sobota, 24 listopada 2012

Nowe kosmetyczne zdobycze

Dzisiaj przychodzę do was z moimi nowościami kosmetycznymi. Na urodziny od koleżanki dostałam paletę Inglota oraz cztery wkłady, kolejne cztery kupiłam na wyprzedaży u "Krzykli" i praktycznie zapełniłam całą paletkę. Tyle dobrego słyszałam o cieniach z tej firmy więc i ja od dawna marzyłam o nich i już są u mnie. Oddzielna recenzja na temat mojej paletki na pewno się pojawi ale już mogę wam powiedzieć że cienie Inglota są rewelacyjne!!! A o to moje zdobycze...


 Wybrałam cztery kolory chciałam kolory których nie mam u siebie i takowe wybrałam oczywiście oprócz brązu:P

 To małe białe coś to yyy nie wiem jak to się fachowo nazywa niech będzie po mojemu "pumeks do paznokci" :P ale to coś jest genialne



A to już moja cała paletka.

A na koniec moje małe zakupy z Avonu mleczko do twarzy i peeling, który bardzo lubię.

Na koniec oczywiście kolejna prośba o głosy:)
Bierzemy udział w konkursie na Facebook-u organizowanym przez firmę Loreal - "Odcienie przyjaźni z Casting Creme Gloss". Będę bardzo wdzięczna za pomoc:)
Odcienie przyjaźni :)Głosować można do 29 listopada codziennie można oddać jeden głos. Z góry dziękuje i buziaki dla was:*
P.S. Aby móc zagłosować trzeba najpierw polubić stronę konkursu.

15 komentarzy:

  1. Piękne kolory w tej paletce masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie ten peeling jest za słaby, wolę mocniejsze zdzieraki ;p
    ale paletka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglada ta paletka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam cieni, ale wydają sie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ach mi też się marzą cienie tej firmy:)
    mam palete cieni innej firmy i prawie wogole jej nie używam;p
    stwierdziłam, że bardziej wole podziwiać niektóre kosmetyki niż je używać- hahah LEŃ ze mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory :)
    Też lubię cienie inglot.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Inglota, na prawdę polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić taką paletkę ;] Bo same cienie Inglota uwielbiam, zawsze polecam wszystkim bo są tanie i świetnej jakości ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ja muszę nadrobic zakupy "Inglotowskie" . Twoje są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:)gratuluję wygranej w moim rozdaniu! napisz mi proszę swoje dane adresowe, bym mogła wysłać Ci Twoją nagrodę niespodziankę:) bmadzia91@gmail.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jestem wyjątkiem bo ja nie przepadam za cieniami Inglota. Peeling bardzo lubię za jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na makijaż z ich użyciem !!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna jest ta paletka :D kolory przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładną paletę skomponowałaś!

    OdpowiedzUsuń