sobota, 15 grudnia 2012

Kolejne nowości ubraniowe + moja pierwsza wymiana

Witajcie dzisiaj chce wam pokazać moje ostatnie zdobycze ubraniowe. Nie ma co ale ostatnio szaleje, miałam ostatnio trochę przypływ gotówki i jak to każda szanująca się kobieta musiałam je wydać na ciuchy :P Ale moim usprawiedliwieniem jest to że moje nowe zdobycze są albo z przeceny albo w  bardzo korzystnej cenie.

 


 Marynarkę granatową zakupiłam w House oczywiście przypadkiem za 49zł:)
Jest genialna pomimo że nie potrzebowałam marynarki jestem z niej mega zadowolona no i ta cena :D


 Butów też  nie miałam zamiaru kupować ale cena przekonała mnie skutecznie do ich zakupu he he och te kobiety:P Cena 34zł
:D :D



 Ten zakup odbył się w przeciągu 10 min zobaczyłam, przymierzyłam i zapłaciłam :D Nie mogłam się jej oprzeć.
Sukieneczkę kupiłam w H&M i jest to moja kreacja sylwestrowa idealna dla takiej sroki jaką ja jestem :P Troszkę mam do niej obiekcje ponieważ jest bardzo krótka pomimo że wzięłam rozmiar 42 a normalnie nosze 36/38 to i tak będę musiała uważać podczas zabawy:)
Cena 59zł :D


Kolejna sukienka z H&M ale tutaj mam usprawiedliwienie :P Ponieważ miałam kartę rabatową na -20zł na wszystko z Glamour. Tą sukienkę kupiłam wcześniej niż tą cekinową kosztowała po przecenie 60 zł więc też zbytnio nie przepłaciłam a jest bardzo efektowna i nie wiem czemu ale bardzo mi ona pasuję. Dodam że kupiłam ją przymierzając jaką ostatnią rzecz a wcześniej przymierzyłam jakieś 20 rzeczy. Tak to jest jak się coś chce kupić a w sklepie nic ci się nie podoba a jak już coś jest w miarę O.K. to źle na leży :/ Ale dałam rade



I na zakończenie moja pierwsza wymiana z Jedwabną doszłyśmy do porozumienia :D Ja dostałam korektor z Rimmel w zamian za moją bransoletkę, wszystko przebiegło bardzo sprawnie no może poza Pocztą Polską no ale chyba taki to już urok naszej rodzimej firmy :D Dziękuje kochana za dodatkowe bonusy oby więcej takich wymianek.


Trzymajcie się ciepło i miłego sprzątania bo ja już zaczęłam w końcu porządki, bo leniłam się ostro ale czas mnie nagli i od wczoraj ostro się wzięłam za kończenie prezentów i sprzątanie. A wam jak idą przygotowania do świąt?
Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Świetna marynarka:D

    Zapraszam na konkurs do mnie! :) http://crazy-teen-in-world.blogspot.com/2012/12/konkurs-wygraj-bon-na-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tej marynarce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się marynarka i ta czarna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Zakupy :)))) Dosłownie wszystko mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka jest świetna! Sama bym capnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest świetna! :) Bardzo mi się podoba też ta czarna sukienka, lubię w takim stylu:) Koniecznie się pokaż jak w niej wyglądasz bo jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka i ostatnia sukienka jest przepiękna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mała czarna jest boska :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. sukieneczki piekne...swietna jest ta szara:)))bedziesz blyszczec jak prawdziwa gwiazda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko cudne :)

    a buciki pierwsza klasa ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka za taką cene? like it! a ta sukienka z cekinami! wow!
    gratuluje zdobyczy;D

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zakupy :D nie dziwię się, że wszystko to wzięłaś- marynarka świetna, buty-jaka cena! A ta srebrna sukieneczka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy zrobiłaś! Ceny bardzo korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna marynarka :) ma bardzo ładny kolor :)
    I ta ostatnia sukienka jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też jestem taką sroką hehe ;)
    Zakupy genialne, tyle cudnych rzeczy upolowałaś - a moje przygotowania do świąt nie idą - właściwie to leżą na rzecz dokończenia pokoju na czas, ale właśnie wstawiłam groch i niedługo będzie sie tworzył bigos wigilijny ;]
    Pozdrawiam i postaram się przesłać Ci e-maile ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rzeczy, niebieska marynarka i czarna sukienka -cuda !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne ciuszki :) jak zawsze bardzo gustowne :D

    OdpowiedzUsuń