niedziela, 2 grudnia 2012

Andrzejkowe wróżby.....

Witam dziewczyny jak wam minął weekend andrzejkowy??Ja byłam u siostry i jak na wieczór andrzejkowy przystało były też wróżby, głównie lanie wosku a reszta wróżb odbywała się on-line:) Miałam trzy podejścia do wosku i trzy razy wyszło to samo :) Nie wiem czy nam się to wydawało ale wszystkie trzy odlewy kojarzyły się nam z jednym......:)

  Z braku klucza musiało nam wystarczyć kółeczko łączące klucze :P





 Nie wiem jak wy ale ja widzę na tych cieniach tylko jedno :)

A  taką pobudkę urządzili nam mikołaje.

Jestem ciekawa jak wy spędzałyście wieczór andrzejkowy ? 
Buziaki  :*

15 komentarzy:

  1. ja nie wiem co Ty tu widzisz :) dla mnie to jakieś postaci ;) może dzieci??? ;ppp Fajna pobudka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja moj wieczor andrzejkowy spędziłam w łózku i szpitalu. :c

    OdpowiedzUsuń
  3. nie potrafię zinterpretować tych kształtów :D
    a lania wosku ostatni raz chyba doświadczyłam w gimnazjum....a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  4. milo zobaczyc wielu mikołajów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja widzę dzieci na dwóch pierwszych a na ostatnim motyla. Hmmmmm czy już Cio można gratulować? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he no jeszcze nie teraz ale kto wie co mi następny rok przyniesie.....:)

      Usuń
  6. a ja widzę motylka na ostatnim :D :D jestem dziwna bo dzieci nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście teraz dostrzegłam motylka na ostatnim jednak i tak ja widzę same dzieci nawet na trzecim :P

      Usuń
  7. Ja widzę na pierwszym dziecko a na ostatnim zabawkę dla dziecka- konika bujanego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm...to taka ładna wróżba Ci wyszła, no no :)
    Mi wyszedł mózg, czyli chyba zmądrzeję w niedalekiej przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe ale ci wrozba wyszla jak juz 3 razy to na bank sie spelni :P :D

    OdpowiedzUsuń