środa, 4 września 2013

Wyniki Wakacyjnego Rozdania !!!!

Witajcie!!!!

Dzisiaj mam dla was długo oczekiwane wyniki rozdania.
Troszkę to trwało ale ostatnimi czasy nie mam czasu na nic, a zgłoszeń było tyle, że aż coś się popsuło na blogerze i od pewnego momentu nie mogłam dodawać głosów:)
Na szczęście wszystko mam opanowane, w ruch poszła kartka i długopis:)
Od 283 głosu spisywałam zgłoszenia na kartce, także w razie obaw proszę pytajcie, wszystko jest udokumentowane :)
Liczba zgłoszeń przerosła moje oczekiwania:) 
Przyznałam łącznie 727 głosów!!!
Także dziękuję za udział i pora wyłonić zwycięzce:)

Maszyna losująca wylosowała numer...

 
...... 420 to anioleek89!!!

Gratulację i czekam na meila od Ciebie:)
A wam dziękuję za zabawę a już niedługo kolejna niespodzianka :)
Buziaki :*


30 komentarzy:

  1. Gratuluję! Jest czego, bo nagrody atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super ale się cieszę :)

    Zaraz piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  7. moje gratulacje. Pokaźna ilość głosów się uzbierała ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki serdeczne za zabawę. Aniołkowi gratuluję wygranej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje super nagrody!
    http://madaleine90.blogspot.co.uk/2013/08/1-rok-bloga-rozdanie.html?showComment=1378574221854#c8215451924399775611

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam przez przypadek wkleil mi sie link do komentarza,tak to jak jak sie z dzieckiem na kolanach przy laptopie siedzi ;)

    OdpowiedzUsuń