

 Buziaki:*


19 komentarzy:

  1. sporo tego:) oj urządzanie domu to niezła gonitwa, coś o tym wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno cały dom będzie urządzony tak, jak sobie to wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też to niebawem czeka, my jesteśmy na etapie montowania płyt gipsowych, już watą jest poddasze ocieplone...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy i czekamy aż powrócisz w pełni! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w urządzaniu. U mnie też remonty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie muszę trzymać kciuków - ja jestem pewna że zrobisz to doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w wykończeniach :) a denko faktycznie pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż Ci zazdroszczę bo ja uwielbiam tematy urządzania domu ;))) Tylko mój już urządzony więc teraz co chwilę wymyślam co by tu zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia i dużo cierpliwości w urządzaniu domu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przed przeprowadzką też starałam się zużyć jak największą ilość kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. noo fkatycznie sporo tego ! :) ale spoko kochana dbaj tam o domek dbaaaj ! , 3

    OdpowiedzUsuń