wtorek, 25 grudnia 2012

Prezenty świąteczne

Witajcie !!! Jak wam mijają święta, bo nam na spotkaniach z rodziną oraz jedzeniu niestety dzisiaj stanęłam na wadze i to był duży błąd :D Ale co tam będę się martwiła po świętach :) Chciałam wam pokazać wreszcie  moje prezenty, które robiłam dla rodziny oraz te które otrzymałam. Jak już wiecie część prezentów robiłam własnoręcznie techniką decoupage i nie skromnie powiem że wyszły mi całkiem całkiem:) Rodzina byłą zachwycona i to się dla mnie najbardziej liczy:)

 Nie jestem mistrzem w pakowaniu także musicie mi wybaczyć niedoskonałości :P

 Prezenty dla mojej przyjaciółki, chyba przypadły jej do gustu:)

 Dla mojego męża

 Dla najmłodszego siostrzeńca 

 Dla mamy

Dla mojej kochanej chrześnicy 





 Dla teściowej

 Prezenty dla jednej siostry

 I dla drugiej

 I dla najstarszego siostrzeńca
Prezenty się wszystkim podobały i każdy był w szoku że to sama zrobiłam :D
A teraz pochwalę się co ja dostałam:D

 Prezenty od siostry zestaw Nivea i biały golfik z Gatty

 Od mamy coś pożytecznego, czyli kosz na bieliznę :)

Prezenty od drugiej siostry:D
 Czarna sukienka

 Tunika

 Od lewej pudel sypki, Vichy roll-on pod oczy, pomadka Revlon, Tester CK, KAJAL - jestem go bardzo ciekawa

 Braznsoletka

Zestaw Rimmel tusz i płyn do demakijażu
 
 A na koniec prezent od męża mięciutki i ciepły różowy szlafroczek:)

To nie koniec moich prezentów od koleżanki dostałam bieliznę, którą chciałam aby przywiozła mi z Niemiec ale pozwolicie, że ten prezent będzie oglądał tylko mój mąż  :)
Oraz od teściów dostałam PLN-y, które na pewno zostaną wydane na coś ładnego i 
niezbędnego dla mnie :)
Ufff to by było na tyle jestem bardzo zadowolona z prezentów,
wszystkie były trawione w dziesiątkę i mam nadzieje że obdarowani przeze mnie
myślą tak samo :D
A wy co znalazłyście pod choinkami piszcie, bo jestem bardzo ciekawa
Buziaki:*  

31 komentarzy:

  1. Zdolna z Ciebie bestia :). Wszystkie prezenty piękne: i te otrzymane, i te darowane :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No starałam się i chyba mi się udało sprawić im przyjemność :)

      Usuń
  2. najbardziej mi się chyba prezent od męża podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty, a te robione własnoręczne piękne i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty! I te, które dałaś i te które otrzymałaś! Możesz być zadowolona, nie? : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne nieskromnie powiem, że jestem z siebie dumna :P

      Usuń
  5. Piękne prezenty :) Uwielbiam te wykonane własnoręcznie i takie zawsze najbardziej cenię.

    Rok temu dostałam taki sam zestaw Nivea i bardzo mi się podobał (oprócz kremu do rąk który nie przypadł mi do gustu). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :) Ja w tym roku nie miałam czasu na decu, ale w przyszłym się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę, będę :) Już dodałam podlinkowany banerek :)

      Usuń
  7. Widzę ,że prezenty udane dla bliskich i na odwrót :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne te prezenty dla Twoich bliskich :) Ja dostałam od męża perfumki Celine Dion ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :)

    *Obserwuję i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są te pudełka do chusteczek (?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusteczniki chyba najładniej mi wyszły i nawet dla siebie zostawiłam jeden

      Usuń
  11. Sukienka i tunika bardzo fajne! Zresztą tak jak i reszta prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aa dostałam ten sam zesaw NIVEA <3 prezenty swietne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezenty które dostałaś i które dałaś najbliższym są bardzo fajne. Zestawy dla sióstr wpadły mi w oczko:D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta sukienka! i świetny pomysł z własnoręcznie robionymi drobiazgami, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że nadal jestem chętna :) baner z linkiem dodany

      Usuń
  15. Świetne prezenty potrafisz robić! Pojemniki na chusteczki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne prezenty, bluzeczki dla siostrzenca są swietne;d
    Mikołajowie się spisali;d
    +juz dodalam baner;) oczywiscie, ze będe;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne podarunki :)
    Cudne chusteczniki zrobiłaś :)
    Muszę wziąć z Ciebie przykład i wreszcie zabrać się za decoupage ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeeeeej... ale prezentów!!:)))

    Chrześnica dostała zdecydowanie najlepszy!!:D

    Baner wstawię, oczywiście, przez święta nie miałam czasu napisać więcej na blogu oprócz życzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dopadnę je w Lublinie kupić Ci ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne rzeczy :) Też niezakupywałam rzeczy na prezenty :) Mikołaj zbankrutował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te bialo czarne prezenty dla siostry sa przesliczne !

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam oglądać przegląd prezentowy! mimo że mamy kwiecień to myślami zawsze chętnie wracam do Bożego Narodzenia..

    ps. rozśmieszyło mnie to : pudel sypki :D

    OdpowiedzUsuń