piątek, 4 stycznia 2013

Wspomnienie sylwestra

Witajcie dzisiaj chciałam wam pokazać mój makijaż sylwestrowy i moją kreacje. Makijaż wymyśliłam sobie a raczej ściągnęłam od "Mistrzyni makijażu" z jej kanału na YouTube czarne kocie oczy:) Wykonanie tego makijażu po instrukcjach naszej "Mistrzyni" nie było wcale takie trudne, jak wyszło same ocenicie:) Dodam tylko, że zamiast sztucznych rzęs dałam kępki, ponieważ nie umiem poradzić sobie z całymi rzęsami :/






A na koniec zdjęcie całej twarzy :)


Sukienkę już widziałyście, a tak wygląda cały zestaw sylwestrowy




Sylwester gdyby nie moja choroba byłby bardzo udany muzyka i lokal super, towarzystwo wspaniałe, jedzenie chyba też :) Tylko mój żołądek nie chciał się bawić :/ No ale cóż za rok będzie lepiej :)



Co do naszego spotkania to już mamy cały skład 26 wspaniałych blogerek:)
Oczywiście dalej zapisujemy dziewczyny na listę rezerwową, 
ponieważ może być tak że któraś z was nie będzie mogła przybyć, 
także jeśli chcecie się dopisać piszcie do mnie.
Składka jest już zbierana a po więcej informacji zapraszam na nasze 
wydarzenie na Facebook-u
Buziaki :* 


39 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że ją kupiłam a kosztowała tylko 60 zł także warto było:)

      Usuń
  2. Ale pięknie wyglądałaś :) Nie pogada ;] Makijaż mocny ale wyrazisty, bardzo ładnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocny makijaż! Ale chociaż raz w roku mozna sobie pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Podoba mi się makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, wyszedł genialnie :)
    Super wyglądałaś na sylwestra, śliczna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana, szał :)! Piękny makijaż, sukienka i piękna Ty :)))!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna kreacja sylwestrowa :) I bardzo mi się podoba takie mocniejsze oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż nie był do końca zachwycony ale uważam że raz do roku można sobie pozwolić :)

      Usuń
  8. Make-up świetny, a stylizacja w całości jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądałaś a makijaż wyszedł Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i w ogóle piękna całość...a te nogi....łooo:))) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie za mocny :( ale ty wyglądałaś ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny makijaż :D a jaka mini!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądałaś:) A gdzie kupiłaś ten mini żakiecik czy jak go nazwać?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka piękna i ten makijaż... idealnie na sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądałaś rewelacyjnie! makijaż odważny, mocny, ale w sam raz na taką okazję :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki mocny ciemny makijaż, ale wiadomo tylko na specjalne okazje ;)
    A sukienka piękna, błyszczysz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie makijaże na imprezy. A sukienka ma świetny kolor (i materiał)
    Super całość!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze Ci wyszedł ten makijaż i co najważniejsze - idealnie pasował do całości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny wyglądałaś :) Twoja sukienka od razu wpadła mi w oko :)
    Ps. Przelew już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądałaś ślicznie!:)
    cudna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz . Makijaż idealny , pasujący do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądałaś przepieknie!
    makijaż piękny!
    strój? rewelacyjny! gdzie kupiłas sukieneczkę?

    kochana obserwuję z wielka przyjemnością i zapraszam do siebie:)
    http://barwamiteczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z H&M i dałam za nią tylko 60 zł :)

      Usuń
  23. Świetny blog, akurat to co lubię czyli rękodzieło, makijaż, kosmetyki i wszelkie babskie sprawki, bardzo miło tu u Ciebie :)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny makijaż i strój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny makijaż idealnie pasujący do twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny makijaż chociaż dla mnie kapkę za mocny. Ale w końcu do wielkie wyjście wieczorową porą:P Mam nadzieję, że Twoje dolegliwości żołądkowe już przeszły.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądałaś. :
    Pozdrawiam, engine :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudnie wygladalas ;) Ten makijaz bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń