piątek, 7 czerwca 2013

Drobne ogłoszenie!!!

Witajcie!!!!

Dzisiaj będzie notka bardziej informacyjna. Od dłuższego czasy zanosiłam się z zamiarem utworzenia Fan Page na Facebooku-u i wreszcie mi się udało:) Choć troszkę to zajęło, z moimi ruchami około miesiąca:P
Ale jest i to się liczy, muszę nad nim popracować od strony estetycznej, ale to już są poprawki kosmetyczne. 
Także zapraszam do mnie 
A na okrągłego lubiącego czeka mała niespodzianka:)


Buziaki dla was :*
A już jutro wybieram się na I spotkanie blogerek w Chełmie, już się nie mogę doczekać:)
Także spodziewajcie się relacji jutro:)

4 komentarze:

  1. Życzę udanego spotkania :) Widzę, że wpadłyśmy na ten sam pomysł ja również dzisiaj założyłam swój Fanpage :) Polubiłam i będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w fejsbnukownaiu :D:)

    OdpowiedzUsuń