piątek, 4 kwietnia 2014

Denko lutego i marca :)

Witajcie!!!

Posty podsumowujące wyrastają jak grzyby po deszczu i dobrze, przecież trzeba wejść w wiosenny klimat z czystą kartą :) Dlatego i ja idę za tym trendem i dzisiaj u mnie pojawia się denko dwóch miesięcy - lutego i marca. Nie jest tego za wiele ale bardzo dużo kosmetyków zdenkowałam w Egipcie i przewożenie kilku pustych opakowań przez pół świata chyba mijałoby się z celem :) Więc jest co jest......



Do kąpieli udało mi się zużyć....
1.Organique - korzenny płyn do kąpieli - piękne pachnący i pieniący się płyn czyli to jest to co lubię - jestem na TAK 

2. Mariza - lawendowa sól do kąpieli - bardzo gruba sól, która nie rozpuszczała się do końca podczas kąpieli, co zniechęciło mnie do niej bardzo skutecznie - jestem na NIE

3. Original Source - pomarańczowy płyn do kąpieli - piękny zapach i piękna piana - czyli jestem bardzo na TAK




4. Joanna szampon do włosów- dobrze myjący i pieniący się szampon, polubiłam go bardzo, zresztą nie tylko ja :) - jestem na TAK 

5. Joanna odżywka argan oil - maska o ładnym, intensywnym zapachu, która dobrze nawilża włosy - jestem na TAK


6. Pat&Rub masło do ciała - o którym pisałam TU 

7. Flos-Lek emulsja po opalaniu - kolejne zużyte opakowanie  balsamu na wakacjach świadczy o tym że jestem jak najbardziej na TAK

8. Bath&Body Works  balsam do ciała - jest to mój pierwszy balsam z tej firmy i już mogę powiedzieć że są one genialne!!! Przyzwoite nawilżanie i genialne zapachy, czyli jestem bardzo na TAK


9. Soraya morelowy peeling - o którym pisałam TU

10. Tołpa płyn micelarny- średniaczek, który mnie niczym nie zaskoczył ale też nie zrobił mi krzywdy

11. Equille Biogenic krem na dzień - krem nieznanej firmy, który był moim ulubieńcem  przez kilka miesięcy, sprawdził się idealnie w największe mrozy i w 30 stopniowy upał:) - jestem na TAK

12. Vichy aqualia thermal roll-on po oczy - produkt z kulką, która świetnie chłodziła okolice oczy, bardzo udany produkt firmy Vichy - jestem na TAK


13.Joanna peeling myjący - pisałam o nim TU

14. Evree regenerujący krem do stóp - mocno nawilżający kremik z którym bardzo się polubiłam  - jestem na TAK


15. L'oreal lakier do paznokci - boska czerwień, która dobiła do dna :)

16. Pat&Rub błyszczyk do ust - który stracił swoją ważność ale może to i dobrze bo okazał się totalna porażką, recenzja TU - jestem na NIE


I to by było na tyle, teraz już mogę zacząć wiosnę z czystym kontem kosmetycznym:) A wy pozbyłyście się już swoich "pustaków" ???:)

A jutro spotkanie z moimi kochanymi blogerkami ♥♥♥
Buziaki dla was :*

47 komentarzy:

  1. Ja na dniach mam zamiar opublikować denkowy post :)

    Kilka produktów znam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoich jeszcze nie, ale zamierzam dodać post w przyszłym tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow jakie denko;) trzeba kończyć wszystko, wkońcu pora na nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już zaczęło się zbieranko na kwietniowe denko ;) Dość pokaźna ilość zużytych kosmetyków :)
    Chyba popytam u siebie o Vichy aqualia thermal roll-on pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już mam kilka produktów na kwiecień :)

      Usuń
  5. Balsamy z B&BW są super! :))
    Większości Twoich denkowców nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pustaki wyrzucone już ;d
    gratuluję zużycia lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj długo go "męczyłam" na szczęście się udało ♥

      Usuń
  7. Trochę tego zużyłaś :P. U mnie ciężko jest ze zużyciem kilku produktów , chce je skończyć , ale dna nie widać :D .

    OdpowiedzUsuń
  8. ilez zuzytosci :) ho ho hooo :) fajnie to zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 13 <3
    mam chrapkę na ten szampon z joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to masło do ciała świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja się pozbywam regularnie xd jesli coś się kończy to ląduje w koszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. To moja sukienka sylwestrowa :) Sezon 2012/2013 :)

      Usuń
  13. O jak dobrze, że nie zamówiłam tego błyszczyku z Pat&Rub ;)
    Ja co prawda nie robię blogowych projektów denko, ale ostatnio wykorzystuję wszystko na potęgę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystrzegaj się ich - niestety ale u mnie okazały się totalną klapa ;/

      Usuń
  14. szkoda że tołpa okazała się średniakiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ale większość kosmetyków z Tołpy które aktualnie używam okazały się średniaczkami ;/

      Usuń
  15. Szamponem Joanny mnie zaciekawiłaś bo ja u siebie nigdzie takowych nie widziałam jeszcze będę więc musiała się przejść do mniejszych drogerii :) Fajne i ciekawe zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem pokaźne to denko :) Jeszcze nic z tych produktów nie miałam ,ale poczułam sie skuszona tym płynem OS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie tak mało, jest całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Będe musiała w końcu spróbować tej maski z Joanny :) Już tyle dobrego o niej słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie jeszcze zalegają w pudełku, ale widzę, ze czas coś z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam straszny problem z systematycznym zużywaniem kosmetyków. prędzej data ważności mnie dogania :)


    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się pilnuje jeśli chodzi o datę ważności :)

      Usuń
  21. Spore denko :) Zaciekawił mnie ten krem pod oczy z Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Flos-Lek emulsja po opalaniu jest świetna i ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Sól do kąpieli, żel OS i peeling truskawkowy to już blogowe hity :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Trochę się tego nazbierało ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Spore denko lubię peeling z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja ten blyszczyk z P&R mecze juz chyba z [poltora roku i jakos nie moge go zmeczyc haha masakra jakas ;DDD i podziwiam ze lakier do panzokci jakis wykonczylas ;D u mnie to niemozliwe haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej uważaj żebyś jakiegoś uczulenie nie dostała :P Bo one mają datę ważności chyba 1 rok :P

      Usuń
  27. Uwielbiam peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale spora kolekcja:) U mnie też już się powolutku zbiera:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo, ciekawe ile było by u mnie? Chyba nie aż tyle ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie podpiernikowymniebem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jakoś nie mogę się zabrać za swoje pierwsze DENKO :p
    Leń ze mnie,ale dzięki Twojemu wiem na przyszłość co kupować a czego nie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam i lubię parę z tych kosmetyków. Ten krem Equille jest taki duży czy mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń