środa, 27 lutego 2013

Makijaż brązowo-złoty

Witajcie!!!
Dzisiaj będzie szybki post makijażowy, delikatny bardziej dzienny w kolorach brązu i złota. Nie wiem jak wy ale jeśli chodzi o makijaż u mnie królują właśnie takie kolory, mam bardzo dużo odcieni brązu i najchętniej po nie sięgam jeśli muszę się szybko pomalować. A poza tym przy moim kolorze tęczówki taki kolor jest wskazany, ponieważ uwydatnia jej kolor, Pani która mnie malowała na ślub powiedziała że dla niebieskich oczu najlepszymi kolorami są właśnie brązy oraz pomarańcze i złoto więc się jej słucham i wypełniam moją paletę takowymi kolorami:)
Może dzisiejsze "dzieło" to nie mistrzostwo świata:) ale ja się nim chwale a co :P 



Na linie wodną oraz pod nią dałam złoty cień i powiem wam, że takie malowanie linii wodnej cieniem  bardzo mi się podoba.



Kosmetyki, których użyłam.


A wy lubicie brązy w swoich makijażach?? 
A już niedługo pokażę wam efekty przeróbki butów:)
Buziaki:*

23 komentarze:

  1. Brązy przede wszystkim w moim makijażu... Twój wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie i naturalnie:)extra pomysl ze zlotem na lini wodnej...podoba mi sie:)i kreseczka bardzo staranna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta moja kreska jest taka sobie:) Ale wybrałam takie zdjęcie żeby tego nie było aż tak widać :D

      Usuń
  3. Mam sporo brązowych cieni w swojej kosmetyczce, ale rzadko ich używam. Postaram się to zmienić wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, subtelnie:) Kreska wygląda na idealną!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też uwielbiam brązy-sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej lubię właśnie brązy. Pięknie Ci wyszedł makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah powiedz mi jeszcze co to za cienie są:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, nie napisałam :) Wszystkie trzy to Inglot:)

      Usuń
  8. Lubię brązy, ech.... cudowna kreseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż bardzo ładny :-) Ja także w swojej kolekcji mam bardzo dużo brązów, beżów i złota :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż również uwielbiam brązy i często się nimi maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przeróbki butów??? Hmmm czekam z niecierpliwością co Ty tam wymyśliłaś :) A ja się trochę boję malować cieniem linię wodną. Boję się, że mi się cień dostanie do oka i będę jak królik ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he no właśnie jestem w trakcie zmian, jestem bardzo ciekawa jak wyjdą:)

      Usuń
  12. Również uwielbiam brązy, beże, złoto w makijażu, mamy taki sam kolor tęczówki :)
    Bardzo podoba mi się Twój makijaż - kreska jest świetna, kolory fajnie roztarte ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Brązy, złota to moje ulubione kolory jeśli chodzi o cienie do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam brązy :) A czym robiłaś tą kreseczkę, bo nie poznaję po opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też maluję oczy brązami gdy mam mało czasu na makijaż i często nakładam na linię wodną cień- głównie są to jaskrawe kolory :

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, ja też w codziennym makijażu najczęściej używam brązów.

    OdpowiedzUsuń