piątek, 28 czerwca 2013

Mój "indywidualny GlossyBox" :)

Witajcie!!!

Jak wam mija piątkowy wieczór, który rozpoczyna wakacje?? Bo ja ostro się uczę i będę się uczyła do następnego piątku, oby ta nauka przyniosła odpowiedni skutek:P No ale co ma być to będzie:P Ale ja nie będę was zanudzać moimi sprawami, w ten piękny wieczór a chciałam wam pokazać co przyniósł mi listonosz wczoraj:)
Miałam dostać malutką paczkę a dostałam mój pierwszy w życiu specjalnie dla mnie skompletowany GlossyBox :) Oczywiście żartuję, z GlossyBoxa było tylko piękne pudełku, a środek pudełka wypełniła samymi dobrociami moja kochana Asia z  Wyprzedaż Marzeń :)
Nie spodziewałam się takiej niespodzianki i dopiero jak zobaczyłam od kogo jest paczka wiedziałam już że Asia zamiast kryształków Swarovskiego, które miałam otrzymać wysłała mi masę innych rzeczy:)
Dlatego Asiu dziękuję Ci raz jeszcze za bardzo miłą niespodziankę, która sprawiła że uśmiechałam się cały dzień :) A wy oglądajcie co było w moim "indywidualnym GlossyBox-e"


 Dwa przepiękne lakiery z Miss Sporty oraz wspomniane wcześniej kryształki:)

 Suchy szampon , którego jestem bardzo ciekawa oraz próbka płynu do demakijażu.

 Do niektórych przedmiotów były dołączone karteczki z instrukcją:) Także pływające świeczki na pewno będą nam towarzyszyły podczas wspomnianej kolacji :)

Tint do policzków, kosmetyk  który jest dla mnie wielką zagadką:)

Pięknie zapakowana i świetnie wyglądająca sól do kąpieli robiona własnoręcznie przez Asię oraz próbeczka balsamu rozświetlającego :)

A na koniec bibułki matujące oraz czepek do kąpieli, który sprawił mi ogromną radość, ponieważ mój jedyny czepek podkrada mi moja mama co mnie strasznie irytuje a teraz mam swój na własność :P


I tak właśnie się prezentował mój pierwszy "GlossyBox" :P Pudełko mnie tak zauroczyło, że muszę chyba się skusić na zamówienie prawdziwego Glossy... :)

Asiu DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ i jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)
Buziaki:*

22 komentarze:

  1. no piękna paczka :)
    sól do kąpieli własnej roboty musi być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż szkoda mi jej ruszać tak pięknie wygląda :)

      Usuń
  2. Super:) widzę kilka znajomych kosmetyków:) testuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno przetestuję wszystko co dostałam :)

      Usuń
  3. Super paczuszka, 100 razy lepsza od oryginału:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że Ci się podoba:):):)i że udało mi się Tobie zrobić niespodziankę:):) To i tak namiastka na co zasługujesz:):)
    Pamiętaj ja tu cały czas trzymam kciuki.....będę powtarzać to do znudzenia dopóki będzie je trzeba trzymać:)
    Buziolaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi słodzisz :) Trzymaj kochana trzymaj, jeszcze troszkę:)

      Usuń
  5. ta sól jest cudowna, świetne pudełko,Asia się postarała :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna paczuszka, ładnie tu u Ciebie ! Życzę sukcesów w nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna paczuszka zazdroszczę :D :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tint mi się śni po nocach,tak go pragnę...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna niespodzianka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miła niespodzianka, pozazdroscic;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń