piątek, 21 września 2012

Avon Clearskin, Blackhead Clearing Daily Cleanser (Oczyszczający Żel myjący przeciw wągrom z 2% kwasem salicylowym)



Opis producenta:
Opracowany przy wykorzystaniu technologii eliminowania wągrów. Oczyszcza skórę i pomaga jej utrzymać zdrowy wygląd.



Cena/Pojemność: 10,90/125ml

Moja opinia: Zacznę od tego za od zawsze mam zaskórniki na nosie ale jakoś strasznie mi one nie przeszkadzają i nie kupiłam tego produktu aby z nimi walczyć,  kupiłam go ponieważ uwielbiam mocne preparaty do mycia twarzy tzn takie kiedy dobrze złuszczają naskórek a ten taki właśnie jest. Posiadam z tej serii także peeling którego używam już kilka lat i jest on moim ulubionym produktem ale o tym opowiem kiedy indziej:P Żel ma fajną konsystencje z drobnymi niebieskimi drobinkami, które bardzo dobrze myją twarz. Buzia jest delikatnie złuszczona ale nie przesuszona jak dla mnie jest to bardzo dobry produkt i na pewno kiedyś go kupie ponownie, ponieważ teraz testuje dwa inne żele. Jedynym minusem jest otwieranie żelu, nakrętka jest trochę denerwująca ale można się do nie przyzwyczaić i nabrać wprawy.

Plusy:
-doskonale oczyszcza
- bardzo dobrze złuszcza naskórek
- jest wydajny
- nie wysusza ( moja cera jest normalna i może dlatego)
- ma łady zapach
- fajna konsystencja

Minusy:
- zakrętka


Kupię ponownie: TAK

Ocena: 6/6

4 komentarze:

  1. Hehe, dałabym taki sam minus na pewno, nie cierpię pryz tego typu produktach zakrętek

    Zapraszam do siebie na fan page'a https://www.facebook.com/pages/Anna-Antje/418882261488436

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dopisuję Cię do listy.
    Na podany adres e-mail na moim blogu w zakładce 'Spotkanie Lubelskich Blogerek' napisz, aby uzyskać niezbędne dane do przelewu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś ten żel i z efektu oczyszczenia byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony peeling Clearskin uwielbiam a ten żel wkurza mnie trochę zaczynając właśnie od nakrętki i nie mogę go wykończyć...

    OdpowiedzUsuń