wtorek, 10 września 2013

Idealny lakier na koniec lata!!!!

Witajcie!!!

Dzisiaj mam dla was recenzję lakieru, który dostałam na spotkaniu blogerskim w Chełmie od firmy NeoNail. Mi przypadł inny kolorek ale lakier, który opisuje dzisiaj dostałam od Anety miałam już na niego chrapkę na spotkaniu i Aneta chyba to widziała i mi go sprezentowała:)
Kolor lakieru to po mojemu brudna żółć, czyli kolor kończącego się lata, gdzie słońce już nie jest tak mocne jak w lipcu czy w sierpniu:)


 Lakier dostajemy w 15ml poręcznej buteleczce, pędzelek jest dość długi i dobrze się nim operuje.


Aby uzyskać kolor jaki mamy w butelce musimy pomalować paznokcie trzy razy i to niestety jest wielkim minusem, na szczęście lakier szybko schnie więc nie musiałam bardzo długo czekać na nałożenie kolejnych warstw.


Lakier wytrzymał cztery dni bez utwardzacza, więc jak dla mnie jest to bardzo dobry wynik. Jak widać na zdjęciu nakleiłam kwiatuszki na dwa paznokcie, które były dołączone do zestawu. Należą się również wielkie pochwały dla firmy za przepiękne opakowania, w jakie były zapakowane zestawy a które widać w oddali na zdjęciach. Fajnie, że firma NeoNail stawia zarówno na estetykę jak i na jakość w takiej samej części:)


Cena lakieru to około 10 złotych, wybór kolorów również jest imponujący, jeśli macie ochotę na zakup zapraszam na stronę NeoNail.

Buziaki dla was :*

33 komentarze:

  1. szukam od dawna takiej idealnej żółci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja druga "żółć" pierwsza z wibo okazała się totalną porażką ;/

      Usuń
  2. spora buteleczka, a kolor faktycznie miły dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak za taką cenę butelka jest na prawdę duża :)

      Usuń
  3. Muszę powiedzieć, że ciężko mi trafić na ładny żółty odcień lakieru. Zwykle trafiają mi się masakrycznie matowe lub słabo kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się ten kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta żółć taka kanarkowa troche ;DDD
    ja mam różowy od nmich i ejsczez nie miałam okazji nim amlować panzokci, ale za to bezbarwny co pachnie melonem jest cudowny :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze niebieski od nich i odżywkę z kaktusa :P

      Usuń
  6. jakoś do końca nie umiem się nie przekonać do żółci na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z kwiatuszkiem wyglada slodko :) bardzo fajny kolor, w sam raz na jesien

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kwiatek idealnie się zgrał z "kanarkiem " :P

      Usuń
  8. Kolor od razu rzuca się w oczy :) Świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobny i również jestem zadowolona. Mój jednak jest bardziej słoneczny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor tak średnio mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też miałam opory przed pomalowaniem na taki kolor :P

      Usuń
  11. piękny odcień .
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię żółtego koloru i z tego względu nie kipiłabym
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te lakiery, szybkie wysychanie to ich duży plus

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest śliczny - w sam raz na KONIEC lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja ostatnio wręcz przeciwnie, eksperymentuje z kolorami na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie ten kolor bardziej kojarzy się z wiosną, co nie zmienia faktu, że. jest piękny. Jeszcze nigdy nie miałam produktów tej firmy, ale widzę, że czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń