czwartek, 20 września 2012

Rozdanie powitalno - urodzinowe

ROZDANIE ZAKOŃCZONE 

Witam was na początek mojej przygody z nowym blogiem mam dla was rozdanie, po raz pierwszy organizuje taką zabawę więc w razie niezgodności pouczcie mnie:) A teraz zapraszam do oglądanie co mam dla was oraz do brania udziału w zabawie.






1. Zostańcie moim publicznym obserwatorem!
2. Dodajcie banner lub notkę o moim rozdaniu.
3. Odpowiedzcie na pytanie: Co wam się podoba w moim blogu a co należy zmienić?
4. Zostawcie maila do Was, w razie wygranej skontaktuję się ze zwyciężczynią.

Rozdanie trwa od dziś tj. 20.09.2012 - 30.10.2012 do godziny 18.00!








Bransoletki do wyboru:




W skład prezentu wchodzą:
* bransoletka fioletowo-różowa wykonana metodą szydełkową
*bransoletka sznurkowa w kolorze fioletu z kokardką
(obie wykonane przezemnie)
* po zakończeniu zabawy osoba wylosowana będzie miała możliwość zamiany kolorów bransoletek
*błyszczyk z Yves Rocher Subtelna morela pojemność 7ml
*Lakier do paznokci N.Y.C kolor 206B East Village (morski)
* Lakier Manhattan kolor 66 (bordowy)
*Lakier Butterfly Maxima kolor 155 (żółty)
*Lakier Butterfly Single kolor 25 (jasny róż)
*Lakier Butterfly Single kolor 402 (fiolet)
*Próbka kremu Anew Ultimate Avon
*Próbka zapachu Givenchy Very Irresistible

Bardzo możliwe że jeszcze coś dodam ale o tym będę informować. Pudełeczko na bransoletki będzie się różniło od tego na zdjęciu ale na pewno będzie równie piękne.
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć więcej bransoletek to zapraszam na mojego drugiego bloga www.koralikowewariacje.blogspot.com
 
Regulamin konkursu:

1. Fundatorem upominku w konkursowym rozdaniu  jest właściciel bloga agnesbeauty.blogspot.com
3. Konkurs trwa od 20.09.2012 – 30.10.2012 (dzień moich urodzin)
4. Nagrodzona zostanie jedna osoba, która zostanie wyłoniona drogą losowania.
5. Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni po zakończeniu konkursu.
6. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej droga mailową.
7. Wysyłka nagród nastąpi do 7 dni od podania wyników konkursu.
8. Nagroda wysyłana tylko na terenie Polski.


66 komentarzy:

  1. będę pierwsza ;)
    obserwuję jako: weronisiek
    banner i blogroll: www.wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com
    mail: weronisiek@gazeta.pl
    Odp.: Kochana, to Twoje początki i jak na nie jest bardzo dobrze- blog jest przejrzysty, czcionki czytelne, kolorystyka ładna, zdjęcia wyraźne. Jedyną moją sugestią jak na ten moment jest zmiana szerokości paska bocznego- jest za szeroki, lepiej żeby ten z wpisami był szerszy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pierwszą uczestniczkę :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. czarnulkaa
    baner www.modelinkaaa.blogspot.com
    klaudia.sobolewska277@wp.pl
    odp. jestes nowa blogerka wiec nie za bardzo jest co oceniac;) ale piszesz ciekawe recenzje i posiadasz taki zapal i energie, ze kazdy moze pozazdroscic, mam nadzieje ze bedziesz blogowac dalej z taka pasja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam kolejną uczestniczkę :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    odp. Myślę, że jak na początki blogowania radzisz sobie całkiem nieźle :) Fajne i ciekawe notki, dobrze opisane recenzje. Tak trzymać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: xkeylimex
    mail: kaylime@onet.pl
    Banner: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html
    Odp. Ja na Twoim miejscu postawiłabym na jakiś charakterystyczny, ale elegancki nagłówek- dobra grafika przyciąga wzrok odwiedzających i zaciekawia do czytania dalszych notek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o nagłówek to właśnie o nim myślę pozdrawiam kolejną uczestniczkę

      Usuń
  5. Obserwuję jako : Vinova .
    e-mail : vinova22@gmail.com
    Odp. Zmieniłabym z pewnością nagłówek i kolor tła, gdyż nie gustuję w różowym ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym szablon bloga oraz kolor tła na np. jasny brąz czy też kremowy.
    Ale jest fajny blog zacyznasz dopiero posty są ciekawe do nieczego się nie przyczepiam

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje klemcia2001@gmail.com
    Zmieniłabym nagłówek a tak to jest super

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako Magda A.
    blog: http://blooming-violet.blogspot.com/
    mail: madaa1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako : nusinka
    blog : http://nusinkowo.blogspot.com/
    mail do mnie : ninusia198787@wp.pl

    Odp. Ja jako tez swiezo upieczona blogerka powiem Ci od serca ze masz swietnego bloga i nic w nim zmieniac nie musisz. A tak na powarznie dopiero sie uczymy z dnia na dzien idzie nam coraz lepiej i tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako: Kasia
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    dodałam baner na moim blogu: modawedlugkasi.blogspot.com
    Podoba mi się w Twoim blogu kolorystyka, ale zmieniłabym albo chociaż wyrównała nagłówek, bo teraz mi się nie podoba jak jest tak na boku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce to zrobić tylko nie wiem jak :P Może jakaś pomoc:P

      Usuń
  11. Obserwuję jako MonikaB
    monek188@wp.pl
    baner http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/
    Odp. Mimo,że dopiero odkryłam Twojego bloga to już go zdążyłam przejrzeć i przyznaję szczerze, że nie znalazłam w nim żadnych wad :) Co do zalet to podoba mi się: kolor tła, czcionka, ogólne rozmieszczenie wszystkiego, ciekawe recenzje i tematyka bloga- piszesz o wszystkim co mnie ciekawi. Chętnie zobaczyłabym więcej makijaży w Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako: Natka-kosmetycznie
    mail: natkagorska5@o2.pl
    baner, pasek boczny: marry-and-natt-kosmetycznie.blogspot.com
    odp. Moim zdaniem twój blog jest ciekawy, recenzje są zrobione bardzo dobrze, nie są za długie a jednak zawierają interesujące mnie informacje. Zdjęcia są na prawde dobre i pokazują wyraźnie produkt ! W sumie nie zmieniłabym nic ! Chyba, to żebyś dodawała więcej zdjęć twojej biżuterii <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako Aneja
    blog: anejaa.blogspot.com
    mail: aneja003@gmail.com
    odpowiedź:
    W twoim blogu wszystko mi się podoba.Czcionka, kolory, tło itp. współgrają ze sobą.Recenzje są napisanie ciekawe i nie nudzące.Zdjęcia pięknie wykonane, wszystko dokładnie na nich widać.Jedynie zmieniłabym trochę nagłówek, jeśli będzie ciekawy, przyciągnie czytelników.Najlepiej niech będzie orginalny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sugestie myślę o nagłówku żeby go zmienić ...

      Usuń
  14. 1. Obserwuję jako: Charron
    2. Banner na pasku bocznym http://charronblog.blogspot.com/
    3. Zmieniłabym szerokośc bocznego paska (zmniejszyła bym go) i sugeruję dodanie etykiet do postów, przy większej liczbie notek, ułatwiło by to czytelnikom, przeglądanie wiadomości tylko o wybranej tematyce.
    4. charronsblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje jako wiolkaa93
    baner http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Moim zdaniem blog ma fajna formę, jest bardzo przejrzysty. Bardzo podobają mi się notki, lubię je czytać :)
    mail mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako: mylamoja3004
    Email: mylamoja3004@o2.pl
    Odp. Kochaniutka, witaj w blogosferze :) Ja na Twoim miejscu zmieniłaby szerokość paska bocznego, a nawet utworzyła dwa paski boczne. Jest tutaj przejrzyście, miło dla oka. Więcej uwag nie mam. Sama wiem jak jest trudno o dobry nagłówek. Obecnie jestem w trakcie "remontu" na blogu. Zapraszam także na moje rozdanie :)
    Pozdrawiam i miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako Marcepanka
    Baner na blogu :http://damska-kosmetyczka.blogspot.com/
    Mam Cię w blogrollu ;)
    e-mail: damskakosmetyczka@op.pl
    Twój blog ma bardzo ładny wygląd. Jedyne co bym w nim zmieniła to nagłówek na taki dopasowany do szerokości bloga. Wyglądałoby to bardziej estetycznie ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako: Ola
    Baner: http://our-favourite-pets.blogspot.com/
    E-mail: Ola89101112@gmail.com
    Odp.Moim zdaniem blog jest już fajny, ale ja bym uparła się jeszcze nad zmienieniem nagłówka oraz koloru tła.Nic więcej by nie zmieniała.
    Pozdrawiam, a nagroda naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  19. ZGŁASZAM SIĘ ! :D
    OBSERWUJĘ JAKO : qbritneyq
    E-MAIL : ewawrob99@interia.pl
    info o rozdaniu: http://happinessforgirl.blogspot.com/2012/09/rozdania.html
    ODPOWIEDŹ: Ja zmieniłabym nagłówek, poszukaj jakiegoś grafika. Nagłówek jest zbyt duży jak dla mnie.. Skoro to Twój blog nagłówek powinien ukazywać Twoje pasje, zainteresowanie, temat bloga oraz Twoje zdjęcie :) Nagłówkiem mogłabym się zająć :) Jeśli masz tylko ochotę napisz na majla :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: anioleek89
    E-mail: anioleek89@gmail.com
    Info o rozdaniu: pasek boczny http://anioleek89.blogspot.com/
    Odpowiedź: Jedynie co to zmieniłabym szerokość paska bocznego, według mnie jest on trochę za szeroki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi troszkę brakuje szerszej recenzji a tak to cud malina:)
    Obserwuję jako: Joanna Mysza
    E-mail: mala.szalona.mysza@gmail.com
    Info o rozdaniu: pasek boczny mojego bloga http://wyprzedazmarzen.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. co mi sie podoba? przejrzystość, szablon i sposób pisania notek
    co bym zmieniła? Kolor czcionki
    Obserwuję jako : mirabelka
    e-mail: pozytywnyhandmade@gmail.com
    info o rozdaniu - pasek boczny

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję - byjean
    email - byjean94@gazeta.pl
    odp. - zmieniłabym nagłowek, ogolnie kolorystyka nie moja,ale to względy czysto wizualne i wiesz, każdy ma inny gust, a tak to nie widzę nic innego do "przyczepienia" sie :)
    info o rozdaniu, pasek boczny - http://byjean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako : styllaa
    e-mail : styllaa89@o2.pl
    Podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypróbuj sama
    wyprobujsama.blogspot.com
    wyprobujsama@gmail.com
    odp. - szczerze przyznam, że jestem u Ciebie po raz pierwszy więc ciężko jest cokolwiek ocenić. na pierwszy rzut oka zobaczyłam obrazek z ustami na samej gorze. wydaje mi się trochę zbyt duży. a resztę będę mogła powiedzieć jak zabawię tu dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuję jako: lovely-paula
    email: lovely-paula@wp.pl
    Notka: tak
    Odp. Nie przepadam za fioletem, jest to zimny kolor i nie zachęca mnie ;) oczywiście to moje subiektywne odczucie, z pewnością nie każdy podziela moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuję jako: Marta
    Info o rozdaniu: na pasku bocznym
    Przejrzałam dokładnie Twojego bloga i ogólnie wszystko wydaję mi się ok. Do niczego nie można się przyczepić, jedynie sądzę, że archiwum bloga mogłoby być trochę wyżej. Uważam, że gdy jest on widoczny łatwiej jest znaleźć w postach coś, co nas może zainteresować. Ale to w sumie taki drobiazg :)
    email: zmojegopunktuwidzenia92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuje jako Serenitka B
    banner w pasku bocznym na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    email: akasha162@interia.eu

    Co mi sie podoba w Twoim blogu:
    - Kolory - są żywe,nie nachalne i przyjemne dla oka,człowiek od razu się uśmiecha:)
    Bo teraz często taka szarówka za oknem a u Ciebie czuć powiew lata:)
    - Pismo - pismo jest poprawne, przejrzyste.Wszystko można zrozumieć.Czcionka jest odpowiednia dzięki czemu czyta się z lekkością.
    - Recenzje - Bardzo dokładnie recenzujesz produkty, nie pomijasz żadnych szczegółów.Temat jest wyczerpany dzięki czemu czytelnik po takiej recenzji wie konkretnie czy kupić kosmetyk czy nie.
    - Inne notki - Podobają mi się nie tylko recenzje. Dosłownie lektura u Ciebie na blogu mnie wciąga:)A makijaż różowo - brązowy podbił moje serce:)
    - Zdjęcia - są bardzo dobrej jakości,wszystko na nich widać.Nic dodać nic ująć.
    - Umiejscowienie widżetu obserwatorów - to męczące szukać go wśród gąszczu innych rzeczy żeby zaobserwować blog, a u Ciebie widać go jak na dłoni, to się chwali:)

    Co bym zmieniła:
    - szerokość paska bocznego - tak żeby nie trzeba było przesuwać suwakiem na dole żeby zobaczyć archiwum czy opis o Tobie.
    - nagłówek - jest ładny ale zawsze może być lepiej:)dobrze by było żeby był w równie przyjemnych kolorach co Twój blog.No i jego wielkość bym zmieniła,zmniejszyła w ustawieniach żeby dopasować.Ale to już kosmetyczne poprawki:) Twój blog jest jednym z przyjemniejszych dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Doomisia♥
    e-mail: nutka10@autograf.pl
    notka i baner-tak http://wszystkoczegochcesz.blogspot.com/2012/10/co-za-dzien.html
    Co mi się podoba:
    •pismo-jest przejrzyste i nie męczy oczu
    •notki-są bardzo ciekawe i interesujące
    •dobrej jakości zdjęcia
    Co mi się nie podoba:
    Nagłówek wg mnie jest za duży a poza tym ja dałabym np 8 obrazków w fioletowej kolorystyce w nagłówku
    Osobiście nie podoba mi się na pasku bocznym to pt. Moja lista blogów
    Na pasku bocznym nie podoba mi się także jego szerokość

    Są to jednak drobne uwagi,poza tym blog się bardzo fajnie czyta:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako: saszka
    email: saszku@gmail.com
    banner - tak (www.exandra.blogspot.com)

    hmn, więc co bym zmieniła? po pierwsze myślę, że czcionkę bo przy polskich znakach jak widzę troszkę się zmienia co nie jest estetyczne. druga sprawa nagłówek i jego rozmiary, patrząc na ten obecny - szerokość powinna być trochę większa a wysokość mniejsza. poza tym jak dla mnie jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje jako: Krytyczka
    e-mail: innabecia@o2.pl
    baner: http://youaremymagic.blogspot.com/
    wszystko mi sie podoba :) masz bardzo ladnego bloga ale niestety archiwum jest niewidoczne

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuje: Patrycja Pomarańska
    mail ziomalka@opoczta.pl
    baner: http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/p/rozdania-konkursy-candy.html
    Co mi się spodobało:
    *układ strony-przejrzysty, czytelny łatwo się połapać co i jak
    *posty-czytelne prawidłowo pisane
    Zmieniłabym tylko nagłówek i kolorystykę.
    Wszechogarniający fiolet trochę razi:)

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Obserwuję jako Chelsea-Lena
    2. Banner: http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    3. Podoba mi się układ i kolorystyka bloga - jedyne, co bym zmieniła, to nagłówek - choć ma dobrą szerokość, to jest za wysoki i zajmuje całą stronę po wczytaniu bloga :) A tak przy okazji, to życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, które niebawem będziesz miała :)
    4. E-mail: chelsea@onet.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. (1) obserwuję jako rapapuri
    (2) notka na blogu: http://rapapuri.blogspot.com/
    (3) uwaga, jestem nowym czytelnikiem :) podoba mi się, jak piszesz o kosemtykach, więc będę zaglądać w przyszłości. Kolorystyka to już Twój subiektywny wybór, wg mnie jest OK.
    (4) rapapuri@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Acha i zapraszam też do siebie!
    http://rapapuri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Marcik, martus_1004@wp.pl
    notka na blogu http://rude-sny.blogspot.com/2012/10/rozdanie_7809.html
    Hmm, na pewno zmieniłabym nagłówek i czcionkę na przejrzystszą. Podoba mi się różnorodność postów, są i kosmetyki i makijaże, ubrania, wpisy z życia. Szczególnie post o ślubie przypadł mi do gustu i pomysł z książkami zamiast kwiatów. Jeśli znajdę kogoś, kto będzie chciał mnie za żonę, to też poproszę o takie prezenty. A suknię ślubną miałaś piękną. :) No i recenzje są dokładne i na temat najróżniejszych kometyków.

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje jako: natalia suidside
    baner na: http://violettxq.blogspot.com/
    odpowiedź na pytanie: Blog jest świetny,sporo tu fioletu, a ja kocham fiolet. Jeszcze ten nagłówek, usta są boskie. Nie wiem gdzie mogę znaleźć taki błyszczyk, pomadkę, ale zawsze mi się podobały. Bransoletki też są w fiolecie i lakier :) Ładnie by wyglądały w moim pokoju ;)
    e-mail: violettxq@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako:blueberry39
    e-mail:blueberry39@wp.pl
    Notka: http://pastelova.blogspot.com/
    Odpowiedź:Bardzo podoba mi się kolorystyka bloga i nagłówek.Posty są ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako: faajny kosmetyk
    banner na pasku bocznym: http://faajnykosmetyk.blogspot.com/
    odp: blog fajny - czytelny, przejrzysty. Kolory stonowane i pasujące do siebie. Zmieniłabym tylko wielkość obrazka w nagłówku - usta za bardzo duże, co zmusza do przewijania strony już na samym początku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako: Klaudia
    Mail: zaczaarowana@o2.pl
    Notka/Banner: TAK, banner- http://kosmetycznepiekno.blogspot.com/
    Odpowiedź: Bardzo mi się blog podoba, kolorystyka ładna :) Jedyne co, to zmniejszyłabym jego rozciągłość i pomniejszyła nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako Iwona Maziarz
    e-mail: faustynka1987@Gmail.com
    notki niestety nie umiem jeszcze dodac
    a pani blog bardzo mi sie podoba kolorystyka super .

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: Malina Malinowa
    mail: malinowe.zycie@gmail.comm
    banner: www.tu-sei-la-mia-vita.blogspot.com
    Blog jest super, podobają mi się kolorki i przejrzystość, zmieniłabym tylko nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Misiunia, a banerek jest na blogu misiunia.blogspot.com . Jeszcze mój mail: plata.karolina@gmail.com :)
    Pewnie napiszę to, co większość: podobają mi się kolory bloga, ale nagłówek niekoniecznie :)
    A, zapraszam do mnie. Też "raczkuję" w blogowym świecie i tak jak Ty organizuję (prawie) candy. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: frania.f
    E-mail: frania.f.blox@gmail.com
    Banner na blogu: The-Vanity-Life.blogspot.com
    Co do samego bloga jedyne, co mi się nie podoba to wysokość nagłówka/głównego zdjęcia. Uważam, że powinno być o połowę niższe ;) Za to bardzo podoba mi się sama kolorystyka... Uwielbiam fioletowy, więc sama rozumiesz ^_^
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kosmetyczne Remedium
    klaurightnow@o2.pl
    baner: http://kosmetyczneremedium.blogspot.com/

    wykonałaś kawał dobrej roboty z wyglądem te usta hipnotyzują

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :)
    mail: dogier5000@gmail.com
    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/rozdania.html
    odp. Zmieniłabym kolory tła i zdjęcie duże

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako RubiLisewska
    http://mojtajemiczyswiat.blogspot.com/2012/10/rozdania.html

    Zapomniałam podpisać jako kto obserwuje poprzednio ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. obserwuję jako: setfiretotherain
    banner : http://frozenmalibu.blogspot.com/
    mail: niezapominajki91@gmail.com
    Odp.: Tak jak moje poprzedniczki uważam, że dobrze byłoby pomniejszyć nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    dodałam banner na pasek boczny: http://worldofcolorr.blogspot.com/
    e-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    W twoim blogu bardzo podoba mi się to, że jest utrzymany w moich ulubionych kolorach różowym i fioletowym. Jedyne co bym zmieniła to wielkość nagłówka jest troszkę za duży ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Karolina5k
    e-mail:karolina5k@o2.pl
    notka lub banner boczny : Kurcze nie wiem jak zrobić tego banera ale dałam jakoś linka z boku... Odpowiedź:No kolory to są śliczne *-* tylko nagłówek jak już kilka osób pisało - za duży.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. obserwuję jako Fusae
    mój E-mail panlama1369@gmail.com
    Banner http://fusae.blogspot.com/
    Ja się zgadzam z grimagee i chciałam napisać to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam :)
    obserwuję jako: trojanda
    banner na pasku bocznym bloga: http://trojandowo.blogspot.com/
    mail: trojanda@o2.pl
    Odpowiedź: Każda opinia na temat zmian i upodobań jest bardzo subiektywna. Ale wyrażę tą moją subiektywną ocenę :) Blog jest przejrzysty, przyjemnie się go czyta, kolor tła cudny :), częstotliwość wpisów na wysokim poziomie (przy moich 2-4 wpisach miesięcznie). Jedyne co bym zmieniła to rozdzieliłabym zawartość jednego paska bocznego na dwa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję jako anushka
    e-mail : chochliczek30@gmail.com
    banner na pasku bocznym http://kosmetyczne-hity--kity.blogspot.com
    Kolorystyka fajna, miła dla oka, ale nie widzę etykiet które przydałyby się bo ja na przykład często przeglądam bloga przez etykiety.

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuje jako : Aleksandra Modelingowa ..
    E - mail : l557@interia.pl
    Baner na pasku bocznym : http://inspiracjednia.blogspot.com/
    Odpowiedź : Twój blog jest bardzo estetyczny. Kolory są bardzo dobrze dobrane.
    Czcionka w postach jest przejrzysta i ma dobry kolor. Bardzo fajny nagłówek i bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłoszenie się odwołane.
    Z góry przepraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. strasznie podoba mi sie twoj baner ! :D
    obserwuje jako ola
    link : http://lamodadebelleza.blogspot.co.uk/p/rozdania.html
    a email to : ownwaytolove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuje jako frau
    a_nusia93@buziaczek.pl
    baner po prawej stronie http://anusia93.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o wygląd bloga to bardzo mi się on podoba. Nagłówek jest po prostu świetny. Układ tez jest w porządku - przejrzysty dzięki czemu można łatwo znaleźć to czego poszukujemy :)

    OdpowiedzUsuń