poniedziałek, 17 grudnia 2012

"Lublin Blogger's Meeting- spotkanie blogerów z Lublina"

Kochani mam dla was obiecaną niespodziankę a mianowicie chciałam was zaprosić na kolejne spotkanie lubelskich blogerek:) Jednak tym razem na naszym spotkaniu chcemy zebrać w jedno miejsce wszystkie blogerki lubelskie (urodowe, kulinarne, modowe oraz wszystkie inne )
 Spotkanie odbędzie się już standardowo w restauracji
"Fatamorgana" 26 stycznia o godz. 13.00


Pomysł na owe spotkanie podsunęła mi koleżanka z mojej mieściny, która 
prowadzi bloga kulinarnego Patrycja a ja chętnie jej przytaknęłam i obiecałam
pomoc:) I tak o to jestem współorganizatorką :D 
Dziewczyny zgłaszać się można u mnie jak i u Patrycji oraz na Facebooku
Listę uczestniczek ogłosimy około 10 stycznia wiem że to jest małe uniedogodnienie ale chcemy
aby miejsca były podzielone na kategorie tematyczne blogerek. Także musicie być cierpliwe bo może się okazać że więcej będzie miejsc dla jednej kategorii jeśli nie będzie chętnych z innej. 
Bardzo proszę was o udostępnianie baneru na waszych blogach aby nadać rozgłosu :)
Warunkiem wzięcia udziału w naszym spotkaniu, oczywiście poza posiadaniem bloga
jest powiązanie z województwem lubelskim (miejsce zamieszkania, praca, nauka itp.)
Najprawdopodobniej będzie niewielka składka ale o tym będę pisała później.
To chyba tyle z ogłoszeń parafialnych:)
Czekamy na zgłoszenia :D
Agnieszka - aaga3010@gmail.com
Patrycja -  patrycja.rodzonek@gmail.com


Dziewczyny dołączajcie do na na Facebooku !!!

35 komentarzy:

  1. o proszę :) wstępnie jestem chętna, jeśli nie masz nic przeciwko, ostatecznie dałabym Ci znać jakoś zaraz po świętach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapisuje :)

      Usuń
    2. z wielką przyjemnością się pojawię ;-)
      daję znać jak obiecałam :)

      Usuń
  2. Ja również się zgłaszam :) Termin przed samą sesją, więc jeszcze dam znać dokładnie gdzieś tak po świętach, czy na pewno będę mogła :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już się zgłosiłam na FB ale i tutaj się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam sesję wiec nie będę Wam głowy zawracać:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak wiesz jestem jak najbardziej chętna :) o ile nie będzie końca świata ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja chętnie znów się z Wami spotkam, mam nadzieję że tym razem dotrę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zgłaszam :) Z przyjemnością się z Wami spotkam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się i będę choćby miało się palić i walić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uff, w końcu włączyłam komputer :) I tyle niespodzianek czeka :) Ja przeanalizowałam sobie plan na ten dzień i również zgłaszam się - przyjadę z uczelni na kilka godzin bo będę miała okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i nie wyświetlił się mój komentarz :( Ja się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za daleko, ale super sprawa :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze hen hen daleko :p

    OdpowiedzUsuń
  14. z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo chetnie się zgłoszę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłosiłabym się, ale nie wiem jak będzie u mnie sytacja na uczelni :( bo mam wtedy zjazd a nie wiem czy już się sesyjny młyn nie zacznie... szkoda, że spotkanie nie jest dzień wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czad! Zatem dopisz mnie pliiiiiiiz :D
    Będę na 99% :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bawcie sie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda ,że przegapiłam to Wasze spotkanie ;(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo dopiero zobaczyłam.
    A ja pod Lublinem mieszkam, ale nie wiem nawet gdzie ta restauracja. ;)
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Wstępnie się zgłaszam, tydzień przed spotkaniem dam znać, co i jak, bo może się okazać, że na uczelni coś mi wypadnie, bo sesja się zaczyna :)) Ale jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety nie mogę, akurat po tym weekendzie, kiedy planowane jest spotkanie, mam najważniejszy egzamin na studiach i będzie intensywnie znając życie. Strasznie żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie nie będzie za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mozna się jeszcze zapisać?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wzięłabym udział, ale chyba już za późno ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę dziewczyny! Kurcze mam strasznie gorący okres na uczelni i nie dam rady ale mam nadzieję, że na następne spotkanie na pewno się wybiorę!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Organizujcie następne gwiazdy ;) Pozdrawiamy :))

    OdpowiedzUsuń