piątek, 2 listopada 2012

Ostatnie zakupu +pierwsza współpraca

Witam wszystkich, chciałam przeprosić na wstępie że tak rzadko piszę ale jutro wyprawiam imprezę urodzinową i mam masę pracy z tego tytułu, nawet tort zrobiłam prawie sama koleżanka troszkę pomogła :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje ostatnie niewielkie zakupy.



Torebka na ramię idealne pasuje do moich zimowych butów, wymamiłam ją  od męża:P Cena z przeceny 39,99 w House


Przypadkiem wstąpiłam do Top Secret-u i cała biżuteria było przeceniona na 15 zł więc za taką cenę szkoda było czegoś nie kupić. Kupiłam dwa piękne naszyjniki akurat nie mam czegoś takiego w swojej kolekcji a i cena zachęciła mnie bardzo. W normalniej cenie naszyjniki były po 50 zł, więc myślę że było warto.


Z drogerii internetowej e-kobieta zamówiłam bazę pod cienie z ArtDeco oraz dwa cienie z Ingrid za 2 zł:P





Jeśli chodzi o tą pomadkę, to prawdą jest że kobiety nie znają umiaru w kosmetykach i ubraniach:) Po spotkaniu blogerek powiedziałam sobie że nie kupuje żadnych kremów, błyszczyków, lakierów i pomadek (tyle ich mam) jednak na nic się zdały moje obietnice:P Weszłam do Sephory tylko pooglądać a wyszłam z kolejną różową pomadką:P Cena 12 zł więc teraz rozumiecie dlaczego ją kupiłam :P


A na koniec chwalę się moją pierwszą przesyłkę od BingoSpa. Jestem pewnie ostatnia, która pokazuje swoją przesyłkę ale dla mnie to jest coś wyjątkowego, ponieważ są tą moje pierwsze kosmetyki w ramach współpracy:) Dziękuję bardzo i już zaczynam je testować.



Trzymajcie kciuki żeby jutro wszystko mi się udało:P

19 komentarzy:

  1. Super zakupy! Naprawdę świetne rzeczy udało Ci się zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania ;) Kurcze ja też muszę się przejść do Sephory, bo ominą mnie promocje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania a ja jak tylko będę w Polsce wpadam do Sephory;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje testuj i recenzjuj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten złoty cień :) Różowe pomadki też lubię :) Chyba wpadnę jutro do Sephory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy. Mam identyczną koleje srebrną. Pięknie układa się na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Zwłaszcza naszyjniki mnie oczarowały :)
    Ps. Dostałaś już może baner na bloga od BingoSpa?

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo, ale piękna ta pomadka ! Już ją widzę na Twoich ustach :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka jest super !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy naszyjnik skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna torba ;-) a pomadka musi pięknie się prezentować na Twoich ustach ;-)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że zakupiłaś bazę Artdeco, będziesz z niej zadowolona :)
    Życzę udanej imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka mnie urzekła! Jest cudowna! Gdyby nie fakt że nie ma u mnie house to sama bym ja kupiła :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka świetna!
    napraszam do mnie http://panna-mewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zakupy :) wszytsko bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń