czwartek, 27 września 2012

Moja biżuteria

Chciałabym wam pokazać moje małe dzieła, które sama tworze od początku do końca. Dwie bransoletki są do wygrania w moim rozdaniu ale pomyślałam że nie każdy lubi fiolet i moje wybrane bransoletki mogą nie przypaść komuś do gustu więc postanowiłam że osoba która zostanie wylosowana sama wybierze sobie kolor bransoletek (oczywiście w miarę ich dostępności).

 Bransoletki sznurkowe z kolorowych sznurków skręcanych.





 Bransoletki koralikowe z malutkich koralików Toho, gdzie każdy koralik jest nawlekany na sznurek a następnie szydełkiem nawlekany specjalną metodą






Po więcej zapraszam na mojego drugiego bloga na koralikowewariacje.blogspot.com


 

5 komentarzy:

  1. woooow jakie ladne ;o pierwsyz raz widze tego tpyu kolczyki ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź je na spotkanie blogerek :) są za..rąbiste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile zajmuje Ci zrobienie jednej bransoletki? Bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń