czwartek, 3 października 2013

Lakierowe wspomnienie lata

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla was wspomnienie lata, które niestety już minęło;/ Ja mam nadzieję że jeszcze w tym roku będę miała okazję nacieszyć się upalnymi dniami ale na dzień dzisiejszy pozostaje mi wypominać słoneczne dni. A takim właśnie wspomnieniem jest letni kolor lakieru Flormar Wet Look, który dostałam na spotkaniu blogerek w Lublinie.


Jak już wiecie od jakiegoś czasu poznaję firmę FLORMAR i jestem nią coraz bardziej zachwycona:) Niemal wszystkie produkty, które zdążyłam przetestować są genialne i tak samo jest oczywiście z tym letnim cudem:) Lakier zachwycił mnie nie tylko kolorem ale przede wszystkim trwałością:) Bez żadnych uszkodzeń wytrzymał całe 6 dni bez użycia utwardzacza:) Dla mnie jest to niemal rekord w mojej kolekcji lakierowej.


 Niestety nie jest tak do końca pięknie, ponieważ aby uzyskać taki kolor trzeba nałożyć aż trzy warstwy, na szczęście lakier szybko wysycha. Kolejnym minusem jest konsystencja, która jest za bardzo wodnista, trzeba bardzo uważać aby lakier nie wylał się na skórki. Niestety mi nie udało się uniknąć małej wpadki i troszkę pomalowałam miejsca nie do tego przeznaczone :P


Pędzelek mógł by być też troszkę krótszy, bo nie poręcznie się nim maluje;/ Jednak pomimo "kilku" minusów jestem tym lakierem zachwycona. Piękny letni kolor i ta trwałość, która dyskwalifikuje wszystkie inne moje nabytki:) Cena to około 12 zł, można je zakupić TU 


Na zdjęciach nie tylko lakier "błyszczy":) Pierścionek, który widzicie to prezent rocznicowy od mojego męża i wręcz go ubóstwiam :) Wygląda cudnie nie tylko z miętowym lakierem :)
A wy co myślicie o nim??
Buziaki :*

39 komentarzy:

  1. Lakier bardzo fajny, szkoda że nie sprzedają ich stacjonarnie (przynajmniej się nie spotkałam) :/
    Pierścionek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Złotych Tarasach widziałam ich stoisko, niestety u mnie w Lublinie nie wiem czy jest jakieś;/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wstyd się przyznać ale z Oriflame-u nie miałam nigdy żadnego lakieru i kosmetyku :P

      Usuń
  3. kolor jest ładny ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze? to nie wiem czym mam się zachwycać kolorem lakieru czy pierścionkiem :)
    lakier mim minusów i tak jest piękny i wart kupienia, a pierścionek.. przeeśliczny! :) zazwyczaj nie podobają mi się takie pierścionki, ale ten to wyjątek :) i wszystkiego dobrego z okazji kolejnej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie chodziłam w takich dużych pierścionkach, ale dzięki niemu zmieniłam zdanie :)

      Usuń
  5. Śliczny lakier no i ten pierścionek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, kop leżącego! Nie dość, że zachorzałam na Flormara z black dotem, to jeszcze zachwalaj trwałość. Bu! Ten kolor mnie nie uwodzi, bo to nie moja bajka... ale tyle dobrych opinii zbiera ta firma, że mam coraz większą ochotę na ich produkty.
    Co do pierścionka. Zrób małżowi dobry obiadek, bo zasłużył! Śliczny. Gratuluję rocznicy, oby Wam się wiodło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to krótko trzeba kupić i lakier i pierścionek :) A mężowi rzeczywiście się należy dobry obiad i deser:P

      Usuń
  7. Piękny letni kolor,
    A pierścionek niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek i pierścionek są cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierścionek przepiękny ;d też bym taki chciała , a kolorek pazurków też super ;d

    zapraszam do mnie - kosmetykimarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor - pasowałby mi do nowego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo czyli ja muszę sobie kupić taki sweterek jak Ty :)

      Usuń
  11. piekny prezent od meza :) a lakier tez sliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postarał się, trzeba mu przyznać :) Musiałam go delikatnie nakierować no ale liczy się efekt końcowy :P

      Usuń
  12. Piękny kolor lakieru, no i pierścionek również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolorek jak lody pistacjowe:D
    Pierścionek piękny od razu rzuca się w oczy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję, że zauważyłaś go w Kielcach :P

      Usuń
  14. Kolor piękny a i buteleczka bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wakacyjny kolorek. Masz fajny kształt pazurków :) Mam bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kolor!

    Podoba mi się też zakrętka lakieru - ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Trwałość genialna, aż chce się od razu zakupić i przetestować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny pistacjowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor chyba nie dla mnie ale jakość lakierów mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek fantastyczny! Mam ich jeden lakier i również sobie chwalę, ale kurde to nakładanie 3 warstw... Mógłby być lepiej napigmentowany... Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna mięta i cudny pierścionek! Ja jeszcze nie mam żadnego lakieru z Flomara, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny miętusek :) i pierścionek faktycznie świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny, letni kolorek ach, uwielbiam miętkę na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze, a ja się cieszyłam jak utrzymał mi się lakier 4dni;)
    A pierścionek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń