poniedziałek, 17 czerwca 2013

Trzeci już O.P.I.-k, tym razem rządzi róż!!!

Witajcie!!!!


Dzisiaj mam dla was kolejny O.P.I.-k z serii Euro Centrale, dzisiaj chciałam wam pokazać piękny róż o nazwie Suzi's Hungary Again! . Jak wiadomo wszelkie kolory są modne tego lata, ono już się zbliża wielkimi krokami, więc będzie mój O.P.I.-k często gościł na moich pazurkach.


O trwałości tych lakierów już pisałam, ale mogę przypomnieć że trzy-cztery dni wytrzymują z utwardzaczem, ja nie jestem wybredna, więc mi to wystarcza. Bardzo podobają mi się te małe buteleczki, bo zawsze mam tak że nie zużyję lakieru do końca, a w tych pojemnościach jest to bardziej prawdopodobne.


Wszystkie lakiery  w takich kolorach pięknie wyglądają na opalonej skórze, więc tym bardziej nie mogę się doczekać  lata i letnich kolorów na pazurkach :)


A wy jakie najczęściej wybieracie kolory na lato??
Buziaki:*

23 komentarze:

  1. kolor obok którego nie da sięprzejść obojętnie aż bije po oczach jak dla mnie na lato konieczny zakup

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor :))ostatnio ciągle noszę niebieskości na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie róże :) jest bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnimi czasy też się z nimi polubiłam:)

      Usuń
  4. Mi ten kolorek bardzo się spodobał i dosyć często gości na moich paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi został do wypróbowania jeszcze jeden z całej serii, ciekawa jestem czy on mi się spodoba :)

      Usuń
  5. śliczny! trafił w moje gusta ten kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy róż :) latem używam właśnie różnych odcieni różu, ale ostatnio zakochałam się w paznokciach pomalowanych tylko odżywką od Sensique, dwie warstwy i paznokcie wyglądają przecudnie - siedzę i się gapię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o czym mówisz, ale ja jednak jestem zwolenniczką koloru na pazurkach, a jak go nie mam to czuję się wręcz nieswojo :)

      Usuń
  7. świetny kolor, w sam raz na wakacyjne imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny letni kolorek, fajne prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny róż ;) Ja na lato wybieram najczęściej pastelowe kolory :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnimi czasy też, miętowych lakierów mam ze trzy a teraz poluje na piękny kanarkowy kolor:)

      Usuń
  10. Kolor jak najbardziej w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny kolorek:) ja na lato uwielbiam róże, czerwienie,pomarancze a i ostatnio niebieskosci i zielenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. też się z nim bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń