sobota, 22 września 2012

W7 Camouflage Kit Paleta Korektorów

W7 Trends, Camouflage Kit, Cream Concealer Palette (Paleta korektorów)

 Od dłuższego czasu szukam korektora który by spełnił moje oczekiwania zachęcona ceną oraz dobrymi opiniami o marce W7 kupiłam paletę korektorów Camouflage Kit. Kupiłam ją na allegro za jakieś 11 zł więc cena jest ok ale niestety oprócz ceny jest bardzo mało plusów :(

 

 

 

Opis producenta:

Dzięki korektorom W7 zamaskujesz wszelkie niedoskonałości skóry. Skoncentrowane pigmenty zapewniają maksymalne krycie niedoskonałości, a idealnie dobrane składniki niebywałą trwałość. Twarz jest nieskazitelna, ale na całej powierzchni zachowuje naturalne zabarwienie i nie wygląda jak maska. Korektory posiadają unikalne właściwości kryjące, co w połączeniu z aksamitną konsystencja zapewnia perfekcyjną aplikację.
Funkcjonalne opakowanie z lusterkiem zostało wyposażone w wyjątkowy dwustronny aplikator / pędzelek.

Sposób użycia:

- Korektor nakładaj tuż po tym, gdy skóra wchłonie warstwę kremu.
- Do aplikacji używaj palców lub pędzelka.
- Odrobinę korektora nałóż najpierw na zewnętrzną stronę dłoni i delikatnie rozetrzyj go palcami, aby się ogrzał. Dopiero wtedy nanieś na skórę.
- Korektor do rozświetlania ciemniejszych partii cery: cieni wokół oczu, zagłębień koło skrzydełek nosa, powinien być jaśniejszy o 1–2 odcienie od podkładu. A ten, który stosujesz na czole, policzkach i większych partiach skóry, dokładnie w tonie twojej karnacji.
- Lepiej jest nałożyć kilka cieniutkich warstw zamiast jednej grubszej. Aplikowany w ten sposób korektor nie będzie zbierał się w załamaniach skóry lub zmarszczkach i dłużej utrzyma się na skórze.

Cena/Pojemność: 11zł/2g

Moja opinia: 
Korektory są w 5 odcieniach ale te kolory zupełnie nie pasują do mojej buzi jeden jest w miarę podobny i go używam i drugi najjaśniejszy sprawdza się fajnie jako korektor pod oczy.  Korektory mają miękka konsystencję co nie końca się sprawdza ponieważ nie utrzymują się na buzi do tego niestety ale nie kryją a pędzelek jest bardzo dziwny nie potrawie się nim obsługiwać, dlatego jeśli już go używam nakładam go palcami. Korektor szybko się ściera i nie radzi sobie z ukrywaniem niedoskonałości, również zapach mi nie odpowiada pachnie jakoś tak chemicznie. Żeby nie było że są same minusy to na plus zasługuje białe, estetyczne pudełeczko z lusterkiem oraz jeden z korektorów który jest najjaśniejszy w miarę dobrze się sprawdza jako korektor pod oczy ale szału nie ma. Myślę że te dwa odcienie zużyje a reszta powędruje do kosza...





Plusy:
- estetyczne pudełeczko z lusterkiem
-cena
- najjaśniejszy korektor w miarę ok nadaje się pod oczy

Minusy:
- nie kryje (o czym zapewniał producent)
- żle dobrane kolory
-ma bardzo rzadką konsystencję
- dziwny zapach korektorów
-jak dla mnie bezużyteczny pędzelek
-dostępność (tylko w sieci)




Kupię ponownie:Nie

Ocena:2/6 (Daję 2 za jasny odcień którego używam pod oczy)



5 komentarzy:

  1. też je ostatnio kupiłam i niestety się rozczarowałam. miał byś kamuflaż, a otrzymujemy słaby korektor :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety producent chyba się zagalopował w obietnicach :P

      Usuń
  2. W7 lubię ale tylko bronzer.
    Z Lubelskiego nie jestem;) z Mazowieckiego ale czytam bloga jednej z dziewczyn i chciałam poznać dziewczyny z innych województw :) Bo nie ma co się na mazowieckie zamykać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na bronzer z W7 poluje od dawna ale jakoś nie mogę zebrać się żeby go kupić :)

      Usuń