piątek, 11 kwietnia 2014

Czerwień od Softer...

Witajcie!!!

Pogoda nam się zepsuła, kolejny weekend zapowiada się chłodny a ja żeby wam go ocieplić chciałam wam zaprezentować kolejną pomadkę z mojej kolekcji - o której pisałam TU- w ulubionym moim kolorze czyli czerwieni :)
Pomadkę firmy Softer o numerze 006 pierwszy raz ujrzałam na spotkaniu blogerek w Kazimierzu Dolnym, przedstawicielka firmy która prowadziła prezentację pozwoliła mi ją wypróbować i tak mi się spodobała, że już jej nie oddałam:)


Kto mnie zna wie, że uwielbiam czerwone szminki - mam ich najwięcej w swoich zbiorach uważam że czerwień na ustach jest bardzo sexi :P 


Zacznę od rzeczy która w tej pomadce najmniej mi się podoba, a jest to opakowanie które jak dla mnie jest mało eleganckie i trochę tandetne ;/ Pomimo że plastik z którego jest wykonane opakowanie jest dość mocne a napisy dalej są na swoim miejscu opakowanie mnie nie zachwyca;/



Ale nie samym wierzchem człowiek żyje a przecież najważniejszy jest środek:) Więc teraz będzie o środku, który jest wręcz idealny ♥ Pomadka jest bardzo miękka, wystarczy jedno muśnięcie żeby pokryć usta kolorem, do tego jest mega trwała. Ściera się bardzo równomiernie, czasami mam wrażenie jakbym jej w ogóle nie miała na ustach i już sięgam po lustro aby poprawić usta a ona ciągle jest na swoim miejscu a ja jej po prostu nie czuję :)


Pomadka oprócz tego że jest bardzo trwała, nie wysusza usta, a powiem więcej jak dla mnie delikatnie je nawilża. Cena tego niepozornego cuda to około 15 zł :)

 
Jestem maniaczką pomadek i troszkę ich mam, w moich zbiorach są te droższe i te tańsze - do których należy z całą pewności pomadka od firmy Softer. I bardzo dobrze w tym przypadku sprawdza się powiedzenie, że tanie nie znaczy gorsze, a ja powiem więcej w tym przypadku tanie czasami jest lepsze od droższego :) A pomadka firmy Softer sprawdza się lepiej niż nie jedna pomadka znanej firmy ♥♥♥

Buziaki:*


38 komentarzy:

  1. Piękna czerwień i te Twoje usta *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor na pięknych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko zgadzam się z Tobą-nie wszystko co tanie jest gorsze. Oferta kosmetyczna jest tak ogromna,że spokojnie można szukać 'zamienników'.
    Czerwień jest piękna :) Dodaje pewności siebie :)
    Jestem bardzo ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz przeważnie kupuje pomadki w przedziale 10-15 zł

      Usuń
  4. Przepiękna! Nie dziwię się, że po wypróbowaniu już jej nie oddałaś! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. I teraz nie wiem co bardziej mi się spodoba - pomadka czy usta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się- czerwone usta i czerwone paznokcie są seksi :) Do Ciebie bardzo pasują takie kolory, do mnie chyba też bo mamy podobną karnację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja za to jestem maniaczką tuszy :D pomadke mam jedna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha to u mnie jest tak z tuszem - mam jeden :P

      Usuń
  8. piękna pomadka, a jeszcze na Twoich ustach.... cudo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga! zdjęcia są świetne! ten kolor jest zdecydowanie najlepszy ze wszystkich dostępnych w ofercie- piękna czerwień...a jeszcze piękniejsze usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Twoich ust taka pochwała wiele dla mnie znaczy - bo zawsze podziwiałam Twoje zdjęcia :) Dzięki ♥

      Usuń
  10. I usta piękne i kolor pomadki i efekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna czerwień ! ;) . Ja kolorowych pomadek nie używam , przeważnie skupiam się na jakiś ochronnych , bądź lekko podkreślających moje usta ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te pomadki :) Opakowanie może i nie zachęca do zakupu, ale najważniejsze jest jego wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - przecież wnętrze jest najważniejsze :)

      Usuń
  13. Nie orientujesz się może czy można gdzieś znaleźć kosmetyki tej firmy w Lublinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna można je kupić w galeriach Star o ile dobrze pamiętam

      Usuń
  14. Bardzo ooo kobieca :) no pewnie, że niektóre tańsze kosmetyki bija na głowę te z wyższych półek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor! też uwielbiam czerwień. jakoś się do niej przekonałam i uważam że to świetna sprawa :D
    a usta masz jak z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo długo przekonywałam do takich kolorach na ustach a teraz mocne usta to mój znak rozpoznawczy :)

      Usuń
  16. Pięknie prezentuje się na twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę taka czerwień z nutami cynamonu. Bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam czerwień na ustach:D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny kształt ust posiadasz! :D
    ta czerwień mnie urzekła.. i zgodzę się, że tanie nie musi być złe..
    pełna niepewności kupiłam swoją pierwszą czerwoną pomadkę z Manhattanu (cena około 16zł) i jestem zachwycona... sama zobacz : http://makadabi.blogspot.com/2014/01/36-idealna-czerwien-na-ustach-od.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor śliczny taka stonowana ta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ta szminke i polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale masz kształtne usta :) pięknie w tej czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie prezentuje się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy ale pomadka wygląda kusząco, chociaż ja wolę pomadki matowe.

    OdpowiedzUsuń