wtorek, 22 października 2013

Ostatnie nowości w mojej szafie i nie tylko....

Witajcie!!!!

Przed moimi spontanicznymi wakacjami byłam na drobnych zakupach i dzisiaj chciałabym wam pokazać co nowego kupiłam. W sumie najważniejszym punktem miał być H&M, ponieważ miałam cztery karty zniżkowe z InStyle, jednak oprócz ciuszków kupiłam kilka fajnych książek oraz buty:) 


Zacznę od zakupów intelektualnych:) Ostatnimi czasy wróciłam do czytania książek, a to za sprawą  arabskiej sagi  Tanyi Valko o polkach mieszkających w Libii, Arabska księżniczka to już jest czwarta część ale mam nadzieje że nie ostatnia bo wszystkie serie pochłonęły mnie ogromnie. (Wcześniejsze części to Arabska żona, Arabska córka i Arabska krew)Wstyd się przyznać ale jest to moja najdroższa książka w życiu jaką kupiłam :) Przeważnie albo kupowałam "tanie książki" albo je wypożyczałam, ale teraz postanowiłam sobie że od czasu do czasu muszę kupić jakąś fajną nowość.
 

Kolejne dwie książki kupiłam w tanich księgarniach za jakieś 10 zł za sztukę, muszę częściej je odwiedzać bo można w nich znaleźć prawdziwe perełki i tak właśnie jest z  książką Beate Hanike "Milczenie" o dziewczynce molestowanej seksualnie przez swojego dziadka. Genialna książka, która w bardzo delikatny sposób dotyka drażliwego tematu. Przeczytałam ją praktycznie jednym tchem, także z czystym sumieniem gorąco wam ją polecam.
Ostatnia nowość w mojej biblioteczce to zapewne lekka i przyjemna książka "Kocham Hollywod"  ona jest jeszcze nie ruszona ale może  opiszę ją i inne godne polecenia książki w oddzielnym poście:)


I teraz przyszła pora na zakupy w H&M, tak jak wspomniałam miałam cztery karty, więc przysługiwał mi rabat 80 zł przy wydaniu 200 zł i tutaj dostałam chyba dodatkowy rabat sama nie wiem za co ale zamiast rabatu 80 zł dostałam rabat 120:) Zamiast 220 zł zapłaciłam niecałe 100:) Więc jak dla mnie zakupy były opłacalne :) A kupiłam trzy pary spodni, bo jakoś nic innego nie przypadło mi do gustu ;/

Wzorzyste leginsy za 80 zł przed obniżką.

Zwykłe czarne leginsy z suwakami za 60 zł przed obniżką.

I do kompletu materiałowe szare spodnie 3/4 za 80 zł przed obniżką.

Akurat potrzebowałam nowych leginsów i spodni więc jestem w pełni zadowolona z wykorzystania rabatowych kart, tym bardziej że za każdą parę zapłaciłam około 33 zł :)  

A na koniec moje nowe botki, które kupiłam chyba w rekordowym szybkim czasie 5 minut :) Kupiłam je na targu za całe 50 zł i jestem z nich bardzo zadowolona, są ciepłe, wygodne i prezentują się całkiem fajnie:)


 I to by była na tyle moich nowości nie kosmetycznych, już niedługo pokaże wam moje nowości kosmetyczne bo też takowe się u mnie znalazły. A wam jak się podobają moje nowości???
Buziaki :*

37 komentarzy:

  1. Ładne buty ;) jakoś nie mogę przekonać się do wzorzystych spodni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też miałam opory ale jak je założyłam zakochałam się w nich :)

      Usuń
  2. Przeczytałam całą serię Valko. Będzie ci się ją dobrze czytało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zachwycona tymi książkami i mam nadzieje, że Arabska księżniczka nie kończy tej sagi :)

      Usuń
  3. Już od tygodnia szukam intensywnie bootków, ale w sieciówkach bieda, więc chyba też się wybiorę na bazarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bazarek, czasami można tam znaleźć prawdziwe perełki :)

      Usuń
  4. książki wydają się być bardzo ciekawe, chętnie poczytam o nich coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty bardzo mi się spodobały. Wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, buty są genialne !!! Na jakim targu je wynalazałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Lublinie koło PKS-u u Marokańców :P

      Usuń
    2. Tak myślałam, że tam je kupiłaś :) mają fajne buty

      Usuń
  7. Zapowiada się fajne czytanie widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. butki są baardzo fajne ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. te "Arabskie" części to czytałam dwie pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, mam praktycznie identyczne botki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie szukałam sobie jakiejś książki na wieczory i dziękuję za podpowiedź bo już wiem co kupić :)

    Zapraszam także do siebie

    http://www.daariaaa.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jak przeczytasz "Arabską Księżniczkę" to daj znać jaka jest bo miała ochotę ją kupić :)


    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba będę musiała znaleźć tą książkę o kobietach w Libii ;) a zakupki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę,jak ja dawno nic nie czytałam przez brak czasu ;P.

    OdpowiedzUsuń
  15. Arabską serię czytałam, ale tylko dwie pierwsze części, bo akurat one tylko były w bibliotece. Ja rzadko kupuję książki, bo jednak jeśli wiem, że książkę przeczytam raz to wolę wypożyczać to co akurat dostanę w bibliotece :).
    A buty naprawdę piękne i za tę cenę było warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buciki ;)
    I bardzo ciekawe pozycje książkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne zakupy, butki super, a legginsy i spodnie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne botki! :) A po tą serię książek chyba sięgnę skoro tak zachęcasz- idą w końcu długie jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. te lgginsy z suwakami są świetne! taki mały drobiazg, ale dodaje wiele uroku :)
    a butki w moim ulubionym i wygodnym fasonie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. botki świetne, sama muszę się jeszcze zaopatrzyć na niskim obcasie

    OdpowiedzUsuń
  21. "Arabska księżniczka" słyszałam że bardzo ciekawa książka:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Szare spodnie wydają się być świetne :)

    OdpowiedzUsuń