niedziela, 1 września 2013

Zlot Świętokrzyskich Bolgerek - Starachowice:) cz.I

Witajcie!!!


Na początek usprawiedliwiam się ;/ Ostatnimi czasy rzadko jestem zarówno u siebie na blogu jak i u was, spowodowane jest to nawałem obowiązków w nowej pracy, mam nadzieję że już w przyszłym tygodniu troszkę się wszystko uspokoi i będę bywać u was tak często jak wy u mnie:)


A dzisiaj mam dla was relacje z kolejnego spotkania na którym miałam przyjemność gościć :) Tym razem zawitałam do pięknych Starachowic, miasto jak dla mnie przecudne, pagórki, piękne widoki i nie za duży tłok, w razie co mam już gdzie się przeprowadzić ;)
Spotkanie zorganizowała Justynka i podołała temu zadaniu w 105%:) Wszystko było świetnie zorganizowane a atmosfera była genialna, byłam już na wielu spotkaniach ale to było wyjątkowe właśnie pod względem atmosfery. Nikt nie czuł się skrępowany, miałyśmy czas na babskie pogaduszki a lokal był bardzo gustowny, w każdym kącie żywe kwiaty i piękne lustra.
W spotkaniu wzięło udział 9 przesympatycznych blogerek kosmetycznych:
 

Blogerek było 9 natomiast osóbek już 10:) Gosiu gratulacje i mam nosa że to będzie synio :)
Ja swoją przygodę zaczęłam w Ostrowcu Świętokrzyskim, gdzie Ania odebrała mnie z dworca i razem pojechałyśmy na spotkanie, dotarłyśmy niemal punktualnie i niebawem spotkanie się rozpoczęło :)


Justynka przywitała nas serdecznie i powiedziała kilka słów na temat dzbanków filtrujących wodę, które otrzymałyśmy w prezencie :)


Następnie przyszła pora na "mały" deser, który był pyszny!!!
 

A oto moje towarzyszki podróży i sąsiadki zarazem Ania, Karolina i Martyna:)


Nasze spotkanie umiliła nam Pani Emilia z firmy Mary Kay, dzięki niej nasze dłonie stały się "satynowe" a na twarzy pojawiły się nowe makijaże, 
jak dla mnie niespodzianka była bardzo ciekawa:)


Plotkom nie było końca, ja zamęczałam Ewelinę pytaniami o ślub, który odbył się niedawno:)


A tak z Karoliną oglądałyśmy prezenty od sponsorów:) A tak poza tym od bardzo dawna czytałam jej bloga ale nie wiedziałam prawie do końca że ona to ona :P 


 A takie uśmiechy miałyśmy przez całe spotkanie:)

 

Do domu wróciłam z Karoliną i jej rodzicami pomimo małym problemów z transportem od Sandomierza, około 11 dotarłam do domu:) Było jak dla mnie idealnie, właśnie tak moim zdaniem powinny wyglądać spotkania:) Justyna spisałaś się na szóstkę z plusem:) 
Dziękuję za miły spędzony czas a sponsorom za upominki, a co konkretnie znalazło się w paczuszkach dowiecie się w części drugiej:)

A już niebawem ogłoszenie wyników mojego rozdania:)

Buziaki :*


37 komentarzy:

  1. Super spotkanie. Faktycznie tamte klimaty są cudne. Piękna miejscowość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spotkania. :) Jakie Wy wszystkie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile uśmiechów - musiało to być bardzo udane spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, byłam już na nie jednym spotkaniu ale w Starachowicach było mega sympatycznie:)

      Usuń
  4. Jakie zadowolone! To najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne spotkanie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie spotkania są super, a po waszych uśmiechach widac że bawiłyście się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie zadowolone,widać,że humory dopisywały,a to znaczy,że dobrze się czułyście w swoim towarzystwie :)

    p.s
    dzbanek mam ponad miesiąc i już nie wyobrażam sobie bez niego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o az 3 lubelskie widze :) fajnie, ze udalo Wam sie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że kolejne spotkanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie DZIĘKUJĘ za przybycie oraz wszystkie ciepłe słowa,które piszesz na mój temat - to bardzo miłe :)
    Cieszę się,że dobrze się bawiłaś i mam nadzieję,że do zobaczenia :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że spotkanie udane , na każdy zdjęciu taaakie uśmiechy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajowe spotkanie, też chętnie wzięłabym udział w takim i poznała blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna relacja, super, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkanie było świetne i do zobaczenia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie było super, a powrót był jeszcze lepszy hi hi, dzięki za podwózkę :P

      Usuń
  16. Widać, że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga toż Ty po całej Polsce jeździsz:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny, nie za dobrze Wam? ;) Miny mówią same za siebie a deser wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie zadowolone wszystkie i uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sprawa takie spotkanie, a po ostatnim zdjęciu widać, że było udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że spotkanie udane :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne spotkanie ;-)
    I na jednej fotce bardzo ładna orchidea w tle ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak !!! Kwiaty w lokalu były przecudne i w dodatku wszystkie żywe :)

      Usuń
  23. Było ogromnie sympatycznie i cieszę się,że już nie długo się znowu stopkami.Nie martw się bo ja też już od dawna oglądam bloga Karoliny i też nie wiedziała,że to ona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadałyśmy się dopiero jak wracałyśmy razem :) Ale lepiej później niż wcale :P

      Usuń
  24. Miło Cię było ponownie spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym nie miała wtedy wesela to też bym przyjechała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga, było super :) Faktycznie atrakcje były nieziemskie :] I te chwile bez mejkapu :)
    Oczywiście ukradłam jedno zdjęcie, ale nie zgłaszaj tego na policję bo mój świeżo upieczony mąż nie będzie kontent z tego powodu - ściskam Cię ciepło ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha już widzę jak by gnał po Ciebie na komisariat, ten Twój mąż kochany :)Buziaki:*

      Usuń