niedziela, 15 marca 2015

Czekoladowo - waniliowa kąpiel z BingoSpa

Witajcie!!!

Kolejna niedziela prawie za nami, jutro znowu początek tygodnia - jak ten czas szybko leci;/ Z jednej strony się cieszę, ponieważ z niecierpliwością wyczekuję prawdziwej wiosny, a z drugiej strony przeraża mnie ten biegnący  czas - dziwne mam przemyślenia z końcem tygodnia hi hi:P

Ale dzisiaj nie będzie o czasie ale o kąpieli:P A raczej o płynie do kąpieli, którego ostatnio używam. Produkty BingoSpa miałam już okazję używać, jedne polubiłam inne mniej a czy przypadła mi do gustu kąpiel czekoladowo waniliowa ???



PLUSY:
  • pojemność i wydajność- 1000 ml butla wystarczy na bardzo długi czas tym bardziej, że płyn jest bardzo wydajny- wystarczy niewiele produktu aby powstała odpowiednia ilość piany.
  • opakowanie- poręczna, plastikowa butla, z której płyn wydobywa się bezproblemowo
  • cena - 20 zł za taką pojemność dla mnie nie jest ceną wygórowaną 
  • działanie - płyn super się pieni, co uwielbiam w tego typu produktach ale........



MINUSY:
  • zapach - jak dla mnie jest to największa wada tego produktu, ponieważ podczas kąpieli praktycznie nic nie czuć z pięknego zapachu wanilii i czekolady, który unosi się po otworzeniu korka 
  • działanie - piana o której pisałam wyżej niestety pojawia się  tylko na chwilę, po paru minutach po wannie wypełnionej pianą nie zostaje nic - dlatego ten punkt pojawił się w plusach i minusach 




Mam mieszane uczucia co do tego produktu, niby jest z nim wszystko O.K. ale czegoś mu brakuje:P Jestem osobą która uwielbia się wylegiwać w wannie pełnej piany, tutaj tego mi zabrakło- bo owszem piana jest ale tylko na chwilę, no i brak mi tego cudownego zapachu, który kojarzy mi się z likierem waniliowym :P
Niestety jak dla mnie jest to przeciętniak, który szybko zużyję i jeszcze szybciej o nim zapomnę .....
A wy używałyście kiedyś tego płynu??

Buziaki:* miłej niedzieli wam życzę
p.s. już niedługo będę  miała dla was małą niespodziankę :)

17 komentarzy:

  1. Nie używałam go, za to bardzo lubię żele pod prysznic od Bingo Spa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to, ze nie czuc zapachu to nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wanilia - tak, czekolada - nie :) Swoją drogą, od jakiegoś czasu coraz częściej zerkam na tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Relaks dla ciała i duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bingo Spa znowu rozczarowła brrakiem zapachu ;x

    OdpowiedzUsuń
  7. ulala dla mnie najwazneijsza jest piana w takich produktach, więc niestety jest skreślony ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam. Aktualnie mam czekoladowy płyn, ale jeszcze go nie używałam ;d Czekam aż zużyję jakiś z tych otwartych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam czekoladowo-pomarańczowy i też niestety wielkiej piany nie było mi dane zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie używam algowe serum z zieloną herbatą z Bingo Spa i jestem z niego całkiem zadowolona :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam zapachy unoszące się w łazience, więc ten u mnie odpada, ale kolorek ma ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że największą wadą jest brak zapachu. Uwielbiam aromatyczne kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chcesz długo wylegiwać się w wannie i cieszyć pianą, to polecam płyny Luksja. Mają piękne słodkie zapachy, a piana jest ogromna i długo się utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń