niedziela, 27 kwietnia 2014

Dno kwietnia :)

Witajcie!!!

Jak wam mija weekend? U mnie niestety sobota była deszczowa, więc moje sobotnie plany legły w....deszczu:) Dzisiaj słoneczko świeci od rana ale dziewczyny z Lublina straszą burzami, więc niebawem pogoda może ulec zmianie;/ Ale dzięki deszczowej sobocie zabrałam się za denkowe porządki. Denko kwietnia jest dość pokaźne, co mnie bardzo cieszy - trzymam się postanowienie nie kupowania nowych rzeczy a zużywania moich zapasów:)
Zapraszam na przegląd tego co udało mi się zużyć w ostatnim miesiącu.....



1. PAT&RUB stymulujący peeling do ciała o którym pisałam TU - jestem na NIE
2. PAT&RUB olejek do kąpieli - próbowałam go używać na dwa sposoby, wlewając go do wody nie dawał żadnego efektu, jednak używając go bezpośrednio na ciało okazał się idealnym olejkiem nawilżającym. Do tego był bardzo wydajny, także w tej wersji jestem jak najbardziej na TAK
3. JOANNA peeling myjący o którym pisałam TU -  jestem na TAK
4. LACIBIOS FEMINA płyn do higieny intymnej - być może właściwości i skład ma super, jednak mi zabrakło w nim wydajności, zapachu i brak piany - wolę inne produkty jestem na NIE


5. SORAYA balsam do ciała SoPretty - o którym pisałam TU jestem na TAK
6. PAT&RUB żurawinowy balsam do rąk - osławione kremy do rąk, którymi na początku byłam zachwycona aby później stały mi się  obojętne do tego stopnia że nie mogłam wykończyć jednego opakowania. Jednym słowem nie przypadł mi on do gustu - jestem na NIE
7. EVELINE intensywne serum redukujące tkankę tłuszczową - nie zauważyłam aby moja tkanka tłuszczowa po tym produkcie się zmniejszyła:P Jednak jestem zadowolona z tego serum za fajne uczucie chłodzenia, nawilżenie i ujędrnienie skóry. Jestem na TAK




8. L'OREAL krem na dzień Nutri-Gold- mój ulubiony krem na noc ostatnich miesięcy :) Krem bardzo silnie nawilżający, który okazał się za mocny na dzień a idealny na noc - jestem na TAK
9. TOŁPA delikatny płyn micelarny  - bardzo delikatny płyn, który nie szczypie w oczy a przy tym dobrze oczyszcza twarz - jestem na TAK


10. PAT&RUB olejek rozświetlający - mój ukochany olejek, który już dawno "wyszedł" z daty a ja z sentymentu nie mogłam się go pozbyć, tym bardziej że zostało go większe pół ;( Pisałam o nim TU - jestem na TAK
11. PILOMAX ekspresowa maska do włosów- oprócz ładnego zapachu zero efektu na włosach - jestem na NIE

 
12. EVELINE odmładzający krem do rąk - krem który ani nie odmładzał, ani nie nawilżał moich dłoni, był jak woda - jestem na NIE
13. FARMONA krem regenerujący do rąk - kremik dobrze nawilżał moje dłonie a to jest dla mnie najważniejsze w kremach do rąk, gdyby jeszcze odrobinę ładniej pachniał byłby ideałem, jednak mimo wszystko jestem na TAK
14. ISANA zmywacz do paznokci - zmywacz który nie zmywa taki opis chyba wystarczy :) Jestem na NIE


15. CHANNEL błyszczyk do ust - bardzo delikatny błyszczyk, który niestety miał już dobrych parę latek- ale była to jedyna firmowa rzecz z górnej półki jaką miałam, dlatego od dłuższego czasu pełnił funkcję dekoracyjną :P Jednak jeśli kiedyś będę miała większy przypływ gotówki na pewno się skuszę na kosmetyk z tej firmy :)
16. L'oreal tusz do rzęs - mój ostatni faworyt o którym pisałam TU 

I na tym kończę dno kwietnia- jestem z siebie bardzo dumna i mam nadzieje że w przyszłym miesiącu wielkość denka będzie podobna :)

Buziaki:*


41 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę kupić sobie ten balsam do ciała SoPretty ;) Od dłuższego czasu na niego "choruję" :D

    Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne denko,część z tych kosmetyków używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zachwalasz Nutri Gold. Miałam kiedyś próbkę tego kremu i zrobiła na mnie dobre wrażenie. Zastanawiałam się właśnie jak z nim jest przy dłuższym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polubiłam, miał być na dzień ja używałam go na noc i w tej wersji spisał się idealnie :)

      Usuń
  4. dobre denko! lubię każdą z serii Pat& RUb jaką zdenkowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga pokaźne denko :) Większość kosmetyków znam...i powiem Ci, że co do niektórych mam podobne zdanie co Ty między innymi co do płynu z Tołpy- dla mnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam już drugiej butelki tego płynu :)

      Usuń
  6. Serum Eveline używałam swego czasu namiętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeden błyszczyk od Dior też pełni już funkcję "dekoracyjną", ale bardziej z sentymentu do odcienia, którego nie mogę już nigdzie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ladnie! uwielbiam ten plyn z toply ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 13, też mam ten kremik i całkiem nieźle się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko, gratuluje. Większość kosmetyków które się u ciebie pojawiły znam i co do niektórych mam podobne zdanie. Muszę przyznać że ja polubiłam ten płyn z LaciBios femina w tej sferze wolę właśnie kosmetyki bez zapachowe gdyż nie wywołują u mnie podrażnień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe denko :) niektóre z tych kosmetyków używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zużyć! Pokaźne denko:) Eveline dawno nie miałam wyszczuplających cudów, chętnie do nich powrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam do ciała z Soraya jest boski ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Maskara z Loreal mi nie podeszła...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten olejek z P&R i jak go zacznę używać to po prostu odleje siostrze połowę żeby się nie zmarnował

    OdpowiedzUsuń
  16. niezłe denko :) tyle produktów a ja żadnego nie używałąm :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłabym się na peeling z Joanny. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ladnie zdenkowalas ! tyle balsamow kremow do rak :D brawo :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zużyć :) Ten tusz L'oreal muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja właśnie chyba wrócę do postów denkowych bo nie kontroluję się już w kupowaniu :P a to mi ma pomóc :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja swoich zużyć nie pokazuję bo jest tego mało :/
    Ten krem do rąk Eveline porównałabym do serum, używam go w ciągu dnia bo nie jest tłusty

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo sporo tych zużyć :)) Ja również mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy i będziemy miały okazję porozmawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładne ogromne denko! :) Ale szzczerze nie używałam nic z tych rzeczcy, w większości pielęgnacja, gratuluje!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kilka z tych produktów znam i podzielam Twoje zdanie na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spore zużycia :)
    ja mam ten krem do rąk P&R w zapasach, ciekawe jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z chęcią spróbuję peelingu :)
    Pozdrawiam,
    Natalia ***

    OdpowiedzUsuń
  27. no to masz troche od uzupełnienia. Balsam So pretty muszę mieć zawsze w zapasie, bo bardzo lubie ich nawilżające właściwości i zapach. Jest ich wiele i każdy jest cudowny ale faworytem zdecydowanie jest czekoladowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Denko potężne - widzę dzielimy dużo podobnych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ps. Ta torebka w bannerze - omg... <3

    OdpowiedzUsuń