niedziela, 4 listopada 2012

Imprezowo :)

Jak już wiecie 30 października skończyłam 28 lat i z tej okazji wczoraj wyprawiałam małą imprezkę dla znajomych. Nie było nas dużo ale impreza była przednia. Jak na prawdziwą imprezę urodzinową były balony, czapeczki, tańce i tort który zrobiłam prawie sama:P

 Jeszcze w fartuszku

 Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam przygotowania w kuchni :P

 Witamy gości :P

 Tańce z mężem...

...i z koleżankami.
 
 Mój tort :)


 Były też świeczki i śpiewanie sto lat :P

Zabawa była do utraty tchu :P

Nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię urządzać imprezki u siebie i mam nadzieję że świętowanie urodzin stanie się corocznym rytuałem:P
Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Widać, że się świetnie bawiliście :)
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze się bawiliście, co? Bardzo podoba mi się kolor(y) Twojej sukienki :)
    I wszystkiego najlepszego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądząc po zdjęciach zabawa się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle się bawiliście jak widać:):) I dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna taka impreza urodzinowa ;) widać że solenizantka szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że impreza udana :) świetne zdjęcia :) teraz aż żałuję, że ja nie zrobiłam żadnej imprezki urodzinowej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji 82 urodzin :D cudowny tort, gratuluję zdolności :) ja mogę upiec co najwyżej muffinki i to nie zawsze mi wyjdą! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Impreza super takie domówki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hahha 82 ;) achh ten wiek... ":) impreza udana ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. No to się zabawiliście w te "82" urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ty sliczna jestes i sliczna sukienke mialas :D
    wszytskiego naj naj naj :*

    OdpowiedzUsuń