sobota, 23 lutego 2013

Nowości

Witajcie, dzisiaj będzie kolejny post "pokazowy", jedną paczuszkę dostałam jeszcze dzięki naszemu spotkaniu blogerek w Lublinie a druga moja nowość to zakup w promocyjnej cenie.


Kiedy dostałam e-mail o darmowej przesyłce w Safirze niezależnie od ilości zamówienia, od razu wiedziałam co zamówię. Na pierwszym spotkaniu blogerek kosmetycznych w październiku, przemiła Pani z Safiry pokazywała nam produkty swojej firmy i mi od razy przypadł do gustu ich peeling papajowy. Zapach był obłędny i kiedy była promocja na darmową przesyłkę zamówiłam właśnie owe cudo:) Zapłaciłam za niego mega kwotę 7,60:) z racji że jestem zapisana do ich klubu:) Wysyłka była błyskawiczna pieniądze przelałam w poniedziałek a we wtorek peeling był już u mnie :)


Kolejną nowością jest zaległa paczuszka z ostatniego spotkania blogerek od firmy L'biotica, firma miała wykonać prezentację, jednak nie dojechała ale w zamian za to do każdej z nas wysłała super prezenty.


W paczuszce  znalazło się :
- intensywnie regenerująca maseczka do włosów
- serum wzmacniające A+E do włosów
- regenerujący krem do rzęs
- regenerujący balsam do ust
- maseczka do twarzy "Intensywne nawilżenie"
- maseczka do twarzy "Efektywna regeneracja"
Dziękujemy za tak cudne upominki, ja już zabrałam się za testowanie kremu do rzęs :)


17 komentarzy:

  1. Pamiętam ten peeling z Safiry i też kiedyś się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na bardzo fajną promocję trafiłaś -za taka cenę i z darmową wysyłka grzechem było by nie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, częściej mogłyby być takie promocję :)

      Usuń
  4. regenerujący krem do rzęs leży u mnie w kolejce do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczęłam od kremu do rzęs ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do rzęs...brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybciutko pisz, jak tam peeling się sprawuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja krem do rzęs oddalam bo już kiedyś go miałam i dostałam okropnego uczulenia, niestety być wrażliwcem to nie jest fajna sprawa:( Mimo wszystko słyszałam, że efekty są jak się systematycznie stosuje:)
    Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety nie zdążyłam skorzystać z tej darmowej wysyłki i żałuję, bo mam kilka produktów, które chce wypróbować :/ ale jeszcze się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremik do rzęs stosowałam. Zatrzymał wypadanie rzęs u mnie, więc się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie wykończyłam ten peeling :)) Niestety recenzji nie będzie, bo wszystkie zdjęcia które robiłam, żeby napisać o tym skasowały się z aparatu bo wyskoczył jakiś błąd i należało sformatować kartę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio mocno się zastanawiam nad tym peelingiem:)

    OdpowiedzUsuń