piątek, 21 grudnia 2012

Coraz bliżej święta a ja.......

Właśnie a ja..... robię bombki :) Witajcie jak tam przygotowania do świąt ja totalnie w tym roku nie mam weny na generalne porządki i w ogóle nie czuła bym świątecznego nastroju gdyby nie  moje zajęcie:) robienie bombek. Dla siebie na szczęście zrobiłam już w tamtym roku a w tym robię dla znajomej i rodziny. Także to zajmuje mój czas przedświąteczny no i oczywiście prezenty, które same stworzyłam z jakim skutkiem dowiecie się już po wigilii:D ale nie ukrywam że mam małą tremę że moje małe dzieła nie przypadną mojej rodzinie do gustu bo niestety nie wszystko wyszło tak jak bym chciała :/ Jutro planuję ubrać choinkę i już na pewno poczuje święta a dzisiaj skoro koniec świata został odwołany to DO ROBOTY :) Idę dalej tworzyć bombki a oto i one.....








  Tyle udało mi się zrobić przez trzy dni:) Ale to jest dopiero połowa także spinam się i do pracy:)





Na koniec będzie już mniej świątecznie i miło ale mam mały komunikat do osób które mnie znają i odkryli że posiadam bloga:
 JEŚLI WAM SIĘ NIE PODOBA TO O CZYM PISZĘ I JAK PISZĘ ALBO W OGÓLE TWIERDZICIE ŻE POWINNAM SIĘ ZAJĄĆ "WAŻNIEJSZYMI" SPRAWAMI A NIE TAKĄ PIERDOŁĄ JAKĄ JEST BLOG, TO BARDZO PROSZĘ O NIE WCHODZENIE TUTAJ I NIE CZYTANIE "TYCH BREDNI, KTÓRYCH SIĘ NIE DA CZYTAĆ " BO JA NIE KRYTYKUJE TEGO CO WY ROBOCIE I JAK WIĘC PROSZĘ WAS O TO SAMO - ZROZUMIANO NIE PASUJE TO WYJAZD!!!!!!!!

23 komentarze:

  1. piękne bombki! choinka będzie się super prezentować. a głupimi komentarzami się nie przejmuj, zawsze znajdą się jacyś krytykanci ;-) oni na pewno robią same wzniosłe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany... Prześliczne są :) Może zrobiłabyś nam mały tutorial? :D
    Co do osób, którym nie pasuje twoje blogowanie, to niech na drzewo spadają, a Ty się Kochana nie przejmuj, bo nie warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo świetny pomysł z tym tutorialem że sama na to nie wpadłam zaraz zabieram się do fotografowania :)I dziękuje za miłe słowa bo na prawdę bardzo się wkurzyłam słuchając głupich komentarzy i miałam chwilę zawahania jeśli chodzi o prowadzenie bloga ale masz rację kochana niech spadają na drzewo :P

      Usuń
    2. O, jestem za tutorialem i już się cieszę z Twojej obietnicy :)
      Ciekawi mnie też, jak się robi te koralikowe bransoletki. Sama zatrzymałam się na etapie zginania drucików i that's it ;)

      Komentarze olej i się nie przejmuj, żółć wyraźnie wskazuje na to, jak bardzo ktoś zazdrości Ci zdolności i pasji :)

      Usuń
  3. cudowne te bombki, zrób mi taką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ci to wychodzi :)
    a co do takich ludzi, to po prostu zazdrość że oni nie wpadli na takie coś jak pomysł blogowania :) nie przejmuj się :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobito, masz talent! Ja to zatrzymałam się na krepinowych łańcuchach, chyba w przedszkolu i jakoś nie umiem nic więcej wyczarować:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo cudowne te bombki może spróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne bombki :) Dziewczyno, Ty masz fenomenalne zdolności ;]
    A ludźmi się nie przejmuj, zawsze znajdą się zawistni, możesz im się śmiało śmiać w twarz, bo to, co robisz robisz świetnie, poza tym robisz to co kochasz, a jeśli robisz to co kochasz to znaczy, że się spełniasz i jesteś szczęśliwa :* Buziaczek świąteczny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te bombki, wyglądają na trudne do zrobienia :)
    Ja staram się ukryć przed znajomymi fakt,że prowadzę bloga bo jestem pewna,że reakcje byłyby takie jak u Ciebie :/ kiedyś i tak się dowiedzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo proste postaram się wam pokazać w następnym poście może za rok zrobicie sobie takie same bo już w tym raczej nie zdążycie :/

      Usuń
  9. Aga jak Ty to robisz? Cudne są! Chciałabym mieć taki talent :D

    A ludźmi się wcale nie przejmuj- co kogo obchodzi co sobie robisz, ludzie nie mają swojego życia skoro interesują się innymi i jeszcze piszą takie bzdury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się;) do tego dochodzi zazdrość, że robisz cos dla siebie, że cię to cieszy, a ten ktoś nie potrafiłby naskrobać żadnego posta;)

      Usuń
  10. ludzmi pierdolami ktorzy maja tak malo ciekawe zycie ze zajmuja sie bardziej czyims niz swoim sie nie przjemuj kochana ;* bo ja Ciebeui i Twojego bloga uwielbiam :D
    a bombi to bym Ci podkradla :D pokaz jak je robisz ;D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju jakie piekne:) moglabys dodac jakis post jak sie robi takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow podziwiam! oj pewnie musisz mieć duuużo cierpliwości podczas ich wykonywania!:)
    i nie przejmuj sie ludziskami! niestety zawsze się jacyś wredni trafią;/
    3mciaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  13. sa przepiekne :) zazdroszcze :) chetnie dowiedzialabym sie jak powstaja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny jutro pokaże jak się robi owe bombki to na prawdę jest bardzo proste :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są śliczne <3 Robię takie na wolontariacie . Fajne pomysły na dekorację choinki za niską cenę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. bombki są piękne. później, aż miło popatrzeć na choinkę, na której wiszą własnej roboty ozdoby. ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jednym słowem masz talent!

    Też chciałabym mieć taki kreatywny dryg ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudne bombki :D

    OdpowiedzUsuń