środa, 25 września 2013

Prezenty od sponsorów, czyli Spotkanie w Kielcach cz.II

Witajcie!!!!

Jak wam mija kolejny dzień tygodnia? 
Ja po spotkaniu już uporządkowałam wszystkie upominki od sponsorów 
a dzisiaj chce je wam pokazać :) 
Nie będę przedłużać bo pewnie jesteście ciekawe co organizatorki i sponsorzy dla nas 
przygotowali :)













Who 


Bon rabatowy do urodomania.com


 Embryolisse


Mariza


Glazel


Eveline


Foodcare  oraz Hoop


Moje świetne zdobycze wymiankowe:)


Moja maska Kallos, kupiona w Hebe. Nie wiem po co ją kupiłam he he ale Karolina tak ją zachwalała że nie miałam wyjścia :)


A to już wszystkie prezenty razem :)



Bardzo dziękuje sponsorom za przygotowane dla nas niespodzianki a organizatorkom za bardzo udane spotkanie, oby więcej tak udanych spotkań :)
Buziaki dla was :*

34 komentarze:

  1. Nazbierało sie tego bardzo dużo;) Przyjemnego testowania!

    Pozdrawiam
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego, ja nie byłam jeszcze na takim spotkaniu i jakoś o dziwo mi się nie spieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dziwne, bo na takich spotkaniach jest genialna atmosfera i można poznać świetne dziewczyny, ja dzięki temu mam już nie mało koleżanek blogerek :)

      Usuń
  3. Miłego testowania ;) Śliczny jest ten lakier z Flormaru, pokaż go na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno o nim wspomnę, bo bardzo lubię tą firmę i zapewne tym razem też będę zadowolona :)

      Usuń
  4. Wow, świetne podarki :) seria otulająca i orzeźwiająca Pat&Rub świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty dostałyście ;) miłego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale "zdobyczy"... kiedy to wszystko wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja zapasy troszkę się powiększyły, ale na pewno dam radę :)

      Usuń
  7. i kupno maski zostało zgonione na mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten zestaw od Joanny i jaki ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być sympatycznie!

    Fajne prezenty i sporo ich! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałości...

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki jestem ciekawa z hebe :)
    A maseczki do twarzy z Efektimy pokochałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Embryolisse........ ten krem bardzo mnie interesuje i zakup planuje po tym jak zakończę to co mam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę o nim poczytać, bo dostałyśmy bon na 35 zł, więc może warto go wykorzystać właśnie na ten krem.

      Usuń
  13. Wspaniałości dostałyśmy:D

    OdpowiedzUsuń
  14. wowowow :D Otwórz drogerię :P
    a ile tabletek haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne upominki - będziemy miały co testować :)

    OdpowiedzUsuń