piątek, 5 października 2012

Rimmel, Hydra Renew (Szminka nawilżająca)

Opis producenta:
Wypielęgnowane i nawilżone usta oraz maksimum koloru! Innowacyjna potrójna formuła z kolagenem, peptydami i kwasem hiarulonowym głęboko nawilża oraz regeneruje usta. Usta są do 70% bardziej nawilżone i do 60% gładsze. Maksimum koloru przez cały dzień! Ochrona przeciwsłoneczna SPF 20. Twoje usta są soczyście pełne i perfekcyjnie podkreślone kolorem. Zawartość witamin A, C i E oraz przeciwutleniaczy regeneruje usta i chroni je przed uszkodzeniami.







Cena/Pojemność: 5zł (allegro) / 4g (tester)


Moja opinia: Pomadki kupiłam przez przypadek, gdy zamawiałam inny produkt. Pomyślałam że za taką cenę warto spróbować (cena 5 zł), i te trzy pomadki były moimi ulubionymi produktami do ust w czasie wakacji. Pomadki są bardzo lekkie idealne na lato bardziej bym powiedziała że to blyszczyk zamknięty z opakowaniu pomadki. Mam trzy kolory jednak numeracja jest inna niż w normalnych sklepach być może testery nie są z Polski. Moje kolory to:
- 020-Rose bikini- delikatny odcień "różowego złota" jakkolwiek to brzmi :D
- 010- Summer angel - jasny brąz
- 210- Fancy - delikatny róż


Szminki pięknie wyglądają na ustach, nawilżają je  i jak dla mnie uwydatniają usta. Nie jest jakoś mega trwała ale mnie to nie sprawia problemów ponieważ jestem maniaczką malowania ust więc co chwila je czymś maluje. Pomadki są wydajne mam je już 3 miesiące zużyłam mniejsze pół, zapach pomadek jest też przyjemny bardzo delikatny a ja lubię takowe. O opakowaniu nie mogę niestety nić powiedzieć ponieważ ja posiadam testery z plastikowymi zamknięciami, które już troszeczkę ucierpiały. Ale moje testerki polecam moim znajomym i też są zachwycone po ich zakupie.




Niestety nie mogłam ując koloru na ustach chyba będę musiała pomyśleć o nowym aparacie :/



Plusy:
- kolory są bardzo neutralne
- ładny zapach pudrowo-kremowy
- uwydatniają moje usta
-cena (za testery)
-miękka konsystencja, dobrze się rozprowadza

Minusy:
- trwałość (standardowa )



Kupię ponownie: TAK

Ocena: 5/6




6 komentarzy:

  1. Witam
    Czy te pomadki są perłowe, nie bardzo widać to na zdjęciu? U kogo zakupiłaś pomadki?
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pomadki są perłowe a sprzedawca na allegro to "www_Vera-Shop_pl" i jeszcze są dostępne pomadki po 5 zł pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystkie trzy kolory bardzo mi się podobają, chyba w końcu przerzucę się z błyszczyków na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta środkowa podoba mi się najbardziej. Kiedyś byłam fanką błyszczyków, później bezbarwnych pachnących pomadek, a teraz powolutku zaczynam się przekonywać do kolorowych pomadek;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam to samo i teraz zaczynam kupować bardzo kolorowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń