poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Sobotnie spotkanie z lubelskimi blogerkami :)

Witajcie !!!!

Jak już pewnie wiecie z mojego facebooka sobotni dzień spędziłam z moimi, ukochanymi blogerkami lubelskimi :) Pomimo okropnej pogody dotarłam do Lublina z "lekkim" opóźnieniem :) Na szczęście Ewelinka cierpliwie czekała na mnie i nie straszne było jej zimno i mocno wiejący wiatr ♥ Na miejsce naszego spotkania wybrałyśmy oczywiście nowo otwartą galerię handlową Atrium Felicity, w której to czekały już na nas Monika i Paulina ♥ 


Po pysznej kawce ruszyłyśmy na podbój sklepów kosmetycznych (jak to przystało na blogerki kosmetyczne) :) Nowo otwarte drogerie Hebe i Super-Pharm były pierwsze na naszej liście, a żeby nie było że jesteśmy maniaczkami kosmetycznymi udało nam się zajść do kilku "zwykłych" sklepów. Oczywiście jak to my, musiałyśmy uwiecznić nasze spotkanie "słit fociami" no ale przecież pamiątka musi być :)





Byłyśmy bardzo grzeczne i kupiłyśmy tylko "niezbędne" rzeczy:) A później były plotki przy pizzy i napojach gazowanych:) Sobota była genialna, a że nam ciągle jest mało naszego towarzystwa to już planujemy spotkanie za miesiąc - przecież musimy pomóc wydać pierwszą wypłatę naszej Ewelinie :P ♥
A teraz zobaczcie co udało mi się złowić :)

W Aparcie skusiłam się na charmsa do mojej Pandorki :)

W Super-pharm dorwałam cztery lakiery za kosmiczną sumę 3,49 każdy :)

Na stoisku Golden Rose kupiłam pomadkę w neonowym kolorze różu za 8,90 zł :)

W Sinsay-u dziewczyny skusiły mnie na okulary za 15 zł :)


W Hebe kupiłam lawendowy olejek do kąpieli - fakt ten zakup mogłam sobie odpuścić, jednak szklana butelka mnie tak zauroczyła że musiał być mój :)
 

A to już wszystkie zakupy razem ♥ Dodatkowo dorwałam wreszcie podwójną strugaczkę, "obieracz" do ubrań a olejek arganowy dostałam gratis w Super-pharm :)


Była to bardzo udana sobota i mam nadziej, że w najbliższym czasie będzie więcej takich ♥
A wy jak spędziłyście weekend ??

Buziaki :*

40 komentarzy:

  1. już na FB zauważyłam, że masz śliczną szminkę! i jakie ładne zakupy, piękne lakiery, też chce :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co moja pomadka się bardzo rzuca w oczy :)

      Usuń
  2. Byłam jak na razie raz w felicity i już polubiłam tą galerię ! Bije wszystkie inne w lublinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze ubolewam nad tym, że u mnie w mieście nie ma niestety Hebe ani Superpharm - ale widać ze bawiłyście sie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych dwóch sklepów cieszę się najbardziej :)

      Usuń
  4. Śliczne lakiery ! <3 i szałowe okularki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spotkania ;)
    Ja weekend spędziłam z moim Miśkiem :* ośmiokilometrowy spacer ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Również w tym samym dniu dostałam ten olejek ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc też byłaś tego dnia w Felicity - dlaczego w takim razie do nas nie dołączyłaś :)

      Usuń
  7. hahaha, tylko tak to skomentuję ♥
    Uwielbiam WAS !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej lawendowej serii mam peeling do ciała. Lawenda jakoś nigdy mnie nie kusiła, ale ta seria jak dla mnie pachnie pięknie- tak wyraziście i męsko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zamówiłam pomadkę od GR :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz z niej zadowolona - ja już planuje zakup następnej :)

      Usuń
  10. ja obecnie bez pamięci zakochałam się w serii GR Velvet Matte ;D
    jak tylko widzę jakieś kosmetyki z lawendą to czuję że głowa zaczyna mi pulsować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś do matowych pomadek nie mam przekonania :)

      Usuń
  11. Mój lakier z SP już zagościł na paznokciach, jak na taką cenę ma bardzo dobrą jakość, czy nie pomyliłaś się z cenami tych lakierów? Bo mój kosztował 2.49zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak jeden kosztował 2,49 - moja wykłócona złotówka ha ha ha

      Usuń
    2. A to pewnie była promocja a cena normalna to 3,49zł

      Usuń
  12. Coś mi się wydaje, że się skuszę na tą samą szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci zazdroszcze :-) ja mimo że już chwile bloguje to jeszcze Nie byłam na takim spotkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze miałam być, ale powaliła mnie angina. Ale jeszcze będzie okazja ;) Nie byłam jeszcze w Hebe ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ohh jakie wesole buzie :) Slicznie, fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery faktycznie w super cenie i ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne spotkanie i świetne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. takie spotkania sa najlepsze! najbardziej cieszą i pozostają w pamięci na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. często przejeżdzam przez Lublin i muszę sama zajrzeć do tej galerii, bo ostatnio jak jechałam, jeszcze była zamknięta...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie na pewno owocowało w świetna zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy, to musial być udany weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ Wam fajnie :) Miło jest się tak spotkać od czasu do czasu :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jenny i ja byłam w tej jaskini zua;) hehe
    dojazd ode mnie z centrum fatalny (nie wiedziałam że można 1 jak mi podpowiedziałaś) ale jak już dotarłam to ..niach niach ja tym razem na ubraniowo - napadalam na C&A - najbardziej właśnie z tego sklepu się cieszę.
    W superPharmie mają kijową obsługę :)
    Czekam aż mi wybudują galerię pod zamkiem będę sobie chodzić na piechotę hehe:)
    A co to za cudna szminka ?
    I dlaczego ja dopiero teraz zobaczyłam fb - trzeba było powiedzieć ślepolowi ;)
    Pieknaś :)))

    OdpowiedzUsuń