środa, 13 lutego 2013

Nietypowy makijaż

Witajcie!
Dzisiaj będzie makijaż, bo już od sylwestra chyba nic nie było w tej kategorii:) Dzisiaj makijaż nietypowy, niecodzienny, który jest raczej wieczorowy a dokładniej "imprezowy". Kiedy kompletowałam moją paletkę Inglota, chciałam mieć w niej kilka niecodziennych kolorów, których sama kiedyś bym nie kupiła ale myślę, że kilka takich kolorów powinno być w naszych zbiorach aby używać je na specjalne okazje. Ja swojego makijażu nie robiłam na jakieś "wielkie" wyjście bo były to Andrzejki, które spędziliśmy w domu u siostry:) Ale miałam okazję sprawdzić jak się będę czuła w tak "wyzywającym" makijażu i powiem wam, że muszę częściej się tak malować bo bardzo mi się spodobało takie "nietypowe" oko:)
Zapraszam do oglądania:





Od razu się usprawiedliwiam, że kreski eyelinerem wychodzą mi średnio, zresztą jak widać na załączonych zdjęciach, muszę więcej ćwiczyć:/

Do makijażu użyłam:


1.cienie Inglot nr 504
2. cienie Inglot nr 102
oraz  eyeliner Lovely.

Niestety nie mam ładnego zdjęcia całej twarzy, a nie chcę pokazywać moich "krzywych" ust:) Czy wy też tak macie, że na zdjęciach wychodzą wam krzywe usta he he bo nie wiedząc czemu ja tak mam pomimo, że staram się ich nie krzywić :P No ale nie o tym miało być:) Lepiej mi powiedzcie jak wam się podoba taki makijaż???
Buziaki:*

33 komentarze:

  1. wooooow ;)) piękny odcień tego niebieskiego ;)) ciekawa jestem jak cala twarzyczka sie prezentowala ;D ale na penwo wygladalas cudownie ;))

    co do ust to nie wiem bo w sumie dawno nie robilam takich zdjec, ale cos w tym musi byc bo ile razy probowalam sfotografowac jakas pomadke czy cos to bylo to katastrofa ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń jest piękna z domieszką turkusu, cudo :) Nie przejmuj się krzywymi ustami, ja mam krzywe oczy :O

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor, a kreski super :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor cienia, zakochałam się ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny kolor :) lubię takie mocne, choć używam rzadko. Ja nie mam krzywych ust, za to zawsze wychodzą mi na zdjęciach krzywe oczy %)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, że i ja nie mam krzywych ust ale na zdjęciach wychodzą krzywe, mimo że ich nie krzywię :) Nie wiem o co chodzi hehhehe

      Usuń
  6. Pięknie się prezentuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny makijaz, masz talent kobieto :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki intensywny kolor - wow :) Twoje kreski są ładniejsze niż moje - no i potrafisz wyciągnąć śliczną jaskółkę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he czyli mam rozumieć, że jest to końcówka kreski he he jaskółka dobre nie słyszałam o tym :)

      Usuń
  9. serio świetny odcień :D inglot to ma te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny odcień niebieskiego ♥ Mi chyba tym kolorze nie byłoby do twarzy. A możesz mi powiedzieć, jak spisuje się ten eyeliner z Lovely?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest O.K. za taką cenę sprawuje się bardzo dobrze

      Usuń
  11. Ładny makijaż i odcień cienia boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny,mam ten same eyeliner i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że za taką cenę dobrze się spisuje :)

      Usuń
  13. Kreska jest świetna- tak samo jak cały makijaż :) chyba kupię ten cień 504- widać,że ma bardzo dobra pigmentację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wszystkie cienie Inglota są świetnie na pigmentowane

      Usuń
  14. I super wyszło:) Kreski rób lepszym eyelinerem:) Ten nie należy do najlepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj co ty gadasz o tych kreskach, są ładne :)
    troszkę ci się rączka zatrzęsła miejscami ale kształt ładny :D
    nie mogę za to patrzeć jak ktoś sobie "obleje" linerem oko bo tak to mogę tylko nazwać :D twoje są piękniutkie ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zieleń wygląda niesamowicie !!!

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  17. super, ale jak dla mnie za mocny :)
    zapraszam http://northflower.blogspot.com OBSERWUJE

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście nietypowy, ale jaki ładny!

    PS. Pozdrawiam bloggerkę z mojego rodzinnego Lublina! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny,intensywny kolor:)
    Musze spróbować kiedyś takiego mocniejszego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny kolor!
    zapraszm do siebie na bloga
    mam teraz konkurs z rozdaniem kosmetykow z MUA
    moze co Ci sie spodoba? ;)
    bedzie milo
    pozdrawiam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń