środa, 17 kwietnia 2013

Cetaphil balsam do twarzy i ciała - Testuje Edyta

Witajcie!!!


Dzisiaj na moim blogu pojawi się po raz pierwszy recenzja nie moja, a mojej koleżanki Edyty. Postanowiłam że umieszczę jej opinie na temat balsamu do twarzy i ciała Cetaphil MD. Edyta ma skórę bardzo wymagającą, suchą i trądzikową a ten balsam właśnie do takowych jest przeznaczony. 
Zapraszam do czytania:P

Opis producenta:
Dermoprotektor został stworzony szczególnie dla tych, którzy zmagają się z różnymi problemami dermatologicznymi. Dzięki odżywczemu składowi, preparat głęboko nawilża, wygładza skórę i chroni jej naturalny płaszcz lipidowy. Stosowany systematycznie zapobiega powstawaniu nowych podrażnień. Dzięki gruntownemu przebadaniu dermatologicznemu mamy pewność, że jest bardzo dobrze tolerowany. Do tego jest najczęściej polecany przez lekarzy specjalistów. Dermoprotektor przyśpiesza leczenie dermatologiczne, dzięki swoim właściwościom nie tylko chroni skórę ale też ułatwia wchłanianie leków stosowanych w różnych chorobach, m.in: w łuszczycy, rogowaceniu przymieszkowym, AZS, wyprysku (alergicznym), suchej, wrażliwej skórze, skórach wymęczonych preparatami antytrądzikowymi (pomaga w czasie kuracji kwasami, antybiotykami, retinoidami). Jest niekomodogenny (nie zapycha porów). Bezzapachowy.




Cena: około 30zł za 250ml

Opinia Edyty:
"Moją skórę mogę określić jako bardzo wymagającą i dlatego nie lubię eksperymentować z nowinkami kosmetycznymi, gdyż po każdym użyciu jakiegoś nowego kremu lub balsamu na mojej skórze pojawią się wysypka lub wypryski. Jednak po skończeniu mojego ostatniego kremu postanowiłam wypróbować coś innego i padło na firmę Cetaphil.  Za wypróbowaniem kosmetyków z owej firmy przemawiał fakt, że są one przeznaczone dla osób właśnie z takimi problemami skóry jak ja posiadam, czyli skóra trądzikowa, alergiczna, sucha, wrażliwa. Zaczęłam więc testować balsam do twarzy i ciała. Do skorzystania z tego produktu zachęcił mnie fakt, iż jest to produkt silnie nawilżający a moja skóra o tej porze roku jest strasznie przesuszona. 
Produkt ma poręczoną buteleczkę, z wygodnym dozownikiem z którego wylewa się tyle produkty ile trzeba. Balsam ma fajną konsystencję mleczka i dobrze się go rozprowadza. 
Na początku stosowałam go i na twarz i na ciało, niestety już po kilku dniach na mojej twarzy pojawiły się czerwone plamy, a skóra była bardzo napięta. Natychmiast zrezygnowałam z dalszej aplikacji na twarzy, ponieważ nie chciałam mieć większych problemów. Natomiast od samego początku balsam bardzo mi przypadł do gustu jeśli chodzi o aplikację na ciało. Niestety na ramionach również borykam się z "małymi" niespodziankami i tutaj balsam sprawdził się super. Zauważyłam że mam mniej wyprysków a skóra zrobiła się naprawdę miękka i nawilżona. Balsam nie pozostawia tłustych śladów i nie klei się. Konsystencja również jest świetna, bardzo łatwo się rozprowadza i ma przyjemny, delikatny zapach.
Na pewno kupię ponownie ten balsam, ale tylko z przeznaczeniem na ciało a nie na twarz. Być może u innych osób z problemami skórnymi twarzy lepiej się sprawdzi, u mnie niestety jak większość kosmetyków nie poradził sobie."



A wy co sądzicie o takich kosmetykach?? Ja jednak jestem sceptycznie nastawiona do kosmetykow, które są "do wszystkiego".

Buziaki:*



17 komentarzy:

  1. Dużo czytałam na temat kosmetyków tej firmy, ale na pewno nie nałożyła bym tego samego na twarz i ciało ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, chociaż ich emulsja do mycia twarzy bardzo mi przypadła do gustu.

      Usuń
    2. w sumie racja, na twarz też używam innych kosmetykow niz na cialo.

      Usuń
  2. słyszałam, że do twarzy się dobrze sprawdza, ale mnie też nie przekonuje :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co, ja też mam podobne zdanie - jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego...;/
    Poza tym, nie spotkałam się nigdy z tym, aby na twarz i na ciało kłaść to samo:P

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo o nim słyszałam ale jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam probki, ale jeszcze nie probowalam uzywac
    zapraszam do siebie na bloga na rozdanie;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go ;) Przepisała mi pani dermatolog, której bardzo ufam ;) U mnie się sprawdził ;) Używam go tylko na twarz ;) Nigdy nie nakładałam na ciało ;) Tak jak mówię mi przypadł do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też jakoś nie przypadł do gustu:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na twarz i ciało? Jeżeli jest tak napisane to nie nałożyłabym tego na twarz

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, stosuję również na twarz, u mnie żadnych niemiłych niespodzianek nie wywołał, ale żeby jakoś specjalnie nawilżał to też nie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie rzeczy do wszystkiego nie istnieją;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt jest świetny do twarzy:) Jestem wrażliwcem i wiem to z własnego doświadczenia. Moja znajoma ma atopowe zapalenie skóry, gdzie po każdym kosmetyku nałożonym na twarz skóra wygląda źle. Ten produkt jej pomógł, a zatem kobietki, które go nie testowały nie straszcie aż tak bardzo tym kosmetykiem zanim go nie wypróbujecie:):)
    Moim zdaniem to jeden z lepszych produktów dla AZS, alergików oraz wrażliwców skórnych. Zdecydowanie polecam:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsam jako jedyny ukoił moją skórę po wszystkich 'nawilżających' kremikach (drogich;/), wszelkie oleje wysuszały moją skórę na wiór, podrażniały, a jedynie ten balsam pomógł mojej skórze. Dodam, że ja mam skórę suchą/wrażliwą - jestem alergiczką. Jest idealny. Może gdy ktoś ma tłustą skórę to mu nie podpasuje, ja jestem mega zadowolona. / Megi

    OdpowiedzUsuń