czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajkowe prezenty

Dzisiaj Mikołaj a co za tym idzie prezenty :P My z mężem zrobiliśmy sobie wczoraj małe prezenty tzn. on wcielił się w rolę Mikołaja :P Sobie Mikołaj kupił spodnie i sweter a Pani Mikołajowej geterki i butki :) Zresztą same zobaczcie :)



 Spodnie legginsy przód a'la skóra a tył normalny jak spodnie są genialne kosztowały 35 zł po przecenie 40 %



A to już drugi prezent buciki zakupione w Tesco za 35zł przecena ze 119:P Buciki są genialne wygodne i stabilne. W ogóle prawie wszystkie buty w Tesco były w przecenie także dziewczyny, która chce zrobić sobie prezent biegnijcie do swojego Tesco.
U mnie mikołaj był skromny widocznie nie byłam aż tak grzeczna jak niektóre z was no ale cóż może poprawi się 24 grudnia :)
A wam co przyniósł Mikołaj?//

Już na dniach pojawi się u mnie kolejne rozdanie a za niedługo mam nadzieję coś więcej......:) Pilnujcie mojego bloga :P
Buziaki :*

15 komentarzy:

  1. Chyba muszę się pobawić w takiego Mikołaja z moim mężem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy z Croppa ? Dobrze poznaję ? :)
    Bardzo fajne prezenty, ja dzisiaj zrobiłam sobie przebieżkę po sklepach i kupiłam sobie 3 ciuszki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie oj chyba u kogoś był ten sam Mikołaj :P

      Usuń
    2. A no właśnie, bo jak już odpalił sanie to po całej Lubelszczyznie się przejechał :P

      Usuń
  3. obie rzeczy cudne ale legginsy - od razu się w nich zakochałam b o takie mi się marzą ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się bałam że będą za bardzo wyzywające ale są boskie :)

      Usuń
  4. Świetne prezenty :) praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a te przeceny 40% w Croppie to do kiedy? Mam kupon i zamierzaliśmy z mężuśkiem się wybrać na mikołajki dziś lub jutro ;p Buty świetne :) Ja też zawsze zerkam na tescowe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze nie dostałam prezentu... Muszę się wybrać i coś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! co za legginsy! ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Bejbe ;DDD Dotarłaś wczoraj do domu mam nadzieję cała i zdrowa ;>>? Tutaj masz maila do Adama a.chaber@ecospa.nazwa.pl w kwestii zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. spodnie super :D

    OdpowiedzUsuń