czwartek, 20 września 2012

"Tani Armani"

Kolejny post dzisiaj ale się rozpisałam na początek :P oby tak było cały czas. Kolejny post będzie dotyczył mojej małej obsesji którą uwielbiam i jest bardzo przyjemna :) A chodzi o Second Hand-y moja miłość to tego rodzaju sklepów zaczęła się jakieś 2 lata temu kiedy w mojej miejscowości pojawił się "ekskluzywny" ciuszek. Rzeczy w nim są naprawdę bardzo dobrej jakości wiele moich zdobyczy było z metkami także jak na naszą malutką miejscowość to duży rarytasik :) Dzisiaj w mojej miejscowości jest cztery SH a jeden z nich jest w moim budynku gdzie mieszkam także mam rzut beretem a już zdążyłam zdobyć kilka cudeniek. Także chciałabym wam pokazać jak za małe pieniądze w małej mieścinie można wyglądać fajnie. Dodam że mojej pół szafy jest od " Armaniego" także zanim uporam się z całością trochę innych postów przybędzie. To co ZACZYNAMY:P




-Czarna bluzka New Look nowa z metką -13 zł pięknie się prezentuje do spódnicy z wysokim stanem
-Czarna spódnica z wysokim stanem Marks/Spencer- 9 zł ( była praktycznie nowa ale miała rozprucie na szwie z którym moje raczki sprawne sobie poradziły)







- Bluzka Atmosphere 6zł była nowa ale beż metki idealna do mojej czarnej spódniczki z wysokim stanem


 -siwa spódnica plisowana niestety nie mogłam tego ując na zdjęciu Top Shop 8zł


 -czarno biała spódnica Ann Taylor 12 zł dziewicza spódniczka jeszcze nie miałam jej na sobie:P


I jak wam się podoba pierwsza tura moich fatałaszków? Mam kilka rzeczy w których w ogóle nie chodzę może warto by było podzielić się z wami moimi łupami pozdrawiam was




8 komentarzy:

  1. Też chodzę na ciuszka, można znaleźć duuużo fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również buszuję po SH, od kiedy ogarną mnie ten szał ciężko coś kupić w normalnym sklepie - nic mi się nie podoba, jak to mówią "wszystko na jedno kopyto" :) A obserwatorów na pewno przybędzie :) Cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne bluzki :) jak Ty to wyszukujesz?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta czarna bluzka na wieszaku nie wyglądała za specjalnie nawet Pani sprzedawczyni mówiła że dziwnie wygląda ale jak ją nałożyłam na czarny topik i do mojej spódnicy wygląda bosko jest bardzo elegancka a ja lobię takie rzeczy także trzeba się dobrze przyglądać co wisi na wieszaczku :)

      Usuń
    2. ja chyba nie umiem szukać w ciuchlandach, dla córci to jeszcze coś znajdę, ale dla siebie bardzo rzadko. Fajnie, że się przyznałaś, że razem studiowałyśmy :) Robi się coraz więcej blogerek po administracji :D Niedługo będzie spotkanie w Lublinie- byłabyś zainteresowana?

      Usuń
  4. ta pierwsza bluzka pięknie na tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdobycze :) tez uwielbiam buszowac po sh

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię posty z łupami z SH bo sama jestem miłośniczką tych sklepów- super ciuchy można tam "złowić" :)

    OdpowiedzUsuń