wtorek, 17 września 2013

Moje zamówienie z torebkihurt.pl

Witajcie!!!

Dzisiaj nie miało być posta, jednak niedawno od kuriera odebrałam pokaźną paczuszkę i musiałam wam o niej napisać :) Ostatnimi czasy na facebooku Annabell-ka szukała chętnych do zamówienia grupowego z jednym ze sklepów internetowych, który zajmuje się sprzedażą hurtową torebek i tak zamiast dołączyć się do zamówienia sama je złożyłam:) Dzisiaj moje torebki odebrałam i jestem nimi zachwycona:)



Torebki zamówiłam ze strony www.torebkihurt.pl, wybór jest bardzo duży a ceny oszałamiają:) Najdroższa z torebek kosztowała niecałe 31 zł :) Troszkę się obawiałam jakości torebek, jednak niepotrzebnie:) Torebki są dobrze uszyte i jak na pierwszy rzut oka są bardzo solidne, zobaczymy jak będą się nosić :) Przesyłka doszła w przeciągu dwóch dni, była dobrze zapakowana, a każda torba była zapakowana w dodatkową folię. Jedynym minusem jest to, że trzeba zamówić minimum 5 sztuk, ale przy takim wyborze i takich cenach to nie jest żadna niedogodność:)


Różowe cudo całe 30,75zł :)



Czarna 30,75zł


Kremowa 24,59zł



Czarna 24,59 zł :)


Spokojnie:), nie zaszalałam aż tak bardzo i wszystkie torebki nie są dla mnie:) Moje są tylko dwie różowe cudo i kremowa, pozostałe są koleżanki i mamy:) Jestem zachwycona realizacją i samymi torebkami i na pewno nie jest to ostatnie zamówienie z torebkihurt.pl :)

Buziaki:)

63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie wiedziałam o jej istnieniu, ale teraz na pewno ją zapamiętam na długo :)

      Usuń
  2. dzięki za podzielenie się tą stroną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te torebki :) już zerkam co ta hurtownia ma w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są rewelacyjne, mam nadzieję, że będą się dobrze nosić :)

      Usuń
  4. Super! Chyba się skuszę i coś kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez Ciebie moje konto zubożeje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taj, oj tam taka cena że szkoda przepuścić taką okazję :)

      Usuń
    2. Właśnie wybieram i ciężko mi się zdecydować, dobrze, że trzeba minimum 5 zamówić ;)

      Usuń
  6. wow! ale ładne! :) czarne podobają mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja mam chrapkę na jeszcze jedną czarną :)

      Usuń
  7. Pierwsze słyszę o takim sklepie ale zaraz tam idę zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne torebki! I jakie tanie! Na pewno się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała blogosfera będzie chodziła w podobnych torebkach dzięki tej stronce :)

      Usuń
  9. kremowa i czarna są piękne! :) już zaglądam na stronke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się właśnie przymierzam do złożenia zamówienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wahaj się ani chwili, bo naprawdę warto!!!!

      Usuń
  11. dwie ostatnie przesliczne :) i ta cena

    OdpowiedzUsuń
  12. :O nie znałam tej strony , musze zobaczyć czy jest coś ciekawego i też zamówić :) jakie jest min zamówienia ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zamówić minimum pięć sztuk, nieważne o jakiej wartości.

      Usuń
  13. Już lecę patrzeć :D a Ty kupiłaś 4? Czy trzeba 5? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam 6 ale dwie już powędrowały do swojej właścicielki :)Trzeba kupić minimum pięć sztuk :)

      Usuń
    2. Wiem, że pisałaś, ale już zwątpiłam widząc na zdjęciach 4 sztuki :-)
      A ceny które podawałaś pod zdjęciami są już z kosztem przesyłki (jego częścią), tak? :)
      Śliczne są! Zmówię się z siostrą i na pewno zamówię ze 2-3 po wypłacie :D

      Usuń
  14. ale świetne, tez chcę tą beżową:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah i szlaban na torebki szlag trafił :P zbankrutuje...

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba się skuszę bo ceny są oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ;) Aż muszę obejrzeć asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne torebeczki *_*

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Moje są tylko dwie, ale już myślę o następnym zamówieniu :)

      Usuń
  20. wow ale fajne, a ceny mają świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, świetnie się prezentują. chyba muszę namówić koleżanki z złożyć zamówienie. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ponieważ jestem torebkową maniaczką, na pewno zapoznam się z ofertą tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie odwiedze tą stronkę

    OdpowiedzUsuń
  24. sa swietne, i taka cena :) ciekawe czy nie zniszcza sie podczas noszenia, ale wygladaja na poarzadnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to powiedziała moja koleżanka jak się szybko zniszczą to nie będzie szkoda aby kupić następną za taką cenę :)

      Usuń
  25. aaaaa jaka taniocha.ciekawa jestem jak z jakoscia ale wygladaja swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonane są naprawdę solidnie, zobaczymy jak się będą nosić :)

      Usuń
  26. Tyle piękności *.* to ja biorę 2 ostatnie :) w niedziele powiesz mi co i jak bo muszę je mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne torebki - przejrzałam już ich stronę i na dniach składam zamówienie - DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale są piękne- a jaka cena! :)
    Kurczę... może sobie kupię... :P

    OdpowiedzUsuń
  29. oo ta bezowa jest sliczna:) Dzieki za info o stronie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już zdążyłam przeglądnąć całą ofertę i kilka torebek wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  31. o kurcze na stronie mają same cudeńka, już widzę parę MOICH, chyba jeszcze w tym tygodniu złożę zamówienie :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Super torebki i bardzo niska cena

    OdpowiedzUsuń
  33. o matko <3 uwielbiam kupować torebki, tej strony nie znałam, a już teraz czuję, że przepuszcze na niej wszystkie moje oszczędności :P

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo podoba mi się ta kremowa, ale nie moge znaleźć jej w ofercie. Mogłabyś mi pomóc, jakiś link albo jakoś nakierować?

    OdpowiedzUsuń
  35. obie czarne i beżowa bardzo mi się podobają :D i te ceny :D

    OdpowiedzUsuń