środa, 7 listopada 2012

EVELINE bio Hyaluron 4D

Dzisiaj chciałabym zrecenzować krem do twarzy, który stosowałam na noc już od dłuższego czasu.


Opis producenta:


Unikalny program rewitalizujący o wysokiej efektywności działania niezbędny dla zachowania młodości i piękna skóry.
Nowy wymiar skutecznej ochrony skóry oparty na niezwykłej synergii pomiędzy naukowymi osiągnięciami, tj. uzupełnieniem składników występujących naturalnie w skórze, a zastosowaniem składników czerpanych wprost z natury.
Naukowcy laboratorium Eveline Cosmetics zainspirowani technikami wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym w dermatologii estetycznej oraz innowacyjnym wykorzystaniem komórek macierzystych w medycynie stworzyli nową generację kosmetyków przeciwzmarszczkowych.
Skoncentrowany krem na dzień i na noc 50+ Bio Hyaluron 4D to innowacyjna formuła, która wzmacnia komórki skóry i chroni je przed starzeniem. Doskonale nawilża, rewitalizuje i sprawia, że skóra promienieje blaskiem. Zawiera kompleks wapniowy, doskonale zwalcza kruchość skóry, pomaga jej odzyskać jędrność i elastyczność.
Potrójna dawka kwasu hialuronowego w wyjątkowym połączeniu 3 rozmiarów cząsteczek zapewnia nowatorskie efekty odmładzające oraz działanie na powierzchni i w głębi skóry:
- natychmiastowe wypełnienie zmarszczek mimicznych,
- radykalną redukcję zmarszczek utrwalonych,
- intensywne nawilżenie i ujędrnienie skóry.
Kwas hialuronowy występuje naturalnie w skórze, lecz z wiekiem zmniejsza się jego zawartość, pojawiają się zmarszczki. Pogarsza się napięcie i elastyczność skóry. Krem dostarcza optymalną dawkę kwasu hialuronowego, niezbędną dla przywrócenia młodości i piękna skóry. Tworzy na powierzchni mikrosiateczkę liftingującą, która pokrywa skórę specjalnym napinającym polimerem, redukującym wszelkie oznaki zmęczenia.
Roślinne komórki macierzyste - przywracają skórze biologiczną młodość.
Roślinne komórki macierzyste, naturalnie pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, są szeroko stosowane w kosmetologii w celu poprawy witalności i żywotności komórek macierzystych skóry. Pobudzają naturalne procesy regeneracji, dostarczają niezbędnej energii. Poprawiają biostrukturę skóry. Zwalczają wolne rodniki, chronią przed stresem oksydacyjnym. Od kondycji komórek macierzystych, które dają początek nowym komórkom, zależy młodość naszej skóry.
Potwierdzona skuteczność działania** po 30 dniach:
- wypełnienie zmarszczek mimicznych i redukcja głębokich zmarszczek 62%,
- poprawa elastyczności i sprężystości 90%,
- wyraźnie młodszy wygląd 95%,
- regeneracja skóry 90%.
**Test in vivo przeprowadzony na docelowej grupie kobiet, pod kontrolą lekarza dermatologa.

Skład: Aqua/Water, Ethylhexyl Methoxycinnamate, cetyl Alcohol/Glyceryl Stearate/PEG-75 Stearate/Ceteth-20/Steareth-20, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Palm Kernel Glycerides/Hydrogenated Palm Glycerides*, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin**, Titanium Dioxide, Hyaluronic Acid, Water/Butylene Glycol/Laminaria Hyperborea Extract, Maltooligosyl Glucoside/Hydrogenated Starch Hydrolisate*, Centella Asiatica, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Xantham Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Polysorbate 20/PEG-20 Glyceryl Laurate/Water/Tocopherol/Linoleic Acid/Retinyl Palmitate, Panthenol, Allatonin, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben/Ethylparaben/Isobutylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance. 


Cena/Pojemność: 13zł/50ml





Moja opinia: Kupiłam ten krem kilka miesięcy temu w drogerii, gdzie pracowała moja znajoma i to ona poleciła mi ten produkt. Zachęcona jej opinią i ceną była jakaś promocja wzięłam go na spróbowanie. Na początku trochę przeraziłam się że może być dla mnie za mocny (producent tyle mówi o likwidacji zmarszczek) jednak owa koleżanka uspokoiła mnie że nie ma on przypisanego wieku od kiedy można go stosować i będzie dla mnie odpowiedni. Nie chciałam jakiegoś strasznie mocnego kremu ale na pewno to już najwyższa pora aby zacząć kupować lekkie kremy przeciwzmarszczkowe. Opakowanie kremu jest bardzo estetyczne zapakowane dodatkowo w  kartonowe pudełeczko. Krem ma fajną delikatną konsystencję i według mnie dobrze nawilża. Specyfik szybko się wchłania i nie pozostawią na twarzy powłoczki, dobrze się rozsmarowuje. Co do samego działania przeciwzmarszczkowego niestety ale nie zauważyłam takowego mimo iż nie potrzebuję jakoś strasznie takiego efektu ale zmarszczki mimiczne już jak najbardziej mam. Także fajny kremik nawilżający ale to wszystko żadnego działania przeciwzmarszczkowego. Krem jest bardzo wydajny stosuje go już 3 miesiące. Minusem dla mnie jest zapach kremu, pachnie jak kosmetyk dla mężczyzn:P

Plusy:
-cena
-nawilżenie
-szybko się wchłania
-wydajność

Minusy:
-pomimo zapewnień producenta nie zauważyłam żadnych działań przeciwzmarszczkowych
- zapach

Kupię ponownie: Nie

 Ocena: 4/6

15 komentarzy:

  1. Hmmmmm to może dla Taty kupię jak zapach męski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ech, jakoś te kremy Eveline do mnie nie przemawiają... I widzę, że to kolejny który również szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam go kupić ale w tym momencie kończę Tołpę :) jednak jeśli wspominasz o męskim zapachu to raczej odpada :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przynajmniej fajny krem nawilżający. Jak ja bym chciała w końcu znaleźć krem nawilżający dla mnie ;) ostatnio na buzię nakładam tylko olejek arganowy, tylko po nim nie mam wysypu krostek :(

    OdpowiedzUsuń
  5. z tej serii mam mleczko do demakijażu i nie pachnie męsko ;) jest jak najbardziej ok. Kiedyś kupiłam teściowej krem przeciwzmarszczkowy z firmy Flo-Slek i bardzo chwaliła ;) ja profilaktycznie stosuję z Celii- jest niedrogi, a skóra jest po nim ładnie naprężona

    OdpowiedzUsuń
  6. Eveline ma niezbyt ciekawe składy, więc raczej omijam tą firmę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam również do siebie po "odbiór" wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z eveline lubię tylko odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie spełnia swojego podstawowego założenia -mogli od razu napisać "nawilżający" a nie "przeciwzmarszczkowy" :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że trafiłam na twoja recenzje miałam zamiar kupić jakiś krem w wyższej półki EVELINE ale chyba sobie odpuszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog :) dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka próbek tego kremu ale własnie przed chwilą przypomniałam sobie, że żadnej nie otworzyłam nawet :P
    Ale męskich zapachów nie lubię i takich kosmetyków, których używamy i efektów nie ma również :]

    OdpowiedzUsuń
  13. moze kupie ;P a ja wlasnie lubie meskie zapachy :D :P

    OdpowiedzUsuń