piątek, 28 września 2012

LOREAL Color Appeal Trio Pro paletka cieni

Dzisiaj chciałabym przedstawić wam paletkę cieni firmy Loreal Odcień 316 sygnowaną przez Letitia Casta.

Opis producenta:

 Jest to paleta cieni wzorowana na typach urody znanych kobiet.
1.oczu niebieskich i jasnej cery(sygnuje Milla Jovovich) - Bleu Turquoise: dla takiej urody idealne będą wszystkie odcienie niebieskości
2.oczu zielonych i cery ciemniejszej, miodowej (sygnuje Aishwarya Rai) - Vert Dore: odcienie złota, zieleni i czekolady, sprawią, że takie oczy zalśnią, jak szmaragdy
3.oczu szarych i świetlistej skóry (sygnuje Leatitia Casta) - Rose Platine: harmonijnie połączone kolory różu i szarości rozświetlą twarz
4. oczu bardzo ciemno-brązowych i ciemnej karnacji (sygnuje Eva Longoria) - Lilas: tony różu i fioletu wydobędą unikalne piękno
5.oczu piwnych i karmelowej cery (sygnuje Penelope Cruz) - Brun Mordore: odpowiednie będą barwy ciepłe: piernik, brąz, kasztan

Cena/Pojemność: 15 zł (allegro)/3 g

Moja opinia:

Na cienie już polowałam od bardzo dawna ponieważ miałam okazje się nimi malować i na moich powiekach wyglądają bardzo fajnie (mam oczy niebieskie) pomimo że mój numer jest przeznaczony do oczu siwych. Cienie mają bardzo ładne 3 kolorki, które bardzo do siebie pasują i z których spokojnie można stworzyć fajny makijaż oka beż użycia innych cieni. Numer 316 posiada dwa róże (jasny i ciemniejszy) oraz delikatny brąz. Wszystkie cienie są perłowe, a makijaż stworzony przy ich użyciu jest bardzo delikatny i subtelny. Cienie długą się trzymają i nie zbierają się w załamaniach powieki być może dzięki bazie pod cienie której używam do każdych cieni. Do zestawu dołączone są dwie pacynki i muszę przyznać, że są one bardzo dobrej jakości i dobrze się nimi maluje pomimo tego że staram się malować pędzlami ale to jest dodatkowy plus jeśli np. wykonujemy makijaż poza domem i nie mamy ze sobą  żadnego pędzla. Małym minusem jest to że tyle jest małych drobinek w cieniu że się strasznie obsypują przy malowaniu i po zakończonym makijażu cała się świece :P ale to nie jest problem ponieważ najpierw maluje oko a później nakładam podkład. Także reasumując paletka bardzo udana i mam w planach kupić inne kolory, na pewno skusze się na kolor 317 ale i 318 jest piękny :P Szczerze to wszystkie bym je z chęcią przygarnęła...


 Niestety zdjęcia makijażu są złej jakości, ponieważ nie mogę znaleźć odpowiedniego miejsca oraz światła aby zdjęcie pokazywało prawdziwe kolory makijażu. Może macie dla mnie jakieś rady...:/






Plusy:

- bardzo dobrze dobrane kolory, które świetnie do siebie pasują
- dobra pigmentacja
- eleganckie pudełeczko
- trwałe
- ładny zapach (o ile cienie mogą ładnie pachnąć:P)
- pacynki w zestawie, które śą na prawde solidne

Minusy:

- o ile to może być minusem to za bardzo sie opsypują przy malowaniu

Kupię ponownie: Zdecydowanie Tak tylko że inne kolory :P

Ocena:6/6

3 komentarze:

  1. Piękne kolory- takie bardzo lśniące :) Co do zdjęć makijaży to ja robię przy oknie, najbardziej nasłonecznionym, a jak wychodzą mi przekłamane-zbyt blade kolory to później trochę poprawiam nasycenie w programie (ja akurat w photo scape)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ladne cienie ;) takie neutralne i delikatne ;D

    ojj tak bedzie swietnie ;D mamy ciekawe pomysly na to spotkanie ;DDD

    OdpowiedzUsuń