wtorek, 18 września 2012

Cienie P2 Eye Dream: wypiekane cienie do powiek




Pierwszy post tematyczny będzie o pięknym cieniu marki P2 Eye dream nr. 040 midnight star.


 Jest to niemiecka firma z tego co się orientuje to nie zbyt droga ( niestety nie kupowałam ich sama i dlatego nie wiem w jakim sklepie są one dostępne). Dostałam je od koleżanki która zakupiła je w Niemczech ale z racji tego że ona mało się maluje i nie lubi ciemnych kolorów to obdarowała mnie czterema cieniami w tym oto pięknym niebieskim cieniem.
Za to ja dobrze się czuję w mocnych cieniach więc z chęcią je przyjęłam pod swoje skrzydła :P Jednak niestety nie do końca przypadły mi one do gustu i jeśli chodzi o nakładanie i jeśli chodzi o kolor ale to chyba wina mojej tęczówki (niebieski do niebieskiego średnio pasuje, albo może tylko mi się tak wydaje) Pomijając fakt, że nie do końca się odnalazłam w takim kolorze jak dla mnie ciężko się go nakłada nawet na mokro nie da się uzyskać takiego mocnego i wyrazistego koloru jak jest w słoiczku a próbowałam kilka razy, ale za taką cenę nie ma co narzekać.
Reasumując dla osób które lubią takie kolory jak najbardziej będzie O.K. i cena przede wszystkim przystępna a na jakieś wielkie wyjścia można się pokusić o makijaż w takim kolorze także mimo wszystko polecam.


Ocena: 3/5


 A oto makijaż w moim wykonaniu przy użyciu cieni P2




2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż zdecydowanie na wieczorne wyjście, ja jakoś się boję takich kolorów bo nie umiem się z nimi obchodzić żeby nie przesadzić :)

    OdpowiedzUsuń