poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Spotkanie Lubelskiej Blogosfery!!

Witajcie!!!



Dzisiaj będzie relacja ze Spotkania Lubelskiej Blogosfery, które miało miejsce 20 kwietnia na terenie Targów Lublin. Było to pierwsze spotkanie w takiej formie w którym mogłam uczestniczyć. Spotkanie miało formę "wykładu", a w rolę "profesorów" wcielili się Maciek Budzich z mediafun.pl oraz Ilona Patro z blogostrefa.com. Przyznam się od razu bez bicia, że nasze "wielkie blogowe gwiazdy" nie były mi wcześniej znane:P Dlatego tym bardziej się cieszę że mogłam tam być i posłuchać co mają do powiedzenia.




Maciek okazał się świetnym gościem, który świetnie opowiada o blogowaniu. Czasami łapałam się na tym, że nasz "profesor" mówi w innym języku:), ale niestety nie ma się co oszukiwać mój blog a jego to są dwa inne światy i nie mówię tutaj o różnych tematykach bloga, ale o sposobie ich prowadzenia. Jednakże Maciek przygotował fajną prezentację  z genialnymi filmikami, także nie było mowy o nudzie. Jak dla mnie organizacyjnie troszkę mogło być lepiej, ponieważ wykład trwał około 2 godzin a pomiędzy nim nie było żadnej przerwy. Pod koniec zaczęły się wycieczki do bufetu, co według mnie było nie fajne dla osób prowadzących spotkanie, ale wiecie jak to jest jak się chce jeść czy siusiu, to nic nikogo nie powstrzyma:P Myślę, że gdyby była choć jedna przerwa, to każdy miałby więcej energii, aby dalej uczestniczyć w spotkaniu, a tak siedzenie ponad 2 godziny na dość niewygodnych krzesłach zrobiło swoje:) Poza tym myślałam że po "wykładzie" Maćka głos zabierze Ilona, a tu okazało się że to już koniec, a sama Ilona odpowiedziała na dwa pytania i to wszystko. Hmmm trochę mnie to zdziwiło, bo jako druga osoba która miała prowadzić owe spotkanie bardzo mało się udzielała.



Po części oficjalnej, przyszła pora na fotki, pogaduchy w mniejszych grupkach, my czyli blogerki kosmetyczne jak zawsze czułyśmy się wyśmienicie w swoim towarzystwie:)


A to już "moje" dziewczynki z żelkami i sokami od Frugo.


Po spotkaniu, mogłyśmy zwiedzać wystawę samochodów Moto Session, która zgromadziła na dwóch halach stare i nowe auta. My zaczęłyśmy od nowych samochodów:) Także dotykania,próbowania nie było końca:) 



Nasze "wakacyjne zdjęcie" jak widać robi furorę także w Kurierze Lubelskim

Powiem wam, że w takich autach czułam się jak ryba w wodzie :)


A to już na drugiej części, gdzie były przepiękny stare auta 

Zdjęcie z "Koziutkiem" było obowiązkowe :P

A tak zakończyłyśmy nasze spotkane, z frytkami i hamburgerami w rękach:)
Powiem wam, że był to bardzo miły dzień, a druga część spotkania była genialna:) 
Dziewczyny dziękuje za miłe towarzystwo i widzimy się niebawem :P
Buziaki:*

18 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie mogłam się pojawić, ale następnego spotkania nie odpuszczę, bo już się za Wami stęskniłam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wystawa samochodow ciekawa szkoda ze nie dodalas wiecej zdjec ;( :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również żałuję, że nie mogłam dotrzeć ale następnym razem na pewno będę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę jakie uśmiechnięte buźki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! pozazdrościć spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że świetnie się bawiłyście :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zazdroszczę Wam :). Ja miałam okazję uczestniczyć w pokazie szkoleniowym Organique w ten weekend. Pokaz okazał się totalną klapą :(. Aż musiałam o tym napisać na blogu tak się zezłościłam :(.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie mogłam z Wami pójść na fryty :( Ale jeszcze nadrobimy :) A tymczasem- kradnę zdjęcia na potrzeby własne pulpitowe i Cię o tym uprzejmie informuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że wtedy nie dałam rady przybyć..;/ musiało być super!

    OdpowiedzUsuń