czwartek, 31 stycznia 2013

Lublin Blogger's Meeting - relacja cz.2

Nie wiem jak wy ale ja dopiero dzisiaj ogarnęłam się z moimi prezentami ze spotkania, spakowałam co jest do wysłania, może jutro uda mi się w końcu wysłać do was paczuszki. Tyle się dzieję w związku z naszym spotkaniem, że aż boję się pomyśleć co się będzie dziać po drugiej edycji spotkana:)
Jak już wiecie Radio Freee, które uczestniczyło w naszym spotkaniu w sobotę podesłało nam materiał, który był puszczony na antenie:) Powiem wam że spisałyście się na medal:) Zresztą same posłuchajcie:)


Lublinianki.pl też o nas nie zapomniały wspomnieć:) A już jutro napisze o naszym spotkaniu i nie tylko Kurier Lubelskie, więc kto ma taką możliwość z rana proszę pędzić po swój egzemplarz:)
Będzie również relacja z przekazania jedzonka na stronie Przytuliska. Właśnie jeśli chodzi o przytulisko na spotkaniu zebrałyśmy 200 zł, koszt jednego boksu to 350zł jak już wiecie zostało nam 100zł, które również zostaną przekazane na ten cel. Więc brakuje nam  50 zł aby jeden boks był od nas "od lubelskich blogerek", myślę że uda nam się dozbierać brakującą kwotę i już niedługo pokaże wam na blogu piękny boks i jego mieszkańców :) Do tego będziemy miały piękną tabliczkę z grawerem na boksie że to właśnie od nas :) Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście udało nam się zabrać około 300 kg jedzenia, Pani Renata (właścicielka przytuliska) była bardzo wdzięczna i kazała wam przekazać najserdeczniejsze podziękowania, więc dziewczyny DZIĘKUJE!!!!!

 Tyle tego było:)





A teraz czas na pokazanie co dokładnie znalazło się w naszych paczuszkach :)

 Paczuszki przed rozpakowaniem....
.....i to co było w środku:)






 Wszystkie prezenty :)


Uzbierało się coś na ząb, coś słodkiego i na obiad:P
 Masa próbek
 Jak by tego było mało wygrałam jedną z paczek w loterii :)



Jednym słowem spotkanie się bardzo udało, było super :) Teraz czekamy na kolejne buziaki:*


28 komentarzy:

  1. Ale się nazbierało tych upominków... :) Gratuluję takiego powodzenia w akcji dla zwierząt ze schroniska ;)Mam nadzieję, ze uda ci się uzbierać te 50 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z taką grupą wspaniałych dziewczyn to dla nas "pestka":)

      Usuń
  2. Ja już się uporałam wcześniej z prezentami ;) Nie, no jeszcze Kurier o nas będzie pisał... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że było super! a ta akcja ze schroniskiem- fantastyczna! przy okazji następnego spotkania postaram się też coś takiego zorganizować- to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju, muszę koniecznie załapać się na następne spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rano lecę po kurier lubelski :)
    A na następne spotkanie trzeba wołać Telewizję Lublin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he koniecznie ale Monika tym razem się nie wywiniesz od wywiadu :)

      Usuń
    2. Nie ma sprawy szlak już przetarty :)

      Usuń
  6. Super, że psiaki dostały tyle karmy!
    Awww wlaśnie przesłuchałam wywiady!!! SUPER SIĘ DZIEWCZYNY SPISAŁYŚCIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze raz dzięki za super spotkanie :-)
    Nie omieszkam zajrzećz jutro do Kuriera, ciekawe co tam naskrobali :-) tym bardziej, że z redakcją KL mam ciut bliższe relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale się ciesze, że tyle udało nam się zdziałać dla tych biednych zwierzaków!
    a tak poza tym, to masz piękną szminkę z Astora *______*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj zazdroszczę tych Waszych spotkać, chętnie bym się przyłączyła, ale daleko:)
    Akcja ze schrosniskiem świetna- sama jeżdzę z podobną paką co 3-4 miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  10. na następne spotkanie pisze się i ja! :))
    a za akcję z Przytuliskiem chylę czoła- świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja się bardzo cieszę, że pomogłyście tym zwierzaczkom! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetny cel z tymi pieskami :) I oczywiście śliczne i przydatne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, dzięki że zorganizowałaś wszystko tak profesjonalnie :). Było fantastycznie!!! PS: jestem gotowa do kontynuacji akcji "Przytulisko" :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny spisały się na medal z wywiadami, cudownie, że udało się pomóc schronisku :) A prezentów jest cała masa :]

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kurier!!! I jestem z nas wszystkich dumna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ! : )
    Strasznie mi się podoba
    Obserwujemy ?
    Zapraszam za mojego bloga z obrazkami + mój mały pamiętnik; ) ; )
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam kupić Kuriera!!! Mam nadzieję, że będzie go można jutro jeszcze dostać.

    OdpowiedzUsuń
  18. ufff..jednak mnie nie dało się zmontować tak aby było z sensem :)hehehe dzięki bogu..bo do momentu odsłuchania miałam stresa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ajajaj :( miałam plakietkę z imieniem i mówiłam jak mam na imię a oni zrobili ze mnie Kasię :D a nie Karolinę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. SWIETNA AKCJA-POZDRAWIAM GORĄCO-OBY WIĘCEJ TAKICH :)
    ZAPRASZAM DO MNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie że pieski również dostały tyle wspaniałości:)
    Wspaniale prezenty dostałyście gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń